hallo, sinds 2 maanden ben ik ineens veel minder ongesteld normaal vloei ik 2 a 3 dagen en moet ik echt om de 2 a3 uur naar de wc voor te verschonen maar nu is het echt veel minder en vandaag was het ook niet echt helder rood bloedverlies meer oudbloed en vorige maand had ik veel last van stolsels (niet abnormaal veel of erg groot) en het bloedverlies was ook anders dan anders. ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet ff afwachten of toch ff contact op nemen met de huisarts. alvast bedankt voor de reactie
ter aanvulling: afgelopen nacht niet gevloeit en vandaag door de dag alleen maar een ietsie pietsie bruinverlies.
Hoi kikkert, Kan het zijn dat je zwanger bent? Als het je niet lekker zit kan je inderdaad gewoon even overleggen met je huisarts! Imke
hallo imke, bedankt voor je reactie, ik zou opzich wel zwanger kunnen zijn (gebruik namelijk geen pil) maar voel me niet zwanger heb geen symptomen ervan. maar toch vind ik het erg vreemd vooral omdat ik dit nog nooit (op deze 2 maanden na) heb gehad. mijn moeder is ook 3 maanden ongesteld geweest toen ze zwanger was van mij dus ik denk tot ik toch voor de zekerheid maar ff een testje gaan halen dan weet ik het tenmiste zeker. ik had de huisarts al gebelt maar die vond dat ik me er niet druk om moest maken. groetjes