Hoe ziet dat eruit dan? Waar heb je die gekocht? Die van ons en die van mijn ouders kun je gewoon overheen?
Marktplaats.nl > traphekje ! - Kinderen en Baby's - Traphekjes Zo eentje...ook toen van mp gekocht. Ouderwets ijzer doordat de spijlen zo lopen kunnen ze er niet op klimmen
Schrikken sukke..! Kan je zoontje al goed traplopen? Zonder slaapzak dan wel! Ja sommige kids zijn erg creatief. Op mijn werk (kdv) hebben we een soort stapelbedjes. De onderste heeft maar een klein randje boven de spijlen. Sommigen komen daar nog overheen met slaapzak aan.....! Lov, wij hebben hetzelfde traphekje: erg fijn ding! Hier weer wat beter te pas. Ik heb zondagavond denk ik iets verkeerds gegeten. Savonds en snachts ben ik uren bezig geweest het eruit te gooien.. Mijn man had alleen wat last van de darmen. En zoontje wou (gelukkig) weer eens niets eten die avond. Gelukkig maar! Hij heeft alleen wel al 1,5 week op en af verhoging. Hij krijgt wel zijn laatste kiezen door (al een tijdje). En hij heeft een hele dikke amandel. Kan dat zo lang doorgaan van kiezen krijgen? Of van die amadel komen?
Ja echt een superding! Geen idee of het zolang kan? Maar gaat de koorts wel weg, wan te lang koortsis niet goed he? Bah heb ik ook eens gehad terwijl ik zwanger was...de hele avons spugen, vriend ook dusiets verkeerds gegeten
Ja hij heeft soms weer een goede temp. Vooral als hij net wakker is. Ik temp hem op het moment bij bijna elke verschoonbeurt. Maar ik denk dat ik morgen misschien de ha maar eens bel (of de hap, want onze is op vakantie).
Het is geen koorts hoor, maar echt verhoging. Anders had ik zeker al eerder gebeld. Vooral ook als de temp niet af en toe weer goed is.
Lov wat lief dat je vraagt. Het is nogal een heftige tijd, zitten midden in een sociaal onderzoek mbt bezoekersrecht van mijn ex. Ik ben wel nog steeds 100% ervan overtuigd dat dit de goede beslissing was. We zitten beiden veel beter in ons zelf, en S is een heel vrolijk kind weer. Wat tijdens het bezoekersrecht tijdens de vakantie van mijn ex heel anders was! Heel veel huilen, niet willen slapen, helemaal overstuur als ik de kamer uitliep. dat gaat gelukkig alweer beter Maar het gaat zo snel heh de tijd.
Wat fijn voor jullie dat de wereld weer een stuk positiever eruit ziet...ben ik echt blij om Geen last van zijn familie? Ja kindjes merken meer dan dat wij denken.....en krijgen veel meer mee...helaas
Nee op wat mailtjes na heb ik niks gehoord gelukkig. En kinderen krijgen zeker genoeg mee , je merkte echt het verschil. We blijven het positief zien!
@One of kind: meid wat leest dat goed dat je helemaal achter je beslissing staat. Maar het lijkt me ook een moeilijk situatie. Kun je een beetje met je ex communiceren weer dan? Of is hij nog erg onredelijk? Waar ga je voor qua omgangsregeling dan? Ja kids krijgen heel veel mee. Een kindje van iemand die ik ken heeft ook erg last van hun situatie. Mama net bevallen, papa hersenbloeding gehad en blijkt een tumor te hebben. Nog geen 30... maar de oudste van 1,5 is heel aanhankelijk, knuffelt met iedereen die maar wil. Echt te sneu voor woorden. Ik heb de ha post net gebeld (eigen is met vakantie). Ik mag vanmiddag even langskomen met de oudste. Ben benieuwd.
Ben bij een huisarts geweest met de oudste. Het liep 50 minuten uit..!!! Heel klein wachtkamertje. Mannetje was er uiteindelijk helemaal klaar mee. Dus toch maar een koekje gegeven. De laatste patient was er al 10 minuten weg en ze kwam maar niet. Maar toen natuurlijk wel: Niet handig dat koekje, als ze in zijn mondje zou moeten kijken. Maar ja, dan had ze ook maa even wat moeten laten weten. Bijna een uur lang met een kind van 20 maanden op 5 vierkante meter is geen lolletje.. Dus zij ook een beetje geergerd: niet handig dat koekje. Ik zeg ng: ja het liep zo uit, hij werd erg vervelend. Ze had spoedgevallen tussendoor of zoiets. Ik liet weten dat dat geen punt was, maar dat ik toch deze keuze had gemaakt. Nou zag er niet te dik uit, de amandelen. Ze heeft hem met een ding op het voorhoofd getempt. Ze ging als een razende. Ze moest even bij mij al haar tijd inhalen denk ik. Ik moest eventueel vitaminen bij geven. Oke, heb ik over gedacht. Gaan we nu maar doen. Ook goed even geven en veel fruit zei ze. Huh..?? Denk je dat ik achterlijk ben ofzo..?? Ze hoopte dat ik nu minder bezorgd was. Weer een huh? Dus zei ik: ik ben niet bezorgd, maar vroeg me gewoon af of het wel goed is dat hij zo lang verhoging heeft. Ik was gewoon helemaal verbaasd eigenlijk. Uiteindelijk ging ik een beetje verdwaasd weg (werd er bijna uitgezet..) en weet ik niet wat zij had gemeten aan temp en wat ze ervan vond dat hij steeds verhging had. Ik moest maar terugbellen als het erger werd. Antibiotica vond ze nu eigenlijk niet nodig. Prima, liever niet natuurlijk! Ze was echt niet extreem onaardig, maar wel heel kort door de bocht. Weer een besef dat ik bij moet zijn met die van mij. Vreemde mensen soms, artsen...!
Pff, die artsen zijn soms idd zulke rare mensen. En ze doen het vaak nog op zo'n manier dat je vaak helemaal verbouwereerd buiten staat en eigenlijk nog heel veel vragen hebt en nog steeds veel onduidelijkheden! Ik was vandaag met R bij de huisarts van mijn ouders, was tot 3 jr. geleden ook de mijne tot ik zwanger was en huisarts in mijn eigen dorp moest. R heeft al een week of 5 een plekje naast zijn mondje, eigen huisarts al 2 keer geweest en zijn nu een week bij mijn ouders. Kwam ineens vocht uit. Gelukkig was dit wel een fijn bezoekje! One of a kind: fijn dat het nu beter met jullie gaat. Je ex heeft S. Destijds wel als zijn kind erkent dan ivm die omgangsregeling?
Misa, Jezus wat irritant ik zou echt geïrriteerd zijn sjezus afwimpelen dat j maar extra vitamine moet geven.. Ja duh maar is geen antwoord op j vraag! Ik temp altijd alleen sochtends en savonds en bij hoge koorts ook smiddags maar ik denk dat t tanden Zijn of kiezen?? Kan dat nog mijn zoon kreeg met 20 mnd 4 tegelijk door duurde echt ff voordat ie er door heen was Ook vaak paar dgn verhoging dan weer niet dan weer wel etc nou beterschap in elk geval Sukke, maar wat zou t kunnen zijn dan? Ook, sterkte meis !!! Lov, hoe gaaaaat ie ? @hier jochies doen t zo goed bn zo trots, morgen jongste alweer 3 mnd nou t kriebelt echt heel erg weer Ik merk aan mezelf dat ik al praktisch ga nadenkende t eventueel zou zijn met 3 kids hier 3 hoog wonen
Deze ha dacht toch aan eczeem. Weer een zalfje dus! Ow Miis, dat is toch niet te doen lieverd, je sjouwt je nu al een ongeluk!
Hahaha nee sukke daarom hahahah maar k had sinds de bevalling toch meer een 'dit ia genoeg ' gevoel verwacht maar dat is echt niet zo!! Hmm eczeem is zo kut hopelijk helpt t zalfje!
Nou misa....alsof vit de op.ossing zijn? Belachelijk! @miis helluw...goed he hahaha wachten tot de ongi weg is... Ga zo naar de kapper...heeeeeerlijk! @sukke balen eczeem....hier ook 2 meidenen ik die het hebben.....ben nu ook aan. De hormoonzalf...wilde het zo lang ogelijk uitstellen maar nu ging het niet meer...