Hallo meiden, Ik zit met een klein probleem. Ik zit net 2 maanden in een relatie, mijn ouders kennen hem nog niet. Maar ik ben zwanger van hem. We willen alle twee wel een serieuze relatie, maar is het niet wat heel vroeg. Ik heb er moeite mee als ik denk dat ik het moet laten weghalen. Hij zegt het is mijn keus, omdat het mijn lichaam is. Maar dat hij achter mij staat welke keuze ik ook maak. Als ik het zou houden, ben ik alleen bang voor reactie van mijn familie. Ik heb al 2 zoontjes, en we wilde wel een kleine samen in de toekomst. Maar is het misschien niet is te vlug? Graag jullie mening. Alvast bedankt Gr Nadine
Hoi Nadine, Je moet jouw gevoel volgen over dit kindje, en eigenlijk lak hebben aan je omgeving, want mensen zullen toch 't toch altijd beter weten of commentaar hebben Als jij/jullie het kindje willen houden zou ik er voor gaan en je kan ook zeggen dat het kindje een gelukje als je behoefte heb om te verantwoorden. sterkte met je beslissing
Ja tuurlijk het is vlug, maar het klinkt alsof jij je keuze al hebt gemaakt en jullie een hele serieuze relatie hebben. Dan kun je denk ik beter het beste er van maken? Inderdaad zullen heel veel een mening erover hebben maar het gaat om jullie toch? Die mensen zijn snel genoeg vergeten hoe kort jullie ook nog maar bij elkaar waren toen je zwanger werd.
Hey meid! Om te beginnen...gefeliciteerd! Je moet helemaal niets heh! Als jij hiervoor wil gaan doe je dat gewoon! Als mensen negatief doen moet je je daar niets van aantrekken! Het is jouw keuze natuurlijk! Succes met je zwangerschap!
Gefeliciteerd meid Volg je gevoel, probeer je niks aan te trekken van wat anderen misschien vinden of denken Jij moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Jouw lichaam en jullie relatie. Daar heeft verder niemand wat mee nodig! Probeer je niets aan te trekken van eventuele reacties van buitenaf en trek je eigen plan... Sterkte!
Vriendin van mij raakte zwanger toen ze nog geen 5 maanden een relatie had. Ja, het was snel, maar nu, 3 jaar later, zijn ze nog steeds gelukkig samen en is er zelfs nog een kindje bij gekomen. Als je al 2 kindjes hebt, neem ik aan dat je oud en wijs genoeg bent om je eigen leven in te delen en dat zal hij vast ook zijn. Als jullie ervoor willen gaan: DOEN! Je zult waarschijnlijk best wat commentaar krijgen, maar wat kan jou het schelen? Als jullie je maar goed voelen bij de beslissing die jullie nemen. Toch? Heel veel succes, want ik kan me wel goed voorstellen dat het toch heel pittig is.
Hier nog een positief verhaal: ik had net 4 weken wat met m'n vriend, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (bijna 6 weken, inclusief die 2 weken die je gratis krijgt). Ik was dus echt meteen zwanger geraakt. Ik wist eigenlijk meteen dat ik 't kindje wilde houden en vriendlief dacht er gelukkig net zo over. We hebben heel veel gepraat over en hoe wat en toen besloten dat we er gewoon samen voor zouden gaan. We zijn inmiddels 2,5 jaar verder en nog steeds gelukkig samen. Ons zoontje is bijna 2 jaar en inmiddels is nummer 2 ook onderweg!
aan je verhaal te lezen hebben jullie je keus al gemaakt, til je op aan de positieve reacties en laat die negatieve maar links liggen het is moeilijk maar het gaat om jullie en jullie kindje. Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen
Eej dames, Hartelijk dank voor al jullie geweldige berichtjes. We hebben inderdaad besloten het te houden en ons niets aan te trekken wat andere zeggen of denken. Ze denken toch wat ze zelf willen. Dus nu lekker genieten van de zwangerschap Dank jullie wel allemaal. Groetjes Nadine
Volg je hart en je gevoel. Twee jaar geleden zat ik hetzelfde schuitje als jij: 2 maanden samen en zwanger. helemaal geen vastigheid niks. maar toch wisten we allebei dat het zo moest zijn. Ik wist meteen toen ik hem leerde kennen dat hij de ware was. Nu zijn we twee jaar verder, een heel gelukkig en evenwichtig gezinnetje, getrouwd. Mijn ervaring is dus dat het zeker kan, maar dan moet je wel echt een goed gevoel hebben over jullie relatie en moet hij er natuurlijk helemaal achter staan. Moet zeggen dat het wel lastig is om dat nu allemaal in te schatten. Ik zou in ieder geval schijt hebben aan je omgeving, het gaat toch om jou en jouw gevoel. Succes met je keuze!
Ik vind het wel bijzonder dat je eerst dit topic start waarin je zegt zwanger te zijn en vervolgens een topic waarin je vraagt wanneer je kunt testen en aangeeft dat je een negatieve test hebt? Ben je nu zwanger of niet?
Ik had een test gedaan 2 dagen voor mijn NOD omdat ik dacht zwanger te zijn, ik was moe, misselijk en had meerdere malen overgegeven. Ook had ik van dat witte slijm. Ik voelde me precies zoals bij mijn eerste 2 zwangerschappen, dus ik getest en was inderdaad positief, nu heb ik gisteren nog eens getest omdat mijn vriend dat wou maar die is negatief. Nu wacht ik een week en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden doe ik nog een test. Bij mijn eerste zwangerschap teste ik ook meerdere malen negatief. En toen heb ik een echo moeten laten doen om erachter te komen hoe het zat. Ik ben niemand hier voor de gek aan het houden, ik had me er namelijk op verheugd om weer zwanger te zijn, nu ik en mijn vriend hadden besloten om het te houden. Dus ben nu best aan het balen dat nu al 2 testen negatief waren