hoi meiden , ik zit echt met gemengde gevoelens.. ik ben nu al 3 weken licht positief aan het testen maar nooit kwam er een mooie duidelijke streep nu heb ik al 2 dagen een temp van 38 tot 38,4 maar voel me niet ziek ofzo. vandaag kreeg ik de test van deze site ( matcare) binnen en mijn manneke wilde meteen dat ik ging testen omdat deze zo gevoelig waren.. dus ik dat gedaan en hartstikke negatief! nu heb ik vanmiddag nog een kruidvat test gehaald en die was ook heeeel licht dus bijna negatief...ik snap er niks meer van ... ik weet niet of mijn hoge temperatuur er wat mee te maken heeft maar heb het gevoel dat het nu heel snel mis zal gaan , herkend iemand dit?? word echt gek van deze onzekerheid groetjes van Ramona
Ik zou toch maar even een bloedtest laten doen. Of contact opnemen met je ha en vragen of hij je doorstuurt naar het zh. Als je ruim 6 weken zwanger zou zijn dan zou je test echt positief moeten zijn. Op een echo kun je het hartje al zien kloppen nu...vandaar. Heel veel succes. Elmo
hoi Elmo , ik heb maandag mijn eerste afspraak bij de verloskundige.. weet helemaal niet wat me te wachten staat daar.. maar ik hoop wel dat ze me verder kunnen helpen want dit is echt niks weet jij of iemand anders hier wat er bij zo;n afspraak allemaal gebeurd of kunnen ze daar misschien erachter komen of ik nog zwanger ben? groetjes van Ramona
Nou meis, ik ben via het zh zwanger geraakt dus ik had met 6.3 wk een inwendige echo op de IVF afdeling. Een vk maakt volgens mij een uitwendige echo...ben bang dat je daar nog niet zoveel op ziet. Het is meer een intake achtig iets bij een vk dacht ik. Vragen stellen, kennismaken enz. Maar ik kan er totaal naastzitten hoor... Heb nog nooit een vk van dichtbij gezien Elmo
Ik denk dat de vk niet zoveel kan doen WAnt wat ik weet is er nog niets te zien via de buik en het hartje is ook pas met gemiddeld 10 a 11 weken uitwendig te horen Ik denk dat ze je wat vragen gaat stellen enz en aan de hand daarvan mischien wel doorstuurt Zolang je geen bloeding hebt gehad moet je je niet al te druk maken knuff meid hoop dat je snel uit je onzekerheid bent
maar hoe herkende je miskraam dan ... begon je toen al met vloeien? want het enige teken bij mij zijn de testen die niet duidelijker worden maar heb het gevoel dat de rest wel snel volgt... temperatuur vandaag weer 38,3! snap er niks van groetjes van Ramona
Ik begon met licht bruin verlies (wat normaal zou kunnen zijn in een zwangerschap) toen heb ik de dokter gebeld en heb ik een verwijskaart gehad voor een echo kon diezelfde dag nog een echo maken en toen bleek dus dat het niet goed was
nou dan had ik heel veel geluk. bij mij klopte het hartje niet meer en heb hele goeie begeleiding van mijn VK gehad. ik had dezelfde bij mijn zoontje
Wij hebben het hartje dus met 6.3 wk zien kloppen dus een inwendige echo zou je sowieso zekerheid kunnen geven. Ben benieuwd! Hou je topic in de gaten meid! Elmo
Bij mijn VK doen ze alleen maar uitwendige echo's en die lukken 95% van de tijd vanaf 6-8 weken altijd, ik dacht toen dat ik 6 weken was en de echo lukt gewoon uitwendig (nog superduidelijk ook en ik heb spekkies op mijn buik haha) Zij kan je toch ook doorsturen als het uitwendig niet lukt lijkt mij, dus zoiezo heb je dan meer mogelijkheden... Sterkte meis, ik hoop het beste voor je!
hallo meiden , bedankt voor de reacties , ik ben echt helemaal op van de zenuwen... volgens mij doe ik geen oog dicht vanacht maar ja , morgen om 10uur bij de vk zijn en dan weten we gelukkig meer. wordt vervolgd.... groetjes van Ramona
nou zeg ben net geweest nu weet ik nog niks gelukkig mag ik woensdag een vaginale echo laten maken.. dus moet nog 2 dagen wachten op een beetje zekerheid groetjes van Ramona