2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd de kruidvattesten.....

2. misa

misa Niet meer actief

hahaha wie weet! ;)

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    #363 Sukke, 9 sep 2012
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
    Hier was ik juist bij de eerste ongeduldiger met testte en was het deze keer later!

Pff, ja was erg druk. Had vrijdagavond ook bij mijn ouders gewerkt en ml heeft naar mijn zin niet genoeg mee geholpen! *bloos*
    Maar misschien stel ik wel teveel eisen op het moment! Hij is nu met zoon naar het standje hier aan de rivier. Ik had geen zin, dat moet dan allemaal snel, snel, snel! Toen ze weg waren een emtional breakdown! En nu voel ik me schuldig dus fiets er zo maar ff heen! *muts*

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, jaa krijtbord is heel leuk, is van de ikea 15 euro..ook geen geld in principe...heb je ook een whiteboard en nog een rol papier...dus 3 opties!

@oorbellen, voor jongens omg sorry vind ik zooo NOT DONE :p:p
    kom uit den haag heh...dan is het helemaal tokkie style..VIND IK :p:p:p sorry wil nieeeemand beledigen...maargoed kijk ik ben ook niet van nl afkomst..en dan staat zoiets echt niet vind ik...

en juist bij meisjes weer wel...is ook wel iets cultuurs gebonden ofoz...

tjaaa Lov, 3x achter elkaar ja wie weet ...my gosh wat bijzonder dan heh!!!

sukke, zo lekker druk!!!

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow, hier heeft zoon ringetjes in beide oren!

:)

Nee hoor! Vreselijk!

6. misa

misa Niet meer actief

Whahahahahahahaha!

@miis: hey ja, dit is precies hetzelfde bord. Zal we van ikea zijn!

7. misa

misa Niet meer actief

Sukke, ach ja.. Hoort erbij he. :) Zo maar ff er langs gaan dus..!

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hahahahahaha sukke ur killing me

Misa oh toevallig! Is wel een mooi prijsje om cadeau te doen vind ik!

Ik had t voor kerst in gedachte maar vriendin kwam ermee dus vond t wel leuk

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Grrrr, ik heb echt even heel erg de balen van mijn man! Ik zeg al twee dgn dat ik zo moe ben en nog komt er weinig uit hem zelf.

gisteren met zijn verjaardag heb ik vooral het werk gedaan. Ja hij deed het bier, lekker makkelijk!
    Toen de visite weg was is hij nog even naar de kroeg gegaan was uiteindelijk om half 2 thuis. Vanmorgen om 7 uur ik er dus uit met zoon.
    Hij is later gaan hardlopen en heeft r meegenomen zodat ik nog een half uurtje kon slapen!
    Anyway, vanmiddag ben ik toch nog naar ze toe gegaan aan het strandje!
    Thuis zl en ml in bad, ik R daarna aangekleed en gevraagd of ml de was op wilde hangen.
    Geen zin om te koken dus uiteindelijk heel fout knakworsten en brood voor de tv gegeten. Hij gaat het niet uit zichzelf opruimen. Als ik dan uiteindelijk begin helpt hij. Gaat daarna weer zitten ik naar boven de was maar ophangen had hij 1,5 u na mijn vraag nog niet gedaan. Ook heel de was maat afgehaald en opgeruimd terwijl ik boven ben vraagt hij niet wat ik doe en of hij kan helpen!
    Ondertussen is het al bijna kwart voor 8 en loopt R nog vrolijk rond. Uiteindelijk heeft hij hem wel op bed gelegd.

Waarom zijn mannen niet wat initiatief rijker in het huishouden of is die van mij alleen zo???????

Sorry hoor, voor mijn gezeur!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha sukke....

Maar ben je zo emo nu in je zwschap?

Ja ach meiden...ik hoop natuurlijk zeker dat het al raak is....maar of we 3 x zo'n geluk mogen hebben?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou sukke....mannen zien het gewoon niet en hebben niet zo' n ongemakkelijk gevoel als wij dat dan hebben als we al die rotzooi zien...

Hier ben ik ook vaak pissig...lijkt wel alsof je 3 kids hebt hahahaha....alles laten staan enz....teveel verwend door zijn moeder hoor hahha

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja dat is hier ook zeker! Gisteren liep hij te zeuren dat jet een rommel was pakt ie wat op legt ie het ergens anders neer! Rommel verplaatsen! Ruim het dan gewoon op!
    Ik snap het ook niet hoor dat ze het niet zien! Maar goed, dan vraag ik het en gebeurd het nog niet!!!!!

Ja, ben wel redelijk emo! Had ik bij R niet zo! Vanmiddag op het strandje zag ik R zo lekker bezig en begon ik weer bijna. Bekroop me ineens het idee wat dit prachtige kleine onschuldige lieve ventje allemaal nog mee moet maken in zijn leventje!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaah sukke...ja het besef dat er echt weer een kindje in je groeit heb je nu toch meer he....

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    herkebaar hoor sukke!!!!

als ik iets vraag krijg ik standaard een antwoord als"ja doe ik straks" ik: "hoezo niet nu?"
    hij: "is zo gebeurd" ik: "hmm oke"

eindstand gebeurd t niet, volgende dag ook niet...en dan irriteer je je al..haha en dan als je nog es wat anders vraagt en hij t weer niet doet dan barst de bom ahhahah...althans bij mij :p

en als ik er dan met hem over praat op een ander moment, zegt ie altijd heel heilig..ja zeg het dan gewoon gelijk op dat moment hahahah...jaja mannen ...
    hun hebben dat overzicht gewoon niet, alleen horeca mannen...echt...hihih

@hier, zieke kindjes...jongste heeft koorts...vind het ZO zielig..heb ik nog nooit meegemaakt zo jong al...oudste is nog niet eens op 1 hand te tellen ziek geweest op die manier..
    heb alleen sinaspril in huis, zetpillen zijn op gegaan aan de oudste met die tandjes...
    maar hij is zo huilerig en moe...heb hem terug in bed gelegd...dus nog geen pcm gegeven...doe het straks wel...

moet je dat eigenlijk onderdrukken die koorts bij zulke kleintjes?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah herkenbaar miis...mannen grrrrrrr..

Nou als ze koorts hebben krijgen ze hier wat hoor...anders eten ze niet en voelen ze zich erg ziek. Maar je mag het niet een hele week doen bv....

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja idd...ik heb al wat sinaspril gegeven...hij is weer vrolijk in de ox kletsen...maar oei wat warm..vind dat zo sneu..

oudste is wel vrolijk zonder koorts...maar wel heel hangerig en moe

vannacht weer bingo!

om 22u al huilen..ik naast zn bed en bij hem gebleven, gelukkfg blee fhij liggen ( ik al blij dat ie niet mee naar mn bed wilde)
    Maar was zelf echt doodop!
    Op een gegeven moment sliep hij nog steeds niet, ben ik bij hem gaan liggen..echt in een kuthouding...1u schrok ik wakker...en sliep hij NOG niet..pfff
    heb ik hem toch maar met me mee genomen, had kanllende hoofdpijn!...nou pas na 3 u sliep hij en 8u alweer op..dus dit kind is doodmoe...

wat dnek je...zal ik hem een dutj elaten doen of gewoon vroeg naar bed,,,
    ben bang met een dutje dat hij vanavond teveel eenergie heeft....denk dat ik hem geowon met een deken op de bak laat liggen als hij moe is...doet ie nu ook al..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zou ik ook doen...lekker op de bank...misschien slaapt hij even een uurtje...

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja nou hij is alweer het wervelwindje zelve ahaha

jongste is ook weer vrolijk ...als ik op internet kijk..is bij zulke jonge babies 38,1 al koorts...hij heeft 38,5 dus gelukkig niet extreem hoog, maar natuurlijk el heel vervelend

maar toen ik hem net half uur geleden naar bed bracht voelde hij al een stuk minder warm aan, dus pcm werkt wel..

volgens mij krijgt oudste 3 tanden tegelijk haha....latertje met tanden..en huppa 4 kiezen tegelijk en nu weer 3 tanden...tis wat...ach heb het maar gehad dan heh

zit te denken, om een peuterbedje via mp te kopen ipv nieuw...ik ben best gierig :p:p...in de zin van..waarom per se nieuw...
    natuurlijk wel niuew goed matras en dekbed...

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, heb je trouwens nog uhhh gesext :p...en die pij weer gevoeld?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahha nee miss!

Ja ik heb m nieuw gekocht maar is zo persoonlijk!

Deel Deze Pagina