2 Maanden samen en nu al zwanger, wat nu?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nadine18, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn ouders zouden niet de reden zijn om een kindje weg te halen, als jullie er beiden achterstaan dan moet je je gevoel volgen.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Tja wel balen dat je eerst een positieve en toen een negatieve test kreeg! Ik weet natuurlijk niet hoe je situatie is maar lijkt het je niet beter om nog even te wachten met kinderen..jullie zijn pas 2 maanden samen..maar dat is mijn mening ;)

3. Nadine18

Nadine18 Lid

24 jan 2006
    34
    0
    0
    Hotelreceptioniste
    Kerkrade
    We wilden ook eigenlijk nog minimaal 1 jaar wachten, maar nu teste ik eerst positief en vanmorgen negatief. Van een kant een beetje opgelucht omdat we pas 2 maanden samen zijn. Maar ik had me er nu eigenlijk wel opverheugd nu mijn vriend en ik besloten hadden om het te houden. Nog zo'n kleine hummel:) Maar ik wacht nu 1 week alsik dan nog niet opgesteld ben dan test ik nog eens:)

4. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Gefeliciteerd!

Ik zou zeggen ga ervoor en maak er met z n tweën het beste ervan!

Het is immers een wondertje!! Dat is mijn mening!

Heel veel geluk en geniet van de zwangerschap!

Liefs,

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm dat is balen, eerst een positieve en dan een negatieve test. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

6. Nadine18

Nadine18 Lid

24 jan 2006
    34
    0
    0
    Hotelreceptioniste
    Kerkrade
    Anders gewoon proberen voor de volgende ronde;)

7. Nadine18

Nadine18 Lid

24 jan 2006
    34
    0
    0
    Hotelreceptioniste
    Kerkrade
    Het wachten heeft toch geloont, ik was vandaag nog altijd niet ongesteld dus weer test gedaan, en deze was heeeel positief;) Ik zet de foto er nog op. Ook even naar de huisarts geweest of deze test juist was. En ook de dokter zei dat ik zwanger was. Dus nu lekker genieten van de zwangerschap:D

8. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Gefeliciteerd hoor!

Ik wens je een fijne zwangerschap en straks een gezond kindje!!

Fijn dat jullie er toch beiden voor gaan. Zo zie je maar hoe snel je aan het idee went! Je was alweer teleurgesteld na de nega-test! Ik hoop dat jullie samen trotse ouders zullen zijn!

Deel Deze Pagina