gefeliciteerd meid!! ga er nou maar lekker van genieten!!!! ik duim met je mee dat het nu wel goed gaat!
Hallo allemaal!! Ik ben hier vandaag voor het eerst dus wilde me even voorstellen.. Ik ben Paula, 22 jaar, woon in Dordrecht samen met mijn vriend Marco van 29 jaar.. Na vorig jaar aug. een miskraam te hebben gehad zijn we nu weer in hele blijde verwachting, nu 7.3 wk.. We hebben de eerste echo al gehad en alles was perfect!!Dus wij zijn 2 gelukkige mensen Liefs Paula
Lieve Lesley, Ik duim met je mee wens je heel veel succes. Ene derde keer is raak he Succes Liefs Lover
Van harte gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws! Ik duim voor je dat alles voorspoedig verloopt en dat die eerste onzekere weken maar snel voorbij mogen zijn. En dat drie keer inderdaad scheepsrecht is (voor mij graag vier keer, want ik ben na drie miskramen binnen een jaar nu alweer 7,5 week zwanger ). Groetjes, Wendy
Hai Leslyw, Gefeliciteerd, Ik kan er over meepraten, ik ben 3 maanden na de miskraam weer zwanger en heel blij ! Geniet ervan. Liefs Najet
Hoi hoi, Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!! Ik wilde jullie daarom toch ook even laten weten dat ik vanmorgen m'n eerste echo heb gehad en alles was goed!!!!! Voor het eerst heb ik een kloppend hartje gezien. Zo mooi was dat om te zien. Vooral omdat ik natuurlijk al meerdere echo's gehad heb inmiddels en elke keer was er niets te zien. Nu was het er ik kreeg ook echt wel tranen van geluk in mijn ogen. Zo iets bijzonders. Zo iets moois. Ik ben ontzettend blij, maar toch ook bang dat het alsnog misgaat. Misschien is dat een normale reactie, maar toch. Nou ja, als het goed is over 4 weken weer een echo en dan maar duimen dat het nog steeds goed is. Veel liefs Lesley
nu gaan genieten meid , ook al is alles zo onwerkelijk ..ik ken het gevoel de angst zal nog wel even blijven maar gaat steeds meer op de achtergrond en het genieten komt steeds meer op de voor grond
Fijn asjuh, dat alles goed is, echt super nieuws voor je. Jij ook lekker genieten meis. Liefs, mussie