CB digitaal 2-3 weken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tijgertje1980, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

heb een vraag:

18 mei laatste ongi ongeveer
    14 juni super super licht positief getest met een etos test...

21 juni voor het eerst met een digitale getest en 2-3
    23 juni weer getest en nog 2-3
    25 juni weer getest en weer 2-3
    vandaag 28 juni weer een CB gedaan en weer 2-3...

ik denk dat ik vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger ben
    en test zegt dus nog steeds 2-3
    kan dit wel kloppen??

ik wordt echt gek van onzekerheid bah bah bah
    wat denken jullie?
    heb trouwens wel vanmiddag getest en niet met ochtend urine, Ik had de test ff uit elkaar gehaald en streepjes zijn wel beide bijna even donker

wat moet ik hiervan denken...
    kan het wel kloppen dat hij 2-3 zegt
    had het geen 3+ moeten zijn???

hoor graag jullie meningen en advies
    mvg

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Je zou misschien 3+ verwachten. Maar je hebt middagurine gebruikt, dat kan al wat verschillen en het is een indicatie. Hoeft verder niks te zeggen. Het blijven onzekere weken. Hopelijk snel een mooie echo!

3. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh vergeten te melden...
    heb laatste keren altijd een cyclus gehad van tussen de 28 en 30 dagen

4. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij gaf die test juist te vroeg 3+ aan. Heb me laten vertellen door de huisarts dat dit komt doordat iedere vrouw op een ander niveau hcg aanmaakt en de uitslag van t aantal weken van deze test dus niet altijd heel betrouwbaar zijn.
    Volgens haar kon ik beter de echo afwachten omdat dat een betere tijdsindicatie geeft. En idd, met de echo zaten ze steeds tot op de dag goed. (Ik weet trouwens zo precies wanneer ik zwanger ben geworden omdat ik mijn temperatuur bijhield en daarom weet wanneer mijn eisprong was)
    Dus idd de echo even afwachten!

5. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier wisseldag op maandag (wat bij eerste echo dus bleek) maar de cb test liep pas op woensdag of donderdag op naar 3. CB liep dus 2 of 3 dagen achter tov de werkelijke zwangerschapsduur. Ik heb ZO in de rats gezeten, dagen verdrietig geweest... Er bleek dus niets aan de hand ;). Even twee dagen wachten en dan nog eens proberen!

6. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik ben helaas 1 van de pechvogels waarbij ik zeker 2 a 3 weken als indicatie 2-3 weken zag staan, resultaat van die zwangerschap zie je helaas in mijn ondertekening.

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik zou mij als ik jou was niet al te druk maken. De CB-testen geven maar een indicatie. Het is maar net afhankelijk van hoeveel HCG je aanmaakt. Zolang je geen hevige pijnen of bloedverlies hebt zou ik gewoon gaan genieten van het feit dat je zwanger bent. In je andere topic staan foto's van je andere (streepjes)testen en die zien er super uit!

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb met 5 weken 6 dagen een test gedaan na een aantal keer 2-3 dacht ik dat er nu toch wel 3+ zou staan. Niet dus.
    Toen die middag een echo alles was goed. En zie mijn onderschrift inmiddels 16 weken zwanger.
    Op de echo en ook nu blijkt dat ik toen evht 5 weken 6 dagen was. De gyn zei dat veel vrouwen er in stresse maar dat die cb dingen ook een fout marge hebben. Dus ik zou me evht geen zorgen maken als ik jou was. Begrijp het wel hoor had het zelf ook, maar bleek achteraf nergens voor nodig!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Het kan zijn dat je op 21-6 net op randje 1-2 & 2-3 zat en hij sprong naar 2-3.
    En nu op randje 2-3 & 3+ zit en hij op 2-3 staat.
    Wellicht dat hij morgen wel op 3+ staat.

Maar je hebt al behoorlijk wat geld uitgegeven aan deze testen. Ik zou het testen nu gaan laten en de echo afwachten.
    De testen geven maar een indicatie en kunnen nooit een zwschapsduur voor 100% gelijk hebben.

Deel Deze Pagina