2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb een drankje. Antagel maar dat deed vannacht niks. Overdag 1 keer genomen en nergens kast van maar vannacht kon ik het blijven drinken, bij wijze van.

Hoop idd dat het een komende zw voor jou niet zo is dan! Wat een hel.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bij mij was het s`nachts ook het ergst! Komt omdat je ligt denk ik....

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh sukke wat rot zeg! Ik heb wel eens wat last gehad van zuur bij de eerste zwangerschap. Maar niet so erg als jullie schrijven. Lijkt me heel naar!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het verbrand echt je slokdarm dan....en als je van gekruid eten houdt zoals ik is het echt kut want dat kun je dan niet meer eten...

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dan krijg ik toch een meid! 😃 als jij beide keren hebt gehad Lov, ik had het bij R zo af en toe maar zeker niet zooooo erg als nu!

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dubbel!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja denk je dat het zo werkt?! hahahahah:D

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, ja zo makkelijk is het toch ook? ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha we zullen zien!
    Wil je het gelacht al weten eigenlijk?

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja willen het weten. Houden het dan wel voor ons! Zal het hier wel verklappen hoor! ;)

Ga een poging tot slapen doen! Hopelijk wordt dit een goede nacht.
    Trusten!

11. misa

misa Niet meer actief

Leuk!! Ben benieuwd!
    Hoe heb je trouwens geslapen? Werken de middeltjes al?

Lov, zou jij het geslacht willen weten?

12. misa

misa Niet meer actief

Vandasg zijn we trouwens weer ij de ka geweest. Ze weet niet meer wat te doen en selde voor haar op te laten nemen voor een paar dagen observatie. Ze had het er al eerder over gehad maa ik had niet meer gedacht dat ze dat ng steeds een optie vond. Schrok er dus wel een beetje van. Maar we gaan het wel doen. Ze wordt van maandag tm woensdag of donderdag opgenomen. Ik zal er zoveel mogelijk bij zijn en blijven. Ben benieuwd en vind het heel spannend. Maar ik denk niet dat er wat uit gaat komen. Dus dit is zo'n beetje onze laatste optie en anders weten we het niet meer en is het misschien toch iets waar ze overheen moet groeien.
    We zullen zien!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach misa....je zal je nu wel druk maken he lieverd.......sterkte hoor. Opzich wel fijn dat ze onderzocht wordt....maar helemaal niet leuk he...

Ja wij willen het altidj weten hahhahhaa veels te nieuwschierig.

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè Misa, wat vervelend. Wel goed natuurlijk dat ze alles goed na gaan maar kan me voorstellen dat dit even schrikken was. Hopelijk komt er iets uit.

Ik heb weer prima geslapen. Die pillen doen echt wonderen! Wat een opluchting!

Lov, spannend! Je ei komt dichterbij!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou meiden ik benvandaag door mijnschat ontvoerd om naar scheveningen te gaan met zijn tweetjes.....zo,lief!
    Straks de kindjes naar bed, die waren bij opa en oma, en dan gaan we net nog even leuk aflsuite whahahahahaha

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sukke wat fijn dat ze zo helpen.. Als ik ze weer nodig zou hebben ooit dan weet ikdat hahaha

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Veel plezier Lov!

18. misa

misa Niet meer actief

Wat lief lov!! Heb je het leuk gehad?

Ik heb hier vandaag erge twijfels gehad over of de opname van de jongste wel een goed idee was. We waren gisteren erg overdonderd en twijfelden nu erg. We hebben het er goed over gehad en zijn van mening dat we het eigenlijk niet willen. Het idee alleen al geeft stress.. :) En het is echt al wel beter dan in het begin, maardoordat dat zo langzaam gaat, is daar moeilijk een vinger op te leggen.
    Dus ikde ka gebeld en het voorgelegd. Ze begreep het helemaal en wilde ook dat wij ons gevoel daarin volgden. Dus nu hebben we de opname afgezegd en een telefonische afspraak voor over een kleine maand. Dan gaan we overleggen of we ng nodig vinden dat er iets gedaan wordt.
    Na deze keuze gemaakt te hebben zijn we helemaal opgelucht! Goede keuze dus. :)
    Nu gaan we op deze tour verder en dan hopen dat het zo doorgaat met de overhand aan goede dagen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou misa juiste keuze dus!
    Vooral je gevoel volgen.....komt allemaal goed!

20. misa

misa Niet meer actief

Ja en dat blijkt wel. Vandaag waren we voor de tweede keer met de jongste bij de manueel therapeut. Zij voelde ook dit keer spanning bij de bekken, nek, buik en rug. Ze heeft niet een heel sterke voorkeurshouding, ze kan beide kanten op. Maar ze gaat wel voornamelijk naar 1 kant als ze zich helemaal bijdraait en overstrekt. Ze vond dat er veel spanningplekken overeen kwamen met het kiss syndroom. Maar ze wou niet zeggen: dat is het. Maar ze denkt het dus wel te kunnen behandelen zoals ze ook het kiss syndroom aanpakt. Ook hebben we oefeningen voor thuis.

Ooh wat ben ik een soort van opgelucht! Ik heb bijna een gevoel van: zie je wel dat er iets is! Ik ging al zo twijfelen aan mijzelf, maar blijkbaar was dat nergens voor nodig. Grote kans dat haar onrust daar vandaan komt.
    Wel een beetje jammer dat de osteopaat die we als eerste hebben bezocht met een week of 5 dit niet heeft gezien.. :(

Maar goed, dit is goed te weten. We gaan ervoor!!

Deel Deze Pagina