Hoi hoi, Ik ben Lesley en kom uit haarlem. Zo'n twee maanden geleden had ik me al aangemeld op deze site maar kreeg ik helaas een miskraam. Van m'n eerste miskraam zou ik vandaag 05-07-06 zijn uitgerekend, van m'n tweede zou het dit jaar december zijn en van deze ben ik uitgerekend op 10 maart. 1 ding is in ieder geval zeker dat ik wel heel vruchtbaar ben. Ik ben nu dus al 3 X zwanger geweest in 1 jaar tijd. Alleen nu moet ik nog proberen ze bij me te houden. Veel kan ik er niet aan doen enkel weer duimen dat het nu wel goed zal gaan. Veel liefs Lesley
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed gaat en je over 9 maandjes jullie kleine mogen bewonderen!
Van harte gefeliciteerd!!! Ik zal voor je duimen dat het deze keer goed blijft gaan. Ik heb ook 2 miskramen in een jaar tijd gehad en ben nu inmiddels werr 15 wkn zwanger.Ik heb op 2 echos al kunnen zien dat het dit keer is uitgegroeid tot een minimensje. Verlies de hoop dus niet. Ik ken de onzekerheid waar je nu in zit. Veel succes voor de komende periode en probeer van het goede uit te gaan. Groetjes Noralien