2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet wel dat als je een ei hebt je bmmond openstaat toch?
    Dan zou je niks moeten voelen.....

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja nee precies....maar mss is het dan wat meer doodbloed en opgezwollen en dat drukt dan wat? of mss bij een zw..maarja dan is dat wel heel vroeg...

of mss als je bevrucht raakt en precie sop dat moment ...ik weet niet?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doodbloedt hahahaha....

Ja ik lees net in een oud topic dat vrouwen het hadden als eerste tekenen van de zwschap...

Ach we zien wel.....viel alleen op en het is dan heerlijk om uit te zoeken of het misschien iets is hahahahah

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Igenlijk dan wel een teken dat mijn vruchtbare periode voorbij is...

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou zeg j maakt het echt zo spannend heh gelijk in ronde 1 al weer gekke dingetjes hahaahha

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ach joh kan ook allemaal helemaal niks zijn...
    Maar nu twijfel ik te doen....wanneer tetsten....op de verjaardag van mijn jongste...zou leuk zijn om dan posi te testen....of een dag wachten?

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ajoh gewoon testen hahaha geen bloed geeft moed zegge we dan

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha idd....wanneer hadden jullie toen getest eigenlijk?

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    met jongste 1 dag voor nod!

oudste deed ik maar wat had hele onregelmatige cyclussen

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmmm....nou volgende week zaterdag/zondag maar testen...

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh ik denk ECHT aan je!

12. misa

misa Niet meer actief

Woow, wat veel geschreven! Is maar goed dat ik straks (ongewild) maar 12 uurtjes ga werken, anders heb ik helemaal geen tijd meer voor het forum..! hihi ;)

Lov, ik vind het zo spannend zeg! Wat moet jij er wel niet van vinden hihi! Het zou toch wel heel bijzonder zijn als je weer gelijk zwanger raakt. Bestaat dat echt? hahaha!
    Dat gevoelige tijdens de seks, ik kan dat zo ook wel eens hebben. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het te maken heeft met de doorbloeding (Of doodbloeding, hahaha!).

Miis: wat fijn dat de dag geslaagd was! Je schrijft veel kado ideeen die ik ook op mijn lijstje heb staan voor de oudste. ik denk dat wij voor een keukentje gaan. Hij vind dat geweldig! Mijn ouders willen graag een loopfiets met 2 wielen geven. Maar een houten trein vind ik ook gaaf.
    en een schoolbord hebben we laatst voor 5 euro op een rommelmarkt gekocht. Misschien iets met sinterklaas. :)

@Oorbellen: ik hou er niet zo van heel vroeg. Maar als mijn dochtertje dat straks wil, dan mag het gerust. Wat vinden jullie van een oorbel bij jongens dan?

Net ff onze tuin een klein beetje van onkruid ontdaan. Pff wat erg hebben we dat altijd. Tuin op het oosten, te weinig zon om de onkruid een beetje weg te houden denk ik. En dan hebben we ook nog van die kleine tegeltjes.. Kan niet wachten tot we de tuin over een jaar of twee eens gaan aanpakken!

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Miis, wat fijn dat het een leuke dag ic geweest ondanks dat ie niet fit was!

Lov, tja ik herken het wel " pijn bij het stoten!" haha. Vooral van tijdens mijn ei maar dan zat de pijn echt links of rechts bij mij heupbot ong. Een hele scherpe stekende pijn. Heel soms heb ik het ook wel wat meer in het midden en volgens mij idd ook vroeg in de zwangerschap!
    Wel spannend allemaal weer. Bij R testte ik op zondag negatief op woensdag positief en op vrijdag was mijn nod. Deze keer volgens mij pas op nod voor het eerst getest!

Hier druk wkd gehad. Gisteren ml jarig. S middsgs bij zijn voetbal gekeken s avonds verjaardag en nu vanochtend nog een keer voor familie. Ben helemaal af dus doe vandaag niks meer!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief:D

15. misa

misa Niet meer actief

Och jee wat een drukte sukke! Nu maar ff rust dus.

Lov: wij hebben de eerste keer 2 dagen na nod getest. Die maand hadden we alle hoop opgegeven en maar 1 keer seks gehad.. ;) Maar heel onbewust heb ik het wel geweten, maar ik durfde gewoon niet!
    De tweede keer echt op nod of iets daarvoor. Weet het niet eens meer haha!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja het is spannend...misa het kan echt ..is al twee keer eerder gebeurt hahahah

Nee oorbellen bij jongens kan echt niet....maar datvindt ik hahHah.

Druk druk dus sukke....

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Grappig he dat je de eerste keer zo lang wachte ....tenminste ik ook hahaha...4 dagen overtijd ...tweede op nod en ik kreeg pas een lichtenstreep 9 dagen na nod......dat was erg hahahH

18. misa

misa Niet meer actief

haha! Kan echt niet..! Ik hou er ook niet van bij jongens maar er zijn genoeg mensen die er anders over denken he!

Ja het kan zeker, maar 3x..??? Zou wel supergaaf zijn! Maar dan betekend dat ook dat je heel vruchtbaar bent. Pas der maar mee op! hihi!

19. misa

misa Niet meer actief

Ooh dat is zeker erg! Dan snap ik je twijfel wanneer te testen. Welke testen had je? Ik was erg tevreden over die 2 voor 5 euro van kruidvat.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies.....maar nu heb ik wel van alles gevoeld ronde de zogenaamde eisprong...

Ach ik zie wel wat ik doe hahaha...

Ja we zijn. Vruchtbaar....is dat latinozaad whahahaha.

Deel Deze Pagina