2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super sukke! Lekker gvoel weer he..

En miis gefeliciteerd met je zoon!!!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het heel herkenbaar, maar ik heb mijzelf een deadline gegeven. Pas als onze zoon 1 jaar zou zijn, zouden we écht gaan nadenken over een tweede. De drie belangrijkste redenen:
    1) Kids te kort op elkaar leek ons helemaal niet handig/fijn.
    2) De eerste 9 maanden zit je nog vol hormonen, die je oordeel beïnvloeden.
    3) Een (makkelijke) baby, is heel fijn, maar relatief gezien heb je er nog niet veel omkijken naar. Dat komt pas als je moet gaan opvoeden. In mijn ogen weet je pas hoeveel werk je kind is, als het iets ouder is en dan pas kun je bij jezelf nagaan of jullie nog wel een tweede willen/aankunnen.

3. misa

misa Niet meer actief

Miis: gefeliciteerd!!!!

Sukke: wat fijn dat je de kleine gevoeld hebt! Super!

Ladyxochi: het moet ook gewoon goed voelen als je er weer voor gaat. Er komt wel een moment dat het goed voelt!

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ Miis: Woehoeeee:D Gefeliciteerd met je zoontje!:D Jeetje, ik weet nog je berichtje dat hij geboren was:).

@ Sukke: Jaaaa wat fijn! Nu lekker ontspannen en genieten!!!

@ Cindy: Pff ik leef met je mee, spannend!!!

@ Miss: Haha hier ligt de oudste ook geregeld tussen ons in hoor, en met de nachtvoedingen liggen we met z'n vieren soms:p. Niet dat we dan altijd helemaal lekker slapen, maar ik ben 's nachts zo lekker consequent (not). Ze heeft trouwens toen ze jong was ook geregeld bij ons gelegen in lastige fases, daarop volgde altijd periodes waarin ze niet bij ons in bed hoefde om stil te worden.
    Hier is het bijna elke avond (en middag) brullen voor het slapen gaan. Als we dan gaan kijken gaat ze lachen en ons aan de praat houden. Ze probeert het bedritueel ook steeds langer te maken. Denkens van zich af trappen en vragen of ik ze goed wil doen, knuffels in bed, knuffels uit bed :p.

@LadyXochi: Goed dat je er goed over nadenkt of jullie voor een tweede willen gaan. Ik moet zeggen dat ik echt ontzettend veel voordelen zie van twee kindjes best dicht op elkaar.

Vandaag weer een hartecho gehad voor de kleine man. De gaatjes zitten er nog, maar geen complicaties oid, dus we mogen over een jaar terug komen.:)
    In mijn hoofd druk met de 2e verjaardag van de grote meid...wat gaat de tijd toch ontzettend hard!

Van de week zei mijn vriend zo lief dat hij wel een derde wilde, maar dat het wel financieel mogelijk moet zijn...groot gelijk! Ik vond het al zo vertederend dat hij dus ook graag nog een kindje zou willen (zucht:)).

Nu lekker the voice kijken, fijn weekend meiden!

5. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @ misa: sorry vergat even op jou te reageren... wat een boefie hahaha. Soms moet je echt je lach inhouden ja.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hetbis spannend mooncild!
    Wat fijn dat je man dat nu al zegt...en natuurlijk helemaal super kvan je kindje!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi lieverds, bedankt allemaal! was echt zo'n geslaagd gezellig feestje, zoon is flink verwend

en guess what...het was een tandje...en of combi ziekte...hij is mega sotterig (gister ook echt net op de dag van zn feestje)
    koorts...en hangerig....wel sneu hoor, al heeft ie zich echt super goed vermaakt!!

Maar goed...heb wel pcm gegeven maar mocht niet baten...werd al 23u wakker, oevrstuur...grijpt ook wel veel naar zn oortjes, dus wellicht is druk heh van het tandje...
    Dus ja heb hem in mn armen genomen..en viel hij gelukkig snel in slaap..alleen dan in een ledikant leggen is echt killign voo mn rug en hij word gelijk wakker...en nog langer hem vasthouden is geen optie, echt heel zwaar...

dus toch in bed genomen ...daaorm ehbben we echte en peuterbedje nodig..wantd an blijf ik desnoods bij hem liggen tot ie slaapt...en snachts desnoods ook...beter dan in ons bed, vind ik dan...maargoed...ik ga er maar in mee...ff wachten op mn money :p en dan kopen we zo'n heel geval...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk dat het zo geslaagd was!
    Ja da doet pijn als hij die druk heeft.....arme....
    Wij hebben straks de verjaardag van mijn neefje....hij wordt alweer 1 jaar.

Volgende week mijn meisje jarig, zij wordt dan alweer 2....en mijn vriendin is de 16de uitgerekend...grappig precies op de verjaardag van de jongste dan.
    Zij gaat de 14 de al naar het zk om ingeleid te worden....en niet voor en reden maar omdat het makkelijk voor haar is...bizar he! Voor de fun ingeleid worden....in nederland dede ze dat niet.

En nog een week meiden...dan is mijn nod!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ moonchild lief hoor! Wat vond je van the voice? Ik kijk ook iedere week! Dacht alleen dat donderdag al,vrijdag was hahahahaha schrijf hier zo leuk donderrdag...ga the voice kijken....pffff

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, zo dan word hij al 1....kan nog herinneren dat ie geboren was! of is dat een ander neefje, lijtk echt kort geleden namelijk!!

ja lov en moon, jullie kindjes ook 2 whaaa hoe grappig heh, dit topic startte we dus 2 jaar geleden...

oh en mss ter inspiratie; keukentje, loopfietsje, krijtbord, kassa, treinbaan, voorleesboekjes ( de mol die wil weten wie er op zn kop gepoept heeft, erg leuk!) veeel kleding, geld, bonnen, klei, duplo

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja snel he;)
    Hier wordt het een loopfietsje idd ... Maar alleen heeft het nu niet zoveel zin omdat de tuin een zooi is nu aaahhh....en oorbelletjes!
    Heb ik toen ook bij de oudste gedaan voor de 2 de verjaardag;)

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh leuk oorbelletjes!! hihih mn moeder deed t ij mij geloof ik met 3 mnd ofzo :p

ja nahja ik heb geen tuin, dus hier doet ie het in huis...maar hij snapt het nog niet helemaal hahah...tis echte en gave van Puky...en dan die kleinere na die 4 wieler zegmaar...kan hije hct goed op oefenen

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hih ja in sommige culturen is het normaal zo vroeg he:D
    Ja is goed voor het balansgevoel he!

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja daarom...ja mn moeder zei dat ze het liever zsm wilde anders vond ze het zieliger hahahaha

ja leuk...en dan krijgt jongste met zn eerste verjaardag zo'n 4 wieler...die heeft de oudste nooit gehad...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vraag het hier ook even....is een vies vraagje he hahahaha..

Gister had ik sex met mijn vriend...ik merkte dat ..het stoten:) ...niet zo zijn was. Hetnwas wat pijnlijk daarbinnen alsof hij ergens tegenaan kwam..normaal dus geen last van:D
    Zou het op een zwschap kunnen wijzen? Of een aankomende ongi....of zelfs een eisprong?

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, kan jij nog herinneren dat ik dat ooit zei, maar toen was ik zwnager dus...

zou het niet kunnen dat het gewoon erg diep ging ahahahah dat heb ik namelijk wel es..dna lig ik echt net zooooo...dat t uh...tja pijn doet..

ik zou er geem verklaring bij hebben? ik bedoel stel dat het een zw zou zijn, wat veroorzaakt de pijn? is er dan iets opgezwollen ofzo?? k heb dr werkelijk geen verstand van :p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee kan ik me niet meer herrineren....
    Maar ik heb er nooit last van...normaal is het juist wel fijn:p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja geen idee dus wa het zou kunnen zijn...he al gezocht maar kom er niet uit hahahaha...

Heb een topic geopend misschien herkent iemand het....

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaa ik begrijp je :p

raar dan heh...stel een ei ...opzich zou dat kunnen?...maar ik bedoel heb je pijn diep midden in ofzo? of meer rechts of links..

of mss was je te gespannen???? of whaaaa hahahaha wat is het heh

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha nee echt de bmmond ..... Hij kwam gewoon echt ergens tegenaan....zo' gevoel letterlijk...

Hahahaha heerlijk dit forum hahahah

Deel Deze Pagina