Hallo Dames, Hoop op wat hulp hier. Als ik zelf de naam uit had kunne kiezen was ik snel klaar. Maar we hebben ook nog rekening te houden met de amaak van de wederhelft hahaha Zelf hou ik van de namen: Sten Dex Dann Jim (geen djim maar gewoon Jim op zn hollands) Boaz Manlief vind Lars Stef Stijn En Lenn leuke namen Nu vind ik zelf Lenn ook een mooie naam maakt komt al regelmatig voor in de omgeving (ook dichtbij) dus die valt af. Er is 1 naam die we beide leuk vinden maar ik heb nog niet het wauw gevoel. Bij de naam van onze zoon waren we er zo snel over uit hahaha nu nog steeds twijfels. Ik hou van niet top 10 namen, liefst met 1 hooguit 2 lettergrepen. En passend bij b.rett Kom.maar op met jullie ideen 😊
Ik hoop dat er iets tussen zit: Stan Lex Sil Mats Mauk Rens Dani Loet, Loek Max Niek Mick Ian Jorn, Jort Milo, Nilo, Nino Mika Chris Dave Ralf, Ralph Duuk, Duuc Enzo Faas Jent, Jens Kick Siem, Sieb, Siep Senn Quin Vic, Vik, Vick Cas
Sef Just Scott Jint / Jins Mels Miel Dem Lard / Nard / Jard / Jart Dies Tuur Zen Raff / Raf Stern Steve Stach Karst / Kars Jits Nils Rins Maas Fenn / Fen Neil Dim Rex Mart Dean Sid
ik zie veel leuke namen voorbij komen, helaas zijn ze allemaal of afgekeurd door manlief of al vergeven in de vrienden/familie kringen. Het is zo moeilijk. Wat vinden jullie van R.avi?