2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ik ook weer ...zit nu weer aan de triam nogwat...maar dan de vaseline versie die is wel heel fijn...( voor zover het helpt)
    zodra de bv weer klaar is, ga ik weer terug naar mn wondermiddel protopic

oh succes b ij de kapper, wel foto showen heh ben beniuwd! ik vanavond!

2. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @sukke: dat is zeker schrikken met het traphekje!

@misa: ja hij heeft een flinke afplatting. Al vanaf zes weken hard mee aan de slag, maar de afplatting wordt niet minder helaas.

@ miis: hahaha kriebelkriebelkriebel :D!! Ik probeer het even te negeren die kriebels...pff wordt moeilijk.

@lov23: alweer dag 4...ik leef helemaal met je mee...haha

@oneofakind: fijn dat het beter gaat!

@all: straks prikjes voor de kleine man. Grote zus gaat mee, ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren. Ik had al een verhaaltje voorgelezen over het consultatiebureau om haar voor te bereiden.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    moonchild, toen met 5 weken prikjes...wa sd eoudste aan het spelen. dus ik riep hem..en zei "kom schat, kijken, *broertje* krijgt prikjes!" hij kwam bij ons zitten..en toen zei ik, kijkd at is ene naald...en dan gaat de dokter hem prikken, en dan gaat ie huilen, zullen we hem dan samen troosten en een kusje geven?

En dat deden we dus, en hij schrok helemaal niet ervan...vond het alleen zielig voor broertje en gaf hem een dikke kus...
    Baby was ook snel getroost...

Bij thuiskomst nog naar de pleister gekeken en nogmaal skusjes gegeven!

ik vind het juist belangrijk dat de oudste prikjes, of naalden totaal niet eng vind ofzo...dus deed alsof het heel normaal was...

Dus geen nadruk gelegd op het feit dat een prik pijn doet...Juist heel erg uitgelegd, kijk di enaald...wauw dat is een spuit, en de doktyer maakt daar kindjes beter van, blablabla

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ben weer terug.......altijd lekker bij de kapper. Alleen had ze een stagaire die wel heeeeeeel erg langzaam was hahahaha..maar ach het is wel secuur!

@moonchild hahahaha .lief dat je meeleeft! Mijn. Ongi is al bijna weer weg...aaahhhh..
    Aah prikjes altijd zielig he. Hier vindt grote zus het dan ook zielig. Vindt het ook super om te zie hoe ze haar beschermt. Niemand maag aan haar komen. Dan ben je een trotse mama
    Vriend is flink aan het verbouwen! Schiet goed op.

@miis zet we wa op fb hihihi...jij ook veel plezier dan!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ohh zo spannend voor je...!!
    oh leuk ben beneiwud! idd lief om j kind dan zo te zien heh

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ik vindt het ook zo spannend......whahahahaha

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    HIer heeft manlief als kind ook erg eczeem gehad. Nu nog een erg gevoelige huid. R heeft soms wat droge eczeem achtige plekjes in elleboogjes en knieholtes, vond dit dus eigenlijk best een vreemde plek. Maar goed, we zien wel of het werkt.

Prikjes: pff, naar altijd vind ik. Ik kan me die eerste prikken bij R ook nog zo goed herinneren. HIj krijste echt alles bij elkaar en ik kreeg hem maar niet stil. Zelfs niet met de borst. Gerum!

Pff, nu ik in de ww zit moet ik iedere maand 4 sollicitaties doen. Vandaag is mijn laatste dag voor deze maand en ikmoet er nog 1 maar ik kan gewoon echt niks vinden! Word er echt gek van. Plant mijn cv maar weer ergens op een site denk ik, dat telt ook als een "sollicitatie-actie"!

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sukke elleboog en knieholtes zijn juist heel normale plekken vor eczeem, overal waar t Kan zweten .. Ik had t vroeger vooral ook in d hals en boven m'n bovenlip echt kut

Succes met de sollies klote zeg!

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik bedoelde dat ik de plek nu in zijn gezicht dus idd raar vond! Ellebogen en knieholtes wist ik idd van dat dat normale plekken zijn voor eczeem!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh sorry niet goed gelezen!

Ja idd raar plekje dan maar wat zou g anders kunnen zijn ?

Kan t mss een reactie zijn op iets? Hoelang Herft ie t al? Mijn huid is heel gevoelig soms krijg ik Ern galbultjE van crème of parfum aanraking van iemand !

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn jongste heeft het ook in haar gezicht...dan wel op de wangen!

12. misa

misa Niet meer actief

Och jee, eczeem.. Dat is verschrikkelijk. Mijn man heeft het ook heel erg. Nu helemaal, zelfs op zijn vingertoppen. Hij heeft al jaren hormoonzalf en slaapt sinds kort snachts met handschoenen aan. Dan vet hij zijn handen in met vaseline, handschoenen erom en dan blijft de huid zacht. Advies van een huisarts.
    Maar we kregen ooit ook de tip om merriemelk te gebruiken. Hij gaat het nu dus toch maar eens proberen. Kijk anders eens op Paardenmelkerij Bekkers

Ja het advies van extra vitamine vind ik niet verkeerd omdat hij zo slecht eet. Ik twijfelde steeds, want ik wil niet onndodig dat soort dingen geven. Nu dus gekocht, van die leuke beertjes met aardbeismaak. Dacht je dat hij ze wil ETEN? Nee, want dat woord kent hij niet meer! ;) grr! Maar eens op zoek naar druppelvorm, want de vitamine d druppels neemt hij ook zonder klagen. :)
    Maar dat ze dat advies alleen maar geeft, vind ik ook gek hoor. Ach, de amandelen en oren zagen er nu prima uit. Als ik twijfel, dan ga ik over 1 of 2 weken wel weer naar mijn eigen huisarts.

Miis, de kriebels..? Ieieie! ;) haha! Zouden jullie een derde willen dan? Met de eerste had ik die kriebels ook zo snel. Maar nu echt niet..!!! Maar ja dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de situatie hier.
    Maar wat mooi om te lezen dat je knappe kids het zo goed doen! Heerlijk genieten meid!
    Wat goed en leuke hoe je dat hebt aangepakt met de prikjes!

Moonchild: ook alweer kriebels dus? Denk je nog eens voor een derde te gaan? Wat balen van de afplatting zeg..!

Sukke balen van je ww en sollicitatieplicht. Ik zit er nu ook net deels in en moet ook aan de bak.. Maar goed, ik wil ook wel graag, maar dan moet er wel wat fatsoenlijks te vinden zijn he.

Hier vandaag eens lekker de deur uit geweest met zijn 4-en. We zijn het thuis zitten zo zat. En de jongste gaat het toch nog niet veel beter doen, dus dan doet ze dat maar op een andere plek. ;) En het was echt heerlijk om er ff met zijn allen uit te zijn..!!
    We zijn sinds vannacht ook gaan afbouwen met de pepti. Na twee weken hebben we niet het idee dat het echt veel beter gaat. Vanavond of vannacht krijgt ze dan de eerste voeding met alleen HA voeding. Hopelijk is ze snel weer gewend.

Morgen trouwens een echo voor haar heupjes omdat ze tot 36 weken in stuit heeft gelegen. Iemand daar ervaring mee?

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, succes morgen!! Wie weet zit daar haar onrust wel??? Zou t kunnen?
    Heerlijk weer eruit dat is fijn heh met z'n 4!!

Trouwens ik gebruik optimax beertjes die zijn zonder al teveel toegevoegde 'troep' ... Welke hb jij?
    Hij eet altijd heel goed de hele dag, maar omdat hij soms geen groente eet of echt 1 hapje dan geef ik die vits meer, advies is 2 per dag en ik geef er 1
    Heeft ook even geduurd tot ie erachter kwam dat t heel lekker was, anders verkruimelen in z'n toetje ofzo?

Nou k ga zo naar d kapper haha is een vriendin van me en woont hier achter..
    Echt zo balen om bij haar te komen kan j alleen masr binnendoor weggetjes in.. Gras, fietspaden met veel groen bomen en struiken donkere wegen brrrr met d fiets vind k echt eng hahaha

Dusss m'n broertje is gekomen zodat man mij met de scooter kan brengen Hihi luxe heh :p

14. misa

misa Niet meer actief

Zou de onrust van zoiets kunnen komen denk je? Nou we vragen het morgen wel!

Allemaal naar de kapper dus: lov en miis. Mijn zoontje en ik moeten ook dringend weer.. Hihi!
    Fijn dat je man je kan brengen miis!

Ik heb ook die beertjes. Maar ben uit voorzorg maar gegaan voor die aardbei smaak. Heb jij de naturel? Ik was bang dat die te vies zouden zijn en dat hij die helemaal niet zou willen. Maar blijkbaar zijn deze ook niet goed genoeg.. ;) jammer want is erg grote pot en niet perse goedkoop. Maar goed, we blijven gewoon proberen. En anders zoeken we iets anders en bewaren we die pot voor over een jaartje ofzo! ;)

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja hb ook aardbei vind ie heerlijk!!!
    Mss moet j zoontje ff wennen!

Ja bn weer geknipt, m'n haar zo mega zwaar krijg gewoon hoofdpijn als k de hele dag Ern staart in hb dus nu is t weer lekker licht stuk af lekker veel lagen! Truste ladies

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou de jongste heeft onrustig geslapen vannacht....ben maar om 6:30 opgestaan. Ach ja.....

Heerlijk als je dan ja haren ietsmkorter hebt miis. Ik had net vroeger ook altijd!
    Ik ben ook blij met mnharen. Ookeen beetje laagjes, ik heb zon'n dik haar dat zonder wat laagjes ik een dikke bos heb. Niet mooi vondt ikzelf. Nubeetje laagjes en het ziet er beter uit!

Vanavond begint holland got talent weer!! Heb er zin in hahahahaha.

@misa lekker om er eve tussenuit te zijn he! Hier is het nu verbouwen...poetsen...verbouwen..poetsen hahahaha...verbouwen met2 kleine kids is niet leuk!
    Gister een kaartje voor de oudste gekregen....vande school waar ze bijna naartoe gaat. Zo leuk....ze was helemaal blij!

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Misa, die vit heb ik ook. R is er helemaal verslingerd aan en vraagt er zelf om. Ja dat solliciteren is best vervelend. In princie is er genoeg maar voor gehandicapten en ouderenzorg en dat wil en kan ik echt niet! Word ik dood ongelukkig.
    Echo van de heultjes hebben wijn ook gehad omdat manlief aan beide heupen geopereerd is. Bij R was er niks te zien. Kleine heeft er geen lat van hoor je moet haar alleen even op haar zij houden, is zo gepiept.

Lov, fijn dat het voor nu wel wat opschiet, het verbouwen. Hier wil ik heel graag onze slaapkamer onder handen nemen, ik ben hem echt beu. Manlief zit er niet op te wachten en vind het ook zonde omdat het te koop staat maar ben niks geks van plan. Gewoon witte mooie tekst misschien op de muur of een Canvas van mijn beide buiken en dan wat simpele assecoires.

Pff, hier nog steeds vaak misselijk. Heb net echt een grote kom creusli met melk op en ben gewoon weer/ nog misselijk! Moet dus nog wat eten maar blegh, heb nergens zin in!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, heh bah nog steeds misselijk dus, dat is echt zo irritant heh!!!

lov, ja heerlijk...zo nou lijtk me ook lastig met 2 kids in d verbouwing!! straks ook nog es zwanger :p

Hier is de jongste vannacht om 4 uur gekomen! haha zo dat is weer ff wennen..en gelijk ook weer om 0715!, oudste was ook meteen wakker, kleintje ligt er wel weer in....
    ben ff aan de schoonmaak...wil straks ff lekker naar het bos/speeltuin...btj laatste dag dat het nog lekker is geloof ik...

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Breek ff in*

Elke keer dat ik deze titel zag, dacht ik:"Na 2 maanden alweer?! :$ Phoe he, moet er niet aan denken!"
    Nu is mn mannetje net 9 weken oud, en ik wilde meteen weer terug zwanger zijn, leek me heerlijk! :)
    Zo bijzonder om mee te maken,om zwanger te zijn, te bevallen, en zo een mooi kindje van jezelf te hebben.
    Jammer genoeg moeten wij nog wel wachten tot Beer 1 is.

*Heeft geen waarde voor de rest, maar denk ik kom t ff delen"

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    brabbel, haha toch de meeste die heir vanaf het begin meeschreven zijn snel egonenn en ook snel zwanger geraakt!! we hebben het nu soms zelfs al over een 3e :p:p
    1 is al bezig :D

Deel Deze Pagina