@Miis lekker he dat je nu veel relaxer bent....jeetje bij een derde ben je dan nog meer relaxer hahahahahaha @Moonchild hey meid! Je hebt het nu ook druk he dus is logisch dat je niet meer zoveel komt hahahaha. Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat ! Jammer van het helmpje dan maar als het dan beter wordt he...
@moonchild: fijn dat het goed gaat! Ik heb ook periodes ds ik er minder ben hoor. Niets geks aan! geniet maar lekker van je gezinnetje! @zeker voelen: fijn dat jullie dat zo relaxt hebben bij een tweede. Ik wil dat ook..! Niet dat ik helemaal onzeker ben hoor, ik weet hee goed wat ik wil, maar ga gewoon iets makkelijker twijfelen. Ach ja, blijkbaar kan het niet twee keer helemaal makkelijk en relaxt gaan bij ons!
nee maar dat komt gewoon door wat opstartprobleempjes zegmaar...ik ben zorgvrij, dus dan ben je al heel relax... Maar van jou komt wel, ik hoop echt dat je er snel bij bent, was het nou pas in aug ?
Meiden hebben jullie dat topic van Vio nog niet gelezen? Er is misschien iets mis met haar kindje in haar buik.... Ga het eens opzoeken....
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/374304-pyelectasie-hydronefrose-ervaringen-tips.html dit is m
@lov: jeetje ik heb het gelezen van vio..! Bedankt voor de link Wat een schrik!! Dat mag ook niet rustig verlopen he.. @miis: donderdag weer naar de ka. Sommige dagen voel ik me op en vind ik alles en veel en elke dag eentje te veel voor haar. En andere dagen denk ik: we komener wel achter, ik stop niet zomaar! Dus komt goed hoor!
Pittig he misa al die onderzoeken.....hoop dan wel dat ze iets vinden want vaak is dat niet zo... Ik heb al zoveel onderzoeken gehad ivm eczeem en allergie...zou niks hebben maar reageer dus echt wel op sommige dingen. Ja erg he van vio...pfff...wat mogen wij blij zijn met onze gezonde kindjes!
Ik ga t nu niet lezen maar wat erg! Ik dacht gister nog aan haar ivm oude topic doorlezen!!!! K ga t morgen Es' lezen.. Pff gezonde kindjes echt zooo geluk heh.. Misa, ja j bent ook net bevallen heh al die hormonen en moedergevoelens pff Hihi
Ja soms besef je het weer even he....maar ook moeten we er niet te veel aan denken jeetje....mijn vriend is nu al bang voor een derde zwschap! Die mannen ook he wat zijn het eigenlijk toch mietjes hahahah.. Zo meiden we gaan officieƫel beginnen aan de verbouwing! En dus al binnenkort stoppen met de pil. Alleen wacht ik deze keer eens op mijn vriend tot hij iets zegt! hahahahahaha.....moet wel al eens met folium beginnen he?
Ja, dan mag je zeker blij zijn met gezonde kinderen..! Je kunt dingen niet vergelijken natuurlijk. Maar dit soort dingen maken je wel bewust. Ik heb me door da soort nare verhalen gelukkig nooit gek laten maken, maar ik heb wel met enige regelmaat gedacht: ooh als alles maar goed is en blijft!! Vio: denk aan je!!!
nou idd hoor, ik heb wel bijv gedachtes af en toe had van "zul je net zien, overkomt het ons ook" /..brrr maargoed weet je dat ik bij een 3e eventuele zwwngerschap wel wat testen wil doen, waarom weet ik niet, maar zo'n gveol heb ik.. Lov, haha spannend meid...ja folium zuur of slik gewoon gelijk multivits....dat vond ik wel makkelijker, ook omdat door ik natuurlijk al druk bezig wa smet 1 kindje, vergat ik wel es wat gezonder te eten..en zo had ik in elk geval wel mn dagelijkse vitamientjes!!
Ja idd die multi dingen! Hahahah gekkie waarom miis......nee dat heb ik niet hoor. Ik heb hier zo`n boek thuis over zwschappen...daar stond iets leuks in. Derde zwschap..... Ik ben opeens erg bang dat ik nu een ongezond kindje draag.....waarom heb ik dat opeens? Antwoord: je moet zo denken....je hebt al 2 gezonde zwschappen gehad. Dus je hebt veel meer kans op nog een gezonde zwschap dan een slechte zwschap. Klonk erg logisch in mijn oren hahahahaha
oh echt, ja dat klintk ook weer logisch hihihih...en trouwens, voor mij is het nog lang niet zo ver, dus we zien het wel!
Is dit de club van mensen die amper bevallen zijn en alweer dromen van een volgende? Ik zie een paar van jullie volgens mij ook vaak bij de draagdoektopics trouwens. Daar 'ken' ik violet ook van btw. Hier ook iemand met veel kriebels (en aardig wat doekjes).
hahaha welkom evenstar! Ja je zit hier goed.....alleen zijn er alweer een paar bevallen in de tussentijd. En mijn jongste is al 2 jaar dus ik pas er eigenlijk niet bij hier hahahaha
Evenstar! Ik ken j ook nog van bv en trots maar had een andere naam Haha ook alweer kriebels volgens mij moet t 'amper 2 mnd bevallen en nu al een 3e willen' zijn haha (of 2 jaar voor Lov)