Ja dat is zeker zo! Daar was ik ook altijd van overtuigd, alleen de laatste weken begon ik wel aan mijzelf te twijfelen. Niet nodig geweest dus!
Ja soms heb ej dat he..is ook omdat je bang bent denk ik....jezelf gek maken eigenlijk....maar hey het gaat wel om je kinderen die het allerbelangrijkste zijn ....daar wil je alleen het beste voor... Ik denk dat je daarom aan jezelf gaat twijfelen....tenmiste dat heb ik wel eens....
Ja is ook zo. Het allerbelangrijkste in je leven die hummels. Ik kan soms best we eens onzeker zijn, maar wat betreft de kids had ik dat nooit! Tot een paar weken geleden bij de jongste. Maar ik voel me ineens weer zeker sinds vandaag. Erg fijn! Lekker op deze tour door!
Wanneer begint dromen trouwens, denk je? Ons zoontje heeft weer een periode dat hij elke avond wel een keer huilend wakker wordt. Soms issi zo weer stil, soms krijgt hij een slokje water en gaat weer slapen. Denk dat hij droomt namelijk.
Hier heeft de oudste dat soms vaak....een uur na het inslaapvallen huilt ze dan. Heel gek. De jongste heeft het ook wel eens....maar dat begon toch pas na1,5 bij de jongste en de oudste echt pas iets van dit jaar...
@misa: Hopelijk kan de manueel therapeut wat voor je kleine meid betekenen! @ lov23: Wat ontzettend lief dat je man je ontvoerde naar Scheveningen. @ Sukke: Dat maagzuur klinkt echt heel vervelend! Ik heb er geen last van gehad, dus kan je helaas geen tips geven. @ all: Na een tijdje onrustige nachten heeft onze kleine man doorgeslapen tot half zes. Wel jammer dat de oudste (die tussen ons in was beland vannacht) het om kwart over zes al voor gezien hield. Het gaat hier goed. Ik heb er alweer drie weken werk op zitten en daar ben ik ook alweer aan gewend. De kleine man heeft het overal naar zijn zin (de makke beer) en hij begonnen met rollen! Grote zus is heerlijk aan het kletsen. Ik geef nog borstvoeding aan de kleine man, maar ik zit midden in een dip. Even alle zeilen bijzetten om genoeg mee te kunnen geven als ik moet werken. Ik heb regelmatig een harde zere plek, dat is wel even balen. Maar ach...komt goed. Nu lekker weekend!
@moonchild...klinkt heerlijk allemaal! Die zere plek is minder...goed masseren onder de douche! Even een vraagje meiden....rond je ei hadden jullie dan elke dag sex? Wij hebben het iedere keer om de dag gedaan en dat heeft twee keer gewerkt. Nu doen we dat dus ook weer.....
Wij deden het dan iedere dag Maagzuur, ik zat de laatste dgn te twIjfelen of ik niet gewoon ziek was. Bedacht me gisterenmiddag dat ik de meds nog niet had genomen dus dacht , laat maar voor vandaag. S avonds kreeg ik alleen weer wat last van mijn maag en in mijn keel begon weer iets te borrelen. Dus snel maar weer zo'n pil genomen. Was dus toch ech maagzuur! Misa, goed dat jullie een beslissing hebben genomen waar jullie achter staan. Hopelijk is het verder ook allemaal niet meer nodig! Ik ga de kleine op bed leggen en zelf ook even een uurtje pitten. Heb zo een vrijgezellenfeestje! Tot een uur of 2 vannacht!!!! * GAAP*
@lov: wij deden het dan vaak om de dag. Maar ik vond dat op een gegeven moment voor de eerste wel een hele happening. De keer da het gelukt is hadden we tijdelijk opgegeven. Maar ik voelde ineens mijn eisprong. Daar hebben we direct gebruik van gemaakt en.... gelukt! Haha! Met de tweede was het gelijk raak. Toen hebben we denk ik 2 of 3 keer gedaan rondom de eventuele verwachte eisoprong. @sukke: fijne avond! @moonchild: klinkt goed hoe het bij jullie gaat! Wel lastig lijkt me die dip en die zere plekken. Hier vannacht erg onrustige nacht (en vandaag overdag ook). We hebben nu twee avonden geprobeerd de jongste toch een beetje ritme te geven. Maar dat hadden we al eens eerder geprobeerd en ook dit keer lukte dat niet. Ze komt dan juist veel onregelmatiger en helemaal uit haar doen. Dus we laten haar lekker verder gaan zoals zij wil. Dan mssr hopen dat de nachten die ze soms maakt vanaf 7 of 9 uur savonds een keer langer worden dan alleen een uur of 6. Is niets geks aan hoor, besef ik wel. Maar stiekem verlang ik wel eens naar een lange nacht slaap..!
Aahnh sloopt je he misa! Maar weet je ieder kind is amders...misschien is het idd beter om haar te volgen dan... Hmmm ja nu hebben we het eigenlijk om de dag gedaan...wil het ook leuk houden maar toch denk ik nu stiekem....vanavond moetnhet weer....stom he. Ik neem me dan voor om het luchtig te houden en dan toch ga je gek doen hahahahah
Ja zeker slopend. Maar na twee avonden proberen en het lukt niet, dan laat ik het los hoor. Hoe meer je er mee bezig bent en druk om maakt, hoe zwaarder het wordt. Dat wil ik niet! Maar gisteravond kwam ze om 23:00 . Vannacht om 3:00. Eerst een keer een speentje gegeven en ineens was het 5:00 uur! Goed he! Ik snap je met het mee bezig zijn. Kan iedereen zegegen dat je dat niet moet doen, maar je wilt toch 'gewoon graag een kindje'. Iets groters bestaat niet in mij ogen en dan mag je er niet mee bezig zijn? Onmogelijk! Hahaha!
Hahaha ja het gaat vanzelf en dan ook nog superongeduldig.. Nee soms moet je mhet loslaten idd....zo heb ik sterke principes over opvoeding. Soms moet ik hetgewoon even laten ... En niet de hele dag schelden...hebben jullie dat n ook...aaahh soms benje de hele dag bezig me corrigeren:x Maar de oudste is erg vervelend want ze verveelt zich en de jongste doet alles na
Ik heb ook wel duidelijke ideeen over opvoeden (en voeden) e.d. hoor. Maar ik probeer ook veel met afleiden en positief benaderen te doen. Zodat je niet de hele dag nee aan het roepen bent. Maar ik merk wel dat deze manier niet altijd meer mogelijk is. Daarbij moet hij soms ook gewoon leren dat nee, nee is! Maar ik merk ook dat sommige ideeen wel veranderen tijdens het opvoeden. Dat je anders over dingen gaat denken nu je werkelijk kids hebt. Hebben jullie dat ook? Tijd voor school voor de oudste dus? Vandaag is je ei, zegt je onderschrift! Klopt het denk je? Succes meid!!! Haha! Miis: meid, hoe is het met je? Lang niet meer gezien hier. Ben je je abbo van dit topic kwijt misschien?
Oh ja je neemt vaak een hoop dingen voor ome doen en vaak een gaat het toch anders he... Ja ik heb kampen en steken .... Ik hoop dat het dus klopt ha ha
Aah spannend lov..!!! Ieieie! Plaatsvervangende spanning hier. Hihi! Maar je neemt vaak een hoop dingen voor ome doen..?? Is dat een spreekwoord? Ken het helemaal niet!
Haha ik lag me dood hier! Nee misa er moest staan ...je neemt vaak een hoop dingen voor om te doen en je aan te houden.....zit op de telefoon en die doet soms erg gek.... Maar ik voel van alles vandaag aan mijn lichaam laten we hopen dat het mijn ei is...