Hey, kvraag mij af welke tandpasta jullie het beste vinden voor een baby van 7 maanden. Er zijn zoveel soorten vanaf 0 jaar . Maar welke raden jullie me aan? Een tandenborstel heb ik al van o tot 2 jaar met bijtring aan. Khoop dat dit een goede is. Ben benieuwd
Ik heb elmex tandpasta van 0-5 jaar. Zit tenminste niet zo'n overdreven zoet smaakje aan naar mijn idee en ik gebruik zelf de volwassen variant van elmex. Tandenborstel heb ik ook die met bijtring. Ideaal voor zo'n kleintje om mee te leren poetsen/op te kauwen.
Hier ook elmex. Mijn jochie is gek op die pepermunt smaak. Als hij de kans krijgt eet hij zo de tandpasta van de borstel voordat er gepoetst is
Wij gebruiken hier Zendium (met een nijntje op de voorkant) De tandpasta zelf vind ze heerlijk aangezien ze deze telkens ervan af sabbelt
Wij gebruiken die van Aquafresh. In het begin ook zo'n speciale tandenborstel gebruikt, maar al snel werd ze stikchagrijnig van dat hele tandenpoetsen. Sindsdien doen we het elektrisch en is het bijna een feestje
Ik gebruik prodent volgens mij, met een afbeelding van de teletubbies. Stond vorige keer met kruidvat in mn handen omdat het goedkoper was, maar toen zag ik dat het frambozensmaak heeft ofzo. Dat wil ik dus niet, tandpasta hoort gewoon een mintsmaak te hebben en als ie nu went aan zoete smaakjes dan wil ie straks geen gewone tandpasta meer..
Mercikes al vr de reacties!! Kheb vanmorgend nog een staaltje gevonden van elmex deze eerst proberen. Mijn mama kwam ook tandpasta brengen me ne krokodil op maar deze is van 1 tot 6 jaar xs kan dit kwaad? Meer reacties en tips altijd welkom!!
Hier ook elmex voor kinderen ik vind tandpasta met aarbeien smaak banaan smaak suikerspin smaak toch wel een beetje overdreven deze smaakt en ruikt gewoon naar tandpasta is wel wat zoet
De tandpasta die je moeder heeft gebracht bevat waarschijnlijk meer fluoride. Ik zou daarom eerst die van elmex gebruiken. Je hebt maar zo weinig nodig dat je tegen de tijd dat het tubetje leeg is je de tandpasta van je moeder kunt gebruiken.