Sukke, ja wij kopen ook eind van d maand peuterbedje, hier gaat ie sowieso nog Ern ronde mee naar broertje dus ja k vind t niet zo zonde ..verkopen doe ik daarna ook weer
Hahaha miis.... Suke wij hebben ook zo'n peuterbedje ..... Zijn. Idd leuk,e. Ach gaatngewoon door naar de volgende toch?
Ja, dat is idd ook wel zo! Hier blijft ie iig voorlopig nog lekker in zijn ledikant! Baby gaat toch eerste maanden in de wieg! Donderdag weer naar de Vk. Ik maak me stiekem een beetje zorgen merk ik! Na dat spugen vorige week oa, slaat echt nergens op! Daarbij heb ik het ook nog niet gevoeld! Voel me echt een beetje een muts dat ik me hierom druk maak!
Ja maar dat doe je dan toch Sukke je zorgen maken....logisch hoor. Ja hier schuift alles gewoon door haha...is al duur genoeg allemaal. De oudste lg wel tot haar derde in het ledikantje...vinden ze vaak fijn hoor...
Nou meiden...het wachten is begonnen he..aahhhh gelukkig heb ik een paar verjaardagen tussendoor hahahaha.. Maar ik heb nu al steekjes in mijn borsten zeg...en mijn bm is gevoelig...! Weet dat het allemaal niks kan zijn maar toch voel ik me anders dan normaal.... Maar het zal van de eisprong zijn dan? Dit voel ik dan nooit...maar het kan altijd anders zijn he Al een paar dagen krmapen gehad..ook vreemd...alsof ik ongi ging worden! hahaha misschien heb ik gewoon te veel tijd om ergens op te letten
Ow lov, dat worden lange dagen voor je op deze manier. Het zou wel heeeeeel vroeg zijn als dit nu al tekenen zijn! Maar ik duim voor je!
hahaha ja maar als mijn ei nu vroeger zou zijn geweest misschien.... Maar het kan ook ontpillen zijn natuurlijk....je lichaam kan gek doen.. Maar ik voel wat ik voel natuurlijk
Oh cin j maakt me nu al gek whaaa hahaha afwachten meid jaaaa irritantttt @hier Nou zoon Herft echt een inslaap issue in de nacht Vannacht weer wakker van 0230 tot 5u In z'n bed blijft ie huilen, dus oké uiteindelijk bij ons in bed, maar hij kan de slaap niet vatten En zul j net zien kont net die jongste voor voeding pfff k bn vandaag zo moe 0630 kwam jongste weer en bn k opgestaan gelukkig sliep oudste tot 8u nog ff... Moesten naar kapper hb bijna een uur gefietst! Bn helemaal op Gelukkig zijn de Regeldagen voorbij!!
Whahaha te erg he hahahahaha....ach is gewoon leuk om het erover te hebben toch?! Hahaha Ach dan ben je verschrikkelijk moe! Misschie. Droomt hij? Hier gaan de kindjes morgen naar opa en oma.....papa heeft een bespreking dusnik heb het huis voor mezelf.....heerlijk!
Nou vandaag weer die soort van krampen meiden....als ik nu niet ongi ga worden dan heb ik goede hoop hoor...! Weet het alles kan he hahahahaha maar als ik ongi zou gaan worden, omdat het ronde 1 is, moet het toch wel eens gaan komen lijkt mij? Heb nu al een aantal dagen die krampen...
Lov, omg hahaha wat is dit zenuwslopend Geniet j van j rust ?? Ja gister weer drama 1830 rustig in slaap 23u krijsen ik om d zoveel tijd erheen ' mama komt zo terug, ti's bedtijd' blabla 00u sliep hij gelukkig weer maar om 2u begon t weer Tja midden in de nacht laten krijsen ( hij krijst echt van d drift gewoon, wilt z'n zin, Maarja buren heh ) Dus bij mij in bed, gelukkig probeerde hij wel gelijk weer te slapen Maarja baby kwam tussendoor en sliep alsnog pas 0345! Echt balg. Dit weet ook niet dchr wat te doeik denk zsm laag bedje
@Miis ja genieten man zo stil hier hahahahaha... Ja echt ik vindt het ook spannend....maar het wachten duurt zo wel erg lang hahahaha.. Eigenlijk zou je m dus niet voro je buren eruit moeten halen.,.snap het wel hoor alleen los je het zo niet op dan he. Want straks is ie eraan gewend en krijg je het er niet meer uit...maar het is vast een "tijdelijk probleempje" en fase....niet?
Ja dat denk k ook Maar echt zo kut wij slapen nu naast hem en echt zoooo gehorig, en hij heeft zo'n lange adem Maar k ga t vanavond wel weer proberen Alleen nacht ervoor weer van 0230 tot 05u zelfde liedje ik was echt kapot gister jongste kwam 0630 maar is dan echt wakker dus moet opstaan anders maakt hij oudste weer wakker Ànders leg k de jongste maar in z'n eigen kamer ti's alleen zo kut met nachtvoedingen of speentje
Ik wil zo graag dat ie op z'n feestje uitgerust is en niet doodmoe Hb trouwens z'n middagdut geschrapt, want anders is hij snachts echt klaar wakker Maar wat denk j, gewoon om de 5 min heen gaan? En steeds zelfde doen Gisteravond werkte t wel na 3x Maar ja in d nacht is 5 min echt Herl lang en hard, ons portiek galmt echt
Ja even doorzeten dan pluk je straks de vruchten...echt waar. Maar ik snap je wel hoor.... Hier heb ik daarom het speentje weggehaald....iedere nacht opstaan nee dank je jahaahah..hier duimen ze nu. Nou ja de oudste is steeds minder aan het duimen... Vanavond weer The Voice kijken!!!
Ja miis het moet dan maar even...hebben de buren maar eveb pech...het is een baby en geen pop toch? Je kunt niet anders .... hij heeft geen stop....als zou het soms makkelijk zijn...foei hahahahaha.. Maar je moet hem laten merken dat je niet meer komt om elk huiltje...want dat doe je nu misschien wel en dan heeft hij het trukje door .... Wanneer hou je het feestje?
Ja nee precies maar hij stopt niet met huilen dus ik kom hem wel bedaren en bouw dan zegmaar de min af ( dus steeds langer wachten) Ik hb ook wel schijt hoor maar ik denk dan aan m'n eigen rust Maar ik kom dus juist niet om elk huiltje wacht echt geschreeuw af klinkt hard maar t moet want hij huilt ook om t huilen en dat kan ie zo lang volhouden en Ern overstuur kind komt al helemaal niet goed in slaap zal hij toch rustig moeten worden Sls hij nou gewoon ff in slaap te helpen is ofzo ( dan leer k dat later weer af) maar Dat is t probleem hij kan zelf niet meer in slaap komen Dus in ons bed duurt t minstens 2 uur ligt ie te woelen en draaien
Ah nu snap ik je beter....nou je dat het precies zoals ik het ook zou doen eigenlijk....zou niet wetenwa je anders nog kan doen... Is vast een fase.....
Ooh maar misschien is het wel een fase die zo weer over is miis. Is altijd lastig he, wat de beste keuze is. Ze kunnen zo snel en makkelijk wennen aan iets nieuws. Hier is het slapen echt niet zon drama als jij beschrijft moet ik zeggen. Maar het huilen om het huilen, of aandacht willen of willen bepalen, dat ken ik ook hoor. Eerst keer ga ik ernaar toe en daarna is het klaar. Maar het durt hier dus ook niet zo lang. Lov, wat spannend al die dingen die je voelt! Ik wordt al zenuwachtig voor je, hihi! Herken je dingen van de vorige keer? Succes met wachten meid!! Sukke, ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vind.nik vond de tweede keer ook minder zorgeloos. Ik denk dat dat komt omdat je er al veel meer van weet. Miis: morgen is je zoontje jarig he! Veel plezier met de verjaardag zaterdag (weet niet zeker of ik voor de tijd weer hier ben)
Hiep hiep hoera voor M!!!!! Gefeliciteerd Miis, fijne dag vandaag! Hopelijk heeft hij vannacht wel goed geslapen en is hij nu lekker fit! Hier gisterenavond eindelijk de baby gevoeld! Iig, nu weet ik het zeker! Andere keren dacht ik dat het mijn darmen waren! Ml heeft het zelfs ook gevoeld!