Hoi. Ik ben op zoek naar een mooi gedicht over wat mij is overkomen. Ik was zwanger maar het bleek een leeg vruchtzakje te zijn. Dat is jammer en balen etc maar ook de natuur . Wel pijnlijk Dat ik 3,5 week lang heb gedacht dat het goed zat... Veel gedichtjes gaan over het verlies van een sterretje. Maar dat vind ik niet kloppen bij mij. Ik heb immers (gelukkig) geen kindje gezien en geen kloppend hartje. Eigenlijk heb ik een gedachten kindje verloren. Het kindje zat wel in mijn hoofd... Is u emande dit weleens tegen gekomen? Of kan iemand goed gedichten maken? Ik kom niet verder dan een sinterklaas look a like gedicht..
Van internet by J Heel eventjes verlangen naar dit wonder van ons samen, Heel eventjes genieten van dit vrolijke geheim, Heel even fantaseren met z'n drieën straks te zijn. Te snel al stiekem denken aan onzinnige details, Te snel al ruimte maken voor een kleintje in ons hoofd, Te snel om te beseffen is deze vreugde uitgedoofd...
In ons hoofd was jij er al weken, vanaf het moment dat wij naar 2 streepjes keken. Gedachten gingen soms al aan de loop, van je naam tot aan onze 1e aankoop. Verdriet was dus ook groot, toen we hoorde dat jij niet meer groeide in mijn schoot. Je was nog erg klein en teer, maar jou verliezen doet toch wel heel erg zeer.
Wat mooi! Lieve ts ik hoop dat je wat moois vind om het zo een plekje te geven en uiteindelijk er een kleine komt
Wat lief owly x Mooie gedichten al. Die van wodjeka past tot nu toe het beste. Ik was idd al bezig met dingen plannen enzo.. zelfs hoe ik mijn vrije dagen na m'n verlof ging gebruiken..
Ik heb deze nu even speciaal voor jou gemaakt: ik heb je niet gezien, geen kloppend hartje en toch blijft het gevoel: ik verwacht je we hadden je al bij ons in onze hoofden planden vooruit, zagen onze toekomst met jou nu beginnen we opnieuw en blijven we hopen op een geluk in ons nest, heel gauw
Leven dat hoopvol begon in mijn buik, waarvoor ik teder een toekomst verzon. Een hartje kloppend, maar nog geen naam; nog voor het kans kreeg al is gegaan. Verborgen alsof je niet bestond, alsof ik mij niet aan jou verbond. Maar mijn hart huilt, al droeg ik maar even, niks zó gewenst als dit klein, broos leven. //lentezoet
Zusje die u 's heel mooi maar niet passend Omdat er dus helemaal geen kloppend hartje was. Das een beet je waar ik steeds tegen aan loop met m'n zoektocht.
' the most beautiful things in life, cannot be seen or touched, but are felt in the heart' Die vind ik heel mooi
Niet echt een gedicht, eerder een quote: one of the hardest things to do in life is letting Go of what you thought was real...