Leuk hoor zwanger zijn .. ja alleen die zorgen niet.. net bij wc bezoek ineens beetje roze in mijn slip.. by afvegen ook. ? Pffff wat een onzekerheid toch. Vage steekjes heb ik ook.. iemand met tips. Ervaringen??
Ik heb hier ook al sinds het begin last van. Enkel bij het afvegen wat bruine/roze afscheiding. Volgens mijn gyn is dit perfect normaal en hoef ik mij hier geen zorgen om te maken. Heel veel vrouwen hebben hier last van en dit hoeft niet altijd negatief te zijn.
Als je je zorgen maakt, bel dan je verloskundige of gynaecoloog even. Zij kunnen je vaak wel even geruststellen....?
Ik had ook krampen en steken hoor in het begin. Een zeurende pijn die constant aanwezig is, met dan af en toe een pijnlijke steek ertussen. Ik heb mezelf gek gemaakt met alle sites te bezoeken op zoek naar antwoorden, maar dit helpt je echt niet. Gewoon proberen rustig te zijn en weet dat je niet de enige bent die dit voelt.
Je hebben helemaal gelijk en weet dit gelukkig zelf ook.. bij mijn dochter van 5 had ik dit totaal niet ..denk dat het komt door de miskraam.. dat je overal op ga letten vreselijk gewoon!
Gefeliciteerd zeg! Altijd spannend zo na een miskraam he..! Ik heb eind maart en eind mei een miskraam gehad en ik weet sinds 2 dgn ook dat ik zwanger ben van ons derde kindje. M'n testjes lijken wel wat op die v jou (z'n m'n topic 'spannend') ik wens je een hele goede zwangerschap toe!💋