2 maanden niet ongesteld maar test negatief help

Discussion in 'Zwangerschap' started by mijnengel, May 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    hallo dames ik heb een vraag ik ben nu al 2 maanden niet ongesteld geworden maar mijn testen zijn allemaal negatief.Wie heeft dit ook meegemaakt en bleek later zwanger te zijn.
    groetjes jamila

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

Jan 3, 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik zit met hetzelfde probleem! Sinds februari niet meer ongesteld, en men testjes en bloedtest negatief. Volgens men huisarts moet ik gewoon afwachten :(

3. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    ja ik heb nu maandag een afspraak bij de huisarts voor een bloedtest.

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    ik had wel eens een keer een eisprong overgeslagen door stress bijv, waardoor de ongesteldheid uitbleef
    en was niet zwanger
    een vriendin was ook eens twee maanden niet ongesteld doordat ze ook eisprongen had overgeslagen

5. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    ja ik vind het heel vervelend vooral omdat ik nu bezig ben met zwanger worden sinds vorige maand.En elke keer hoop krijgen van misschien is het deze keer toch weer raak.Maar zodra je dan die test doet en hij is weer negatief ben je toch weer teleurgesteld.En wat zei de huisarts dan ik heb dit nog nooit eerder gehad.

6. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    en hebben jullie ook ervaring met de etos zwangerschapstest.

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Bij mij was dit ook het geval toen ik stopte met de pil, ik werd pas na 4 maanden weer eens ongesteld, dus het zou nog wel ff kunnen duren... (al hoop ik voor jou dat het niet zo lang duurt natuurlijk ;) )

De etos testen hebben 't bij mij trouwens goed gedaan hoor, helaas eindigde dit toen wel in in MK vorig jaar maart, maar hij gaf zeker positief aan toendertijd. (moet wel eerlijk zeggen dat ik ze bij deze zwangerschap bij een andere drogist heb gehaald, maar dat was puur bijgeloof van mijn kant ;) )

Ik hoop voor je dat je gauw ongi wordt of natuurlijk dat je toch zwanger bent, maar eerlijk gezegd, ben ik bang dat je gewoon aan 't ontpillen bent meis.... Sterkte maandag!

8. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    nou het punt is dus dat ik de pil sinds mijn dochtertje is geboren maar een jaar heb gedronken.En die is nu bijna 3 dus ben allang gestopt met de pil ik gebruikte condooms en soms voor het zingen de kerk uit.Dus het kan niet zijn dat ik aan het ontpillen ben.

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Hmmmm....dan zou ik, als er niks uit die bloedtest komt, toch eens vragen aan de huisarts of hij misschien een andere oplossing heeft?!

Sterkte meis, ik weet hoe frustrerend dit kan zijn zo :( ....

10. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ik ben een keer met de pil gestopt, daarna 1 keer ongesteld geworden en daarna een jaar niet. En nu ik zwanger wilde worden ben ik na het stoppen een half jaar niet ongesteld geweest. Bij mij was het echt een kwestie van 'ontpillen'.

11. Niet meer actief

Heb je geen andere verschijnselen die kunnen duiden op een zwangerschap?
    Ik ben ook al 2maanden niet ongesteld geweest 1x een heel lichte positieve test gehad en daarna ook niet meer de dokter zegt dat ik zwanger ben en moet morgen naar de vk.

Als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff de verloskundige bellen en als hun het ook niet vertrouwen kan je gewoon even langskomen.

Sterkte!

12. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    hallo dames ik ben dus gister naar de huisarts geweest en weten julle wat ze zei.Dat ik nog moet wachten ze zei als je je menstruatie wil opwekken dan kan je de pil krijgen om het op te wekkken maar als ik dan zwanger zou zijn dan zou het weer schadelijk zijn voor de baby.Dus toen ik om een bloedtest toen zij ze nee dan mmoet je nog 2 weken wachten.Ik begrijp er niks van.En ook heeft ze aangegeven dat ik eerst 2 weken veilig moet vrijen en dan weer niet.dus we wachten het af.Heb wel gisterochtend weer een test gedaan maar die was ook negatief.Ze neemt mij gewoon nietserieus.

13. Niet meer actief

Het klinkt bij mij toch gewoon als ontpillen hoor..
    Maar goed, als je geen pil gebruikte zoals jij aangeeft dan is dat natuurlijk niet aan de orde..
    Echt heel vreemd

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Die twee weken wachten is misschien om de bloedtest zeker te laten zijn?
    Maar dat veilig vrijen kan ik echt niet thuis brengen...
    Wat n spannende tijd zo zeg...
    Heel veel succes en ik hoop voor je dat t toch raak is.
    Overigens heb ik n vriendin gehad die op alle soorte testen (dus ook de bloedtest van de dokter) negatief kreeg maar ook niet ongesteld werd... Na 3 of 4 maanden (weet niet meer zeker is 12 jaar geleden) bleek ze dan uiteindelijk toch zwanger en is heel de zwangerschap verder goed gegaan.
    Maar dat is dus zoals gezegd alweer 12 jaar geleden. Hoeft niet persee meer dezelfde test te zijn als nu natuurlijk.

15. mijnengel

mijnengel Actief lid

May 10, 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    ja ik weet het ook niet meer.En ik betwijfel of ik aan het ontpillen ben natuurlijk omdat ik al langer dan 2 jaar geen pil meer heb gebruikt.Dus ik wacht nu gewoon af.Mijn laatste menstruatie was zelf op 18 maart.

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat raar zeg, ze kan toch gewoon bloed afnemen en kijken of het HCG erin zit? Dat kan zelfs al voor je je menstruatie hebt gemist en jij bent al 2 maanden niet ongie geweest! Ik vind het echt heel raar van je arts... Want als je al die tijd condooms gebruikt heb, dan kan je niet aan het ontpillen zijn natuurlijk. Wij gebruikten ook altijd condooms en ik heb dit nooit meegemaakt. En waarom moet je opeens veilig gaan vrijen? Wat is daar de reden van? Ik vind het maar vaag hoor!

Share This Page