Nou meiden, op 19 februari hebben we een miskraam gehad en had 2 weken daarna al een nega test, op 24 maart weer een posi test in mijn handen. We waren weer helemaal gelukkig, we waren gelijk na een miskraam weer zwanger. Dit geluk werd ons vorige week weer afgenomen. Ik begon buikpijn te krijgen en werd steeds erger, ik de verloskundige bellen zegt ze: tja afwachten meid. En ja hoor nog geen uur later begon ik te bloeden als een rund het stroomde er gewoon uit. We waren in dikke tranen. Deze miskraam is heel anders gegaan dan de vorige, bij de vorige had ik wel bloedverlies maar geen buikpijn en bij deze kroop ik over de grond van de pijn. Maandag voor een echo geweest en ik was weer helemaal schoon van binnen dus hoef niet af te wachten tot het afkomt, wat vorige maand wel het geval was. Ik snap het niet hoor wat doe ik verkeerd dat het iedere keer misgaat. pffff. Moest ff kwijt. We gaan weer opnieuw beginnen met de hoop dat het de volgende keer wel allemaal goed blijft gaan.
Jeetje Noesje, wat ontzettend naar. Ben je net weer een beetje blij, omdat je weer zwanger bent en dan gebeurt dit... Ik wens je heel veel sterkte toe. Ik zit zelf nu middenin een miskraam. Het was m'n eerste zwangerschap en dan gaat het mis. Echt ontzettend K**. Morgen word ik gecuretteerd. Ik heb nu ook zo'n nare buikpijn. Ik kan niet zitten, liggen, staan. Ik word er gek van en ik hoop dat het morgen over is.... Nogmaals heel veel sterkte en ooit gaat het echt wel goed! (met ons allebei... )
Tjeetje Noesje! Dat is wel erg snel achter elkaar. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Dit geldt natuurlijk ook voor jou Marije. Neem de tijd om alles te verwerkten. Groetjes Minka
Dank je meis. Het is moeilijk te bevatten 2x achter elkaar. Maar ja het leven gaat door, wel ben ik nu onder behandeling van een maatschappelijk werkster omdat ik me eigen weg voelde zakken en dat is helemaal niet de bedoeling. Daar kan ik lekker mijn verhaal kwijt en mijn tranen laten stromen. Het lucht wel weer even op als ik daar geweest ben.
Ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Het is niet niks. 1 keer is al erg genoeg, en dan ook nog eens 2 keer achter elkaar. Verschrikkelijk! Is fijn dat je jezelf goed kent en hulp bent gaan zoeken. Nogmaals heel veel sterkte!
He meis wat enorm vervelend van je, ik weet hoe je je voelt. Je probeert een oorzaak te zoeken, maar neem je zelf niets kwalijk, je kan er gewoon niets aan doen. Waarschijnlijk is het gewoon dikke pech. Ik heb net nummer 3 achter de rug en weet gewoon dat ik het niet zelf veroorzaakt heb, t kan gewoon gebeuren al verwacht je dat nooit bij jezelf. Ik wens je heel veel sterkte om het een plekje te geven. En heeeeeeee als je even je ei kwijt wilt, gooi het op dit forum. Ik verzeker je het helpt écht! De meeste hier hebben dezelfde ervaringen. He en dat het voor mij niet 3x scheepsrecht was, wil niet zeggen dat het voor jou ook zo is het. Ga dr voor meid, maar neem eerst de tijd om dit even te verwerken. In ieder geval een dikke knuf en weet dat iedereen hier op het forum met je meeleeft.
Hi Noes, Ik heb vorig jaar ook iets soortgelijks gehad, in sept zwanger en in okt. een MK en december zwanger en MK. Daarna ben ik niet meer zwanger geweest. Bij mij zijn alle (3) de MK's anders verlopen, de laatste was het ergst, maar mss kwam dat omdat ik toen 2 vruchtjes verloren ben maar goed wie zal het zeggen. Heel veel sterkte... Liefs Silla
Ach lieve meid, wat vind ik dit vreselijk voor jullie Ik schrok me rot toen ik dit topic zag! Had het je zoooo gegund! Ik wil je alle kracht en sterkte toewensen die je maar kunt gebruiken momenteel.. Denk aan je! En je weet me te vinden he?!
He Noes, Wel oke op zich. Het gaat zo ontzettend met ups en downs. Om knettergek van te worden soms Maar momenteel echt wel redelijk, lekker veel afleiding.. En ook al doet dat het verdriet niet vervagen, het haalt de scherpe randjes een beetje weg. Moeilijkste is dat ik zo afhankelijk ben van hormoonbehandelingen om zwanger te raken.. Dus straks weer de hele molen in.. Maar hoe gaat het nu met jou? Lukt het je een btje allemaal? Vind het zo vreselijk oneerlijk dat je dit 2 keer moet meemaken. En dan ook nog wel gelijk achtermekaar Alsof de duvel ermee speelt voor je gevoel he.. Als je behoefte hebt mag je me wel toevoegen op msn hoor, kijk maar even. Pb me maar als je daar zin in hebt. Kan me goed voorstellen dat je hoofd momenteel echt ff nergens naar staat. Dat had en heb ik nu ook nog vaak. Dikke kus meis, ik denk aan je! liefs Marjo
Allereerst ontzettend veel sterkte meid Ook ik heb vorig jaar 2x achter elkaar een mk gehad. Eerste op 10 januari, 2e eind maart. Eerste zwangerschap was nog heel erg pril, bij de 2e was ik al een stuk verder zoals je aan de datum kunt zien. Volgens de vk hoor je het best vaak, dat het misgaat als je direct na een mk weer zwanger raakt. Verklaren kon ze het niet echt, wss omdat je baarmoeder er nog niet klaar voor is, waardoor de kans op een mk gewoon groter is. Ik kreeg dan ook het advies na mijn 2e mk minimaal 2 maanden te wachten voordat ik weer zwanger zou worden. We hebben netjes 2 maanden met condoom gevreeën en gingen daarna weer aan de klus. Op 11 juli vorig jaar mocht ik een test doen en was weer zwanger. Ontzettend spannend natuurlijk, durfde niet echt blij te zijn....Met 6 weken kreeg ik gelukkig al een echo (is hier standaard als je eerder een mk hebt gehad, om de moeder gerust te stellen) en het hartje klopte..En 19 maart ben ik de trotse moeder geworden van onze dochter... Hopelijk kan je iets met bovenstaande en is het mss voor jullie ook verstandig om eerst de 2 mk's te verwerken en even je lijf rust te gunnen, voordat je opnieuw zwanger raakt... Nogmaals, heel erg veel sterkte, hopelijk kun je het binnenkort een plekje geven...
Dank je meis. Ik heb op mijn werk kunnen regelen dat ik voorlopig eventjes halve dagen werk. Ik heb n contract van 20 uur en dit wordt nu over 5 halve dagen verdeelt. Een hele dag is gewoon teveel dan klap ik in als ik thuiskom Gelukkig hebben ze er op mijn werk begrip voor en houden ze er goed rekening mee ookal werk ik er nog maar 3 maanden. Zeker mijn cheffin vangt me goed op. Want ik wordt toch de hele tijd geconfronteerd met zwangere buikjes en baby's op mijn werk (kruidvat) En dat doet soms echt pijn. Ook een vriend van ons die had net 1 maand met een meisje van 19 die al een dochtertje had van 10 maanden en ze gingen 1x met elkaar naar bed en ja hoor zwanger Daar kan ik zo kwaad om worden, gewoon het idee van zij wel en ik niet. Ik heb er tot nu toe 1 keer gezien en heb haar helemaal stijfgescholden. Niet omdat ze zwanger is hoor maar ze gaat gewoon ieder weekend stappen, rookt als een ketter en was gewoon dronken. Dat kon ik ff niet hebben. Zij doet alles wat ze wil en ik laat er alles voor en bij mij gaat t 2x mis. Morgen ben ik lekker vrij en dan ga ik met ma shoppen in antwerpen lekker geld uitgeven aan nieuwe zomerkleding. meiden bedank voor jullie lieve woorden. Marjo ik zal je even een pbtje sturen met mijn msn Liefs Noesje