Hallo, Ik heb enkele vraagjes. Ik heb een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Deze maand starte deze 1 mei. Ik zou dus 2 juni mijn regels moeteb krijgen. 18 mei had ik een duidelijke lh piek bij mijn ovulatie test. Ik vermoed dan dat mijn eisprong de in de 48 uren erna is geweest. De 20ste dan? Klopt het dan dat ik vandaag aan dpo 10 zit? Afgelopen vrijdag 27 mei heb ik een zwangerschapstest gedaan. Hellaas negatief. Ook zaterdag negatief. Was dit te vroeg om te testen? Vanaf wanneer zouden jullie testen? Wanneer zou dan een eventuele innesteling moeten gebeuren? En ik heb ook ergens gelezen dat als je eisprong later komt je innesteling niet kan gebeuren omdat je regels er al zijn, of zo iets ... Ik heb ook enkele symptomen maar ja die lijken natuurlijk ook op een beginnende menstruatie. Ik heb vooral last van vaker plassen, pijn in de onderrug en veel honger. Vandaag rond 19 uur wel een "ongi"krampje gevoeld. Het wachten is echt frustrerend. Ik wordt er gek van. Groetjes
Oja en natuurlijk grotere borsten. En 26 en 27 meis had ik echt warm. Of mijn temp nu hoger was of normaal weet ik niet. Maar ik gloeide volledig.
Wat spannend! Helaas heb ik er zelf geen ervaring mee kwaaltjes kwamen bij mij pas rond 7 weken! Ik denk dat als je nu, morgen of overmorgen zou testen je wel iets zou moeten kunnen zien! Als je nog 2 juni is.
Als je eisprong op 20 mei was, dan is 27mei 7dpo en dat is heel veel te vroeg. Ik zou wachten tot 12dpo = 1 juni. Wat jij bedoelt met te weinig tijd gaat over het aantal dagen tussen eisprong en menstruatie. Daar moet minstens 10 dagen tussen zitten. En dat heet de luteale fase. Met jouw verwachte nod op 2 juni is er niks aan de hand, want dat is op 13dpo. Prima voldoende tijd dus.
Ok bedankt voor de antwoorden. Denk dan dat ik ofwel morgenochtend of 2juni ga testen. Inderdaad spannend.