Ik voel de kleine al sinds een week of 14, erg vroeg dus. De laatste weken werd het steeds duidelijker. Alleen voel ik hem sinds 2 dagen amper nog. Ik weet dat je pas vanaf week 27 de kleine minimaal een x aantal keer per dag hoeft te voelen, maar toch ga je je zorgen maken. Gisteren wel druk geweest, dat zou het ook kunnen verklaren. Maar toch...... Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ja. Wrs is je baby zo gedraaid dat je m minder voelt. Je kunt altijd de vk bellen natuurlijk maar zo gek is het niet bij deze termijn
Op dat termijn kunnen ze nog heel makkelijk draaien, kan zijn dat de kleine nu meer richting je rug schopt waardoor je hem niet voelt. Maar als je je erg zorgen maakt, bel dan even je verloskundige!
Dat heb ik ook gehad. Voelde het eerst regelmatig, daarna een paar weken wat minder maar vanaf week 19/20 weer volop en veel duidelijker
Herkenbaar, had ik bij de eerste. Voelde ik al vroeg en opeens niet meer. Volgens de vk had het er mee te maken dat je rond deze termijn opeens meer vruchtwater krijgt en dus minder kan voelen
Bedankt voor jullie reacties! Is ook zo natuurlijk, ze hebben nu ook veel ruimte. Ik kijk het even aan vandaag, anders bel ik morgen even. Vind het zo wat om hiervoor in het weekend te bellen....
Noa hier precies zo! En volgens mij had mavane het ook. Het is wel vervelend als je gewend bent hem veel te voelen maar ik herken precies wat je bedoelt.
Hoi, Net wat Cathelijne zegt, heb hetzelfde gehad met 21 weken. Opeens minder beweging voelen. Bleek dat de kleine dwars lag, voor de placenta dus voelde het niet heel goed meer doordat de placenta daar lag. Nu ligt ie vaak met de beentjes beneden en het hoofdje boven, dan voel ik dus veel meer beweging, vooral onderin.
Blij om te horen dat ik niet de enige ben! Vandaag 1 keer heel licht gevoeld.... Maar verder niet 😔. Je kan er zo onzeker van worden he!
Vanochtend de kleine weer niet gevoelt en toch maar even de VK gebeld. was er echt niet gerust op. Ze was zo lief, stelde me meteen gerust en kwam direct langs om naar het hartje te luisteren! We hoorde hem direct, wat een magisch geluid! En weer helemaal gerustgesteld. Blij dat ik gebeld heb!
Hier ook gehad. Was waarschijnlijk anders gaan liggen en meer vruchtwater. Ik was toen 22 weken. Nu soms nog wel een rustige dag. Voel hem wel dagelijks maar soms niet zo aanwezig. Zeker met de hitte.