17+4 baby minder voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noa2, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine al sinds een week of 14, erg vroeg dus. De laatste weken werd het steeds duidelijker. Alleen voel ik hem sinds 2 dagen amper nog. Ik weet dat je pas vanaf week 27 de kleine minimaal een x aantal keer per dag hoeft te voelen, maar toch ga je je zorgen maken. Gisteren wel druk geweest, dat zou het ook kunnen verklaren. Maar toch......

Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja. Wrs is je baby zo gedraaid dat je m minder voelt. Je kunt altijd de vk bellen natuurlijk maar zo gek is het niet bij deze termijn :)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Op dat termijn kunnen ze nog heel makkelijk draaien, kan zijn dat de kleine nu meer richting je rug schopt waardoor je hem niet voelt.
    Maar als je je erg zorgen maakt, bel dan even je verloskundige!

4. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Dat heb ik ook gehad. Voelde het eerst regelmatig, daarna een paar weken wat minder maar vanaf week 19/20 weer volop en veel duidelijker :)

5. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Herkenbaar, had ik bij de eerste. Voelde ik al vroeg en opeens niet meer. Volgens de vk had het er mee te maken dat je rond deze termijn opeens meer vruchtwater krijgt en dus minder kan voelen

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Is ook zo natuurlijk, ze hebben nu ook veel ruimte. Ik kijk het even aan vandaag, anders bel ik morgen even. Vind het zo wat om hiervoor in het weekend te bellen....

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Noa hier precies zo!
    En volgens mij had mavane het ook.

Het is wel vervelend als je gewend bent hem veel te voelen maar ik herken precies wat je bedoelt.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Dit dus!

9. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi,

Net wat Cathelijne zegt, heb hetzelfde gehad met 21 weken. Opeens minder beweging voelen. Bleek dat de kleine dwars lag, voor de placenta dus voelde het niet heel goed meer doordat de placenta daar lag. Nu ligt ie vaak met de beentjes beneden en het hoofdje boven, dan voel ik dus veel meer beweging, vooral onderin.

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zou me niet druk maken, denk dat de vk dat ook zal zeggen.
    Hopelijk voel je de kleine snel weer.

11. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blij om te horen dat ik niet de enige ben! Vandaag 1 keer heel licht gevoeld.... Maar verder niet 😔. Je kan er zo onzeker van worden he!

12. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie reacties! Doet mij goed om te lezen dat het heel normaal is!

13. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend de kleine weer niet gevoelt en toch maar even de VK gebeld. was er echt niet gerust op. Ze was zo lief, stelde me meteen gerust en kwam direct langs om naar het hartje te luisteren! We hoorde hem direct, wat een magisch geluid! En weer helemaal gerustgesteld. Blij dat ik gebeld heb!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier ook gehad. Was waarschijnlijk anders gaan liggen en meer vruchtwater. Ik was toen 22 weken. Nu soms nog wel een rustige dag. Voel hem wel dagelijks maar soms niet zo aanwezig. Zeker met de hitte.

Deel Deze Pagina