voor een vriendin van mij zet ik deze advertentie Nog 2 lieve mooie maine coon dames zoeken een thuis Zijn volledig geent , nagekeken en met paspoort 16 weekjes jong mooie volle vacht en staart Wegens schema ontwormd en ontvlooit Moeder is aanwezig vader is van een ander gezin uit heerenveen Zowel moeder als vader zitten vol in hun vacht en zijn zeer lief 1 dame is smoke met wit andere dame is brown tabby met wit Zijn in een gezin opgegroeid met kinderen Zeer sociaal en aandacht gericht Het liefst zouden we ze samen geplaatst zien maar mogen ook apart Krijgen een zakje voer mee en speeltjes uit het nest 350euro per kitten Bekijk bijlage 162690 De moeder is al verkocht wegens omstandigheden
wat een prachtige beestjes. jammer dat onze hond echt niet met katten overweg kan anders had ik wel interesse gehad. ik ben zelf opgegroeid met maine coons en ze zijn zo lief en aanhankelijk.
klopt ik heb er zelf al 1 , zit er wel stiekem over na te denken eentje over te nemen maar voor nu zoekt ze nog een goed thuis voor allebij