2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Hahaha! En ik maar denken dat ik wereld vreemd ben..! Zeker auto correctie op je telefoon? :)

Ja ik hoop ook dat het een mooi eitje is en dat de zaadjes druk aan het zoeken zijn! ;)

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    HOI ja jeeeeezus heb ik weeeeer deze abbo per ongeluk opgezegd ( op mn mob druk ik wel es verkeerd, gaat zo snel dan )

aar goed back in town :p

@misa, wat goed nieuws! ben erg beneieuwd hoe het nu verder verloopt!
    Dromen, zijn hier wel eerder als 1,5 al begonenn. zo nu en dan heeft ie er last van

@lov, hmm wij deden ook om de dag, ik had overal gelezen dat dat echt de meeste kansen geeft dus huppa daar gingen we voor hihihi :D
    spannend hoor, echt ik vind het nu zo spannend voor je hahaha

@hier,
    Mijn zoontje zit nu in een angstfase ( vooral onverwachte harde geluiden, die hij niet kan zien, zoals boren van buren, grasmaaiers, slijptol, harde wind
    Erg sneu, heeft nu ook erge slaap"problemen" ...met name in slaap komen gaat gepaard met veel huilen...ik doe nu om de 5 min kijken, rustiog maken, en van voor af aan alles doen...dit rek ik dan steeds 1 of 2 min meer...gister hoefde ik maar 2x erheen en daarna even huilen en stil..tis niet anders...
    Hem eruit halen is helemaal drama en bij ons slaapt hij niet dus moet helaas wel zo, maar het werkt...hij moet ook gewoon leren dat die geluiden niet eng zijn...maar het zielige is dat hij er veel aan denkt en mee bezig is

zoals vandaag liepen we en hij hoorde een grasmaaier, nou niks aan de hand voor de rest, daar praat ik dan gezellig over, het geluid nog paar x na doen en zeggen dat het hard geluid is heh, maar heel normaal etc
    Maar daarna heeft ie het er echt de hele dag over, dus ik vind het erg logisch dat ie tijdens het verwerken van de dag in bed, weer bang wordt..maarja hopelijk is hij er snel doorheen...

Jongste is zwaar aan het regelen, althans, mijn borsten zijn echt vervelend hahaha, hopelijk is mn productie snel opgekrikt!

@opvoeden, nee is nee haha, ja ik zeg altijd tegen mn zoontje..."als mama zegt nee, is het ....???
    en hij heel hard Nee! hahah oke schat dat het duidelijk is :p

Tot nu toe heeft hij denk max 5x op de gang moeten staan ( voor 10 sec ofzo) maar gelukkig is het nog niet vaak nodig, hij luistert erg goed...ben best wel streng :p:p
    Maar ook altijd positief benaderen enz, merk wel als ik heel moe ben, kan ik minder hebben..maarja dat ligt dan aan mezelf eigenlijk!

oke ik kom later terug!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

aaaah miis....miste je al man!
    Hier is nee ook nee...papa is wat makkelijker zullen we maar zeggen hahahahaha..

Ja we doen het om de dag hihi...altijd goed! Zo is het de eerste keren ook gelukt he hahahaha...

Ach wat zielig voor je mannetje......haah je dat in het hoekje staan is nogal wat he....bij de oudste werkt het goed maar de jongste heeft er schijt aan ....wat een kind hahahaha

oeh dat regelen is minder altijd he....

4. misa

misa Niet meer actief

Hey meis, daar ben je weer! Ik heb dat ook wel eens dat ik het abbo per ongeluk opzeg. Net ff misgeklikt! Hihi

Wat sneu dat je zoontje zon last heeft van geluiden e.d. Wat moeten die kleintjes toch ook veel leren he. Wij hebben de oudste met behoorlijke koorts wel eens tussen ons in gelegd. Ik vond het namelijk te eng (was erg hoog). Maar toen ging hij ook gewoon slapen. Maar zomaar tussen ons in zou denk ik ook niet gaan. Issi gewoon niet gewend en dan gaat ie keten.

Wat vervelend van je borsten.. Hoop dat je er snel voorbij bent.

Ja in een hoekje zitten heeft onze zoon ook al eens gemoeten. En ik heb hem zelfs wel eens in de hal gezet. Man man wat een geschreeuw..! :( en in de gangscheelt het iets geluid haha! Maar ja hij kan ook deuren open maken nu. Niet handig dus! Ach ja, niemand heeft gezegd dat opvoeden makkelijk is he.
    Mijn man is ook wel iets minder consequent dan ik hoor. Maar ik probeer hem een beetje te helpen zodat he wat meer eigen wordt zeg maar.

Ja om de dag seks schijnt beter te zijn. Want je weet de kwaliteit van het zaad natuurlijk niet, dus als je elke dag doet kan je je kansen verspillen zeg maar. ;)

Aangezien je beide keren direct zwanger was, ga je er dan nu niet een beetje vanuit dat het weer zo gaat? :)

Sukke hoe is het met jou?

En moonchild, hoe gaat het met je jongste?

5. misa

misa Niet meer actief

Hebben jullie trouwens nog tips tegen moeilijke ontlasting? De jongste heeft er hier zon last van. Ze krijgt al 10 cc extra water in de flessen.

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, haha heeft ze schijt :p

ik doe trouwens zodra hij ook maar 1 beweging of aanstalte maakt er weg te gaan, spreek ik heel streng toe..en dan gaat ie ehct heel mopperend terug...en probeert het soms wel 10 x...pas als hije cht ff bijv 5 sec netjes braaf blijft staan ( moet van mij ook met gezicht naar de muur *ohikvoelmijeentiran haha*) maar op die manier werkt het en anders dus ook niet..maar hij gaat dus bijan nooit echt krijsen, lijtk alsof ie het accepteert..

soms doet hij iets heeeel stout, bijv iets im zn drinken gooien ofzo, dan waarschuw ik..van als je het nog een x doet moet je naar de gang...dan natuurlijk wild nee schudden..maar lachen en dus gewoon nog een x doen...dan zeg ik niks...til hem op en hup op zn plek..

maar soms gaat die stouterd dus als ik aankom, al zelf rennen dara naartoe HAHA ...anyway...ben benieuwd wat de toekomst brengt....tis nu vooral in gebruik als hij ehct iets doet wat niet door de beugel kan ( bijv iets stuk maken express)
    Hij begrijpt het wel, wnat als ik dan evrvolgens vraag, ga jij dat niet meer doen? kirjg ik heel braaf nee mama en dan moet ie ook sorry mama zeggen ( kan hij niet, zegt alleen mama hahaha maar das ook goed :p)

Misa, mn nichtje heeft olijfolie druppels gedaan, ik zou het anders ook niet weten...maarja ben je nu weer op standaard voeidng? kan het door de wisseling komen!?

lov, jaa bij ons dus ook 2x op die manier! ik vond altijd elke dag sex zo zonde zegmaa hahah...gaat heel het zaad naar de mallemoer :p:p

maarja ik snap je, dan dnek je ook we moeten weer...maar moet wel zeggen dat wij dat juist wel heel leuk vondewn...omdat het wel es die x raak kon zijn ofzo...ikw eet niet...maar dat gevoel krijg je wel vaker naarmate het niet lukt natuurlijk..

Trouwens die oudste zit echt in een mega verselling van spraak...echt tot 23 mnd zei hij zo weinig goed...alles echt mega onverstaanbaar en nu elke dag nieuwe woorden of 2woord zinnen...
    als ik voorlees zeg ik het laatste woord niet, en bij sommige boekjes zegt ie het direct goed, terwijl hij het bijv nog nooit heeft gezegd...

wel een hele grappige van afgelopen dagen : hou van jou is "Hatjatja " hahahaha beeeetje erg ondeuidelijk maargoed :p bedoeling is goed hihih

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haai! :)

Hier alles goed hoor, druk weekend gehad!

Hier ben ik ook strenger dan man! Ik loop hier soms twee kids te corrigeren! Zo schopt manlief bijv gerust een klein balletje, hoog en hard, door het huis!
    Een hoekje heb in een tijdje terug wel een paar keer gebruikt alleen bleef hij er niet in zitten en schonk ik daar ook geen aandacht aan. Dacht ook soort dat hij dat niet zou begrijpen! Haha. Nu is het ook al een hele tijd niet nodig geweest.

Hier ook bang voor harde geluiden. Tijd terug al dikke tranen door de haan in de kinderboerderij, vanmorgen vloog ie tegen me aan toen er 2 F16's voorbij kwamen en toen vanmiddag het luchtalarm afging vloog hij bij mij op schoot en klemde zich echt muurvast. (zaten buiten).

Spannend Lov, nu de lange dgn in!

Verder hier geen last meer gehad van maagzuur. Nog 17 dgn tot de 20 wkn echo!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja we gaan de dagen in!, spannend.....
    @misa ja toch wel,aar uit zelfbescherming ook mezelf voorhouden dat het ni niet weer zo hoeft te zijn...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend sukke!! Ik vond het best eng de tweede keer....je weet nu wat je te wachte staat...hahan wil je nu niet bang maken he hahahaha..lukt bij jou toch niet he? Maar ik besefte meer wat het was de 20 weken echo...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@misa idd. Wat olijoflie in de fles doen..klinkt gek maar helpt best goed!

@miis lekker ondeuegend dus hahahaha...

Ahh nog even en dan is de jongste jarig...en dan de oudste doe naar school gaat...snik snik..nu hetnerop aan komt wordt ik toch wel watemo ervan...

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, dat heb ik deze hele zw. al. Tussen de eerste en tweede echo bijv besefte ik me ineens dat er nog van alles kon gebeuren. Terwijl we bij R met 5 wkn een echo hadden zonder hartslag en maakte ik me nergens druk om.
    Heb de kleine nu ook nog niet gevoeld, was bij R al wel. Vind ik ook maar niks! Haha!

Alleen maar spanning bij jullie dan, verjaardag, nod en school!!!! Lijkt me ook echt een emo moment ja!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fff ja e ht wel...ik vindt het erg leuk voor haar maar ja is weer zo' n stap he...

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, aaahh zielig heh die geluiden!!!
    ou zoon gign gister zo heerlijk lief slapen gelijk, ik zei mama komt zo ...? zei hij Terug...en daar wa shij dus blij mee...niks geen huilen offzo....fieeuww
    werd dus wel om 0545 wakker!!! grrr, was ie doorgelekt, nou das echt maaaaaanden geleden dat dat gebeurd was...tja bij ons in bed nog ff...en zal je net zien...is die jongste onrustig, kan ik alsnog niet ff relax liggen nog..uiteidnelijk 7 opgestaan..

lov, whaaa wat een gebeuren allemaal..ik zou het ook niet drooghouden hoor...tis toch wel ehct een heel bijzonder moment, vind ik..basisschool...dan laat je ze pas echt los in de wijde boze wereld :p....hele dagen op school...blijft ze over tussen de middag?

@hier, ben aan de schoonmaak...jaja feestje komt eraan en dan wil je weer alles spik en span heh...
    vandaag bijft mn moeder slapen, morgen ohctend met oudste naar de kapper....aaahh mn jongste voor het eerst alleen laten!

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier was het slapen na het " uit bed klim incident" ook een drama. Maar ging gisteren ook een stuk beter. Hij begon nu alleen al te huilen tijdens het boekje en zingen maar was uiteindelijk met 5 min stil. Het bleef deze keer ook bij huilen ipv krijsen!
    Daarin ben ik trouwens ook strenger, man laat dan bijv de deur een stukje open staan terwijl ik gewoon vind dat die dicht moet!

Wanneer is ie ook alweer jarig, de 12e? Spannend hoor. Ik zit hier af en toe ook al wat te bedenken! Ga denk een Bumba thema doen, hij is helemaal weg van die stomme clown!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha die stomme clown,,,,MAMA foei hahahahaha
    Hier was het Hello Kitty toen ....

Ja is ook emo maar ik ben ook wel blij want thuis zijn is het niet meer voor haar...ze kan het niet meer kwijt ze wilt worden uitgedaagd...
    Dan heb ik weer een tijd maar een kindje thuis aaaahhhhh...hahahah

Ja miis ze blijft over...ik vindt dat fijner dan ophalen...en dan heeft ze maar 3kwartier om te eten enz...pff nee te veel gedoe hoor. Lekker op school blijven!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, jaa dat wordt ddan haasten enz heh!! en als ze het te zwaar wordt heeft ze toch nog een jaa om rstig aan te doen toch

sukke, nee de 7e is hij echt jarig en vier het zaterdag 8!
    Leuk bumba, is hier nog steeds zn vriendje...ik moet hem altijd nadoen..of met die pop hem pakken of gekke gesprekjes houden, vind ie fantatsisch!
    Bumba is trouwens prijzig! maar je hebt er werkelijk alles van, das wel weer leuk :D

hier weer de slaapzak aan, want ok eruit geklommen, t was dat ik binnenkwam..en hij al met zn benen aan de andere kant bungelde!!
    Als ie echt door zou blijven gaan, leg ik gewoon zn matrasje op de grond, tot we een peuterbedje hebben...wil ik einde van de maand halen..is ook wee 200/250 euro met alles er op en dr aan!

17. misa

misa Niet meer actief

Oja, bumba is hier ook helemaal hot! Haha! Ben het eens: stomme mompelende clown..! Net zoals de teletubbies. Al vind ik die nog erger!

Uit bed klimmen hebben wij nog niet gehad trouwens. Wel watmeer moeite met naar bed gaan en ik denk ook dromen. Maar goed, hij test ook mega uit op het moment. Vandaag ook: hij kijkt me aan met een ondeugende blik van 'ik weet dat het niet mag'. Haalt hij ineens heel zacht en slapjes uit naar mijn been.. Whahahaha! Ik natuurlijk heel streng zijn arm gepakt en gezegd dat dat niet mag. Maar ondertussen moet ik zo lachen..!
    Klimt hij er met slaapzak niet uit miis?

Naar school gaan lijkt me ook een vreselijke mijlpaal.. Hihi. Moet er nog niet aan denken eigenlijk. Maar ik zie op het kdv waar ik werk(te) ook vaak dat kindjes er op het einde echt wel aan toe zijn.

Leuk die verjaardagsvoorbereidingen weer miis. Geven jullie groot feest?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en ze is al niet zo snel me eten miis...

Ja die bumba wat is dat voor een taal he hahaha....en de tubbies zijn hier hot nu. Maar moet zeggen dat ik vaak nickelodeon heb opstaan...

Vandaag weer naar het cb geweest....alles prima. Z was flink de lucht in geschoten kwa groei....dat wist ik al want de kleren waren opeens te klein.

Bij de oudste waren. Opeens binnen een week de schoenen te klein...bizar hoe snel dat het gaat!

Binnenkort wil ik leuke laarsje voor der gaan kopen...so cute!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow, Bumba duur? Zo ver had ik nog niet gekeken! Dan kijk nog maar is ff! Wil de taart sowieso zelf maken dus dat kan goedkoop! Oh, de 7e mijn man de 8e!

Ik zag in het i.kea boek een leuk peuterbedje staan!
    Ik vraag me met die bedjes eigenlijk af of het geen "geldverspilling" is. Er moet dan uiteindelijk toch ook weer een gewoon bed komen!
    Maar, ze zijn wel erg leuk!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, haha ja deugnieten zijn het! Nee met slaapzak heeft ie geen ruimte z'n been echt goed hoog te krijgen of mss vind ie t sowieso irritant zitten Hihi

Lov, ah leuk laarsjes zo stoer!
    Haha Bumba's taal .. Zoon Herft nu weer Bumba manie moet ik met die Bumba pop zo doen ( tegen Nijntje) " Nijntje zeg es Bal" dan zEgt Nijntje: 'Bi' ..Bumba; "nonnie nonnie nonnie" hahaha nou kind ligt kn een scheur, houdt niet op :p

Sukke, oh zelf maken Hihi ik hb gewoon besteld :p 3 stapel chcolade kers mmmm

Deel Deze Pagina