ohja jij bent geen mp-er hahaha ik doe niet alles hoor, maar ik kies ze wel goed uit!...vaak in de buurt, is het niks dan niet..maar een paar houten planken lijtk me niks mis mee, ....dus ff kijken..mss wordt het alsnog nieuw als er niks in de buurt is
Nou ik koop wel eens wat hoor....hahahahahaha Maar dat peuterbed vond ik niet zo duur om nieuw te kopen hahah
Pff, echt ik kan er soms gewoon niet over uit. Moet dingen ook 378 x zeggen vragen en als de 379e keer dan geërgerd is wordt ie boos! Als hij bij de was op hangt slaat hij niks uit dus hangen broeken met in elkaar gedraaide pijpen te drogen! Grrrr! Ik kan zo nog wel ff door gaan maar zal het jullie besparen! Wat sneu dat ze allebei ziek zijn Miis! Lijkt me ook killig die nachten. Kun je anders niet ipv bij hem in bed gaan Liggen ff een matras voor jezelf ernaast? Ligt toch wat lekkerder!
lov, jaaa hmm ik wil zo'n bedje van over de 100 euro...dan nog matras 60 ofzo...dekbed dekbedovertrek kussen ...tjaaa...ik bespaar altijd liever hahaha... sukke hahaha herkenbaaaaar!! verkreukte wasgoed....nou laaat maar dan of nee...afwassen..en dan is het heel het aanrecht zeiknat.. ( niet ff een doekje erover)...of het fornuis niet ook schoonmaken...hahah nou laaaat maar weer ach maarja het zijn altijd ezelfde dingen, dus ik maak me er maar niet meer durk om..want ik wist het vantevoren.. trouwens als ik letterlijk tijdens de was ophangen zeg...en wil je die kleren mooi goed uitvouwen en ophangen, dan doet ie het wel... Ja ik heb dus geen 1 persoons matras nog ergens ofzo...wel een luchtbed, toevallig mn moeder 2x op geslapen deze week. staat in de kamer van de jongste...alleen dat maakt zo'n herri hahaha..en dan is gelijk oudste zn kamer propvol...maarja mss is dat och wel het proberen waard...
@mannen: hier kan mijn man soms ook weinig zien in het huishouden. Of na 1 ding doen, bijna uitgeput op de bank gaan zitten.. Ruzies gaan hier meestal ook over huishouden.. Hihi! Maar goed, soms doet hij het weer geweldig hoor! @marktplaats: ik hou ervan..! Ik koop en verkoop er heel veel! Peuterbed gaan wij w.s. Niet doen, maar gelijk een groot bed. Maar nu nog niet hoor. Vind dit nog wel makkelijk en hij klimt er nog niet uit. @lov: voel je al meer? @miis: wat sneu dat je kleintje zo ziek is/was. Ik laat de koorts vaak liever even zijn gang gaan. Maar wordt het te erg of hebben ze er vreselijk veel last van en slapen er niet door, dan zou ik wel zetpillen geven. Maar dan wel regelmatig geven, want eenmalig is vaak niet verstandig. Dan zakt de koorts en stijgt ie daarna weer. Dan heb je eerder kans op koortsstuipen. Dus beter een paar keer geven. Beterschap voor je knapperd! @hier: vandaag weer voor het eerst gewerkt. Sinds nu op een bso ipv een kdv. Mijn hoofd zit super vol, maar het lijkt me een erg leuk team en een leuke leeftijd! Mijn groepje is 6 tot 8 jaar. Ben best wel enthousiast, al zijn het wel te weinig uren. Ongewild, er was niet meer. Maar goed, voor nu wel ff oke. Zien we het straks wel weer verder. @sukke: ben jij nog aan het solliciteren?
@ misa...nee geen zeurderig gevoel, maar mijn borsten beginnen gek te doen. Maar kan ook van de aankomende ongi zijn....afwachten maar...
misa, oh ja dat wa sik vergeten.. nou ik had vanmiddag bij 38,5 zetpil gegeven...daarna zakte het fijn voordat ie ging slapen..en bij uit bed halen wa shij 36,9...en daarna voeld ehij totaal niet meer warm aan..dus net bij naar bed brengen heb ik nisk gegeven...is dat erg???? eerste werkdag dus, en hoe is het met kleine meid nu!???? en oudste? Lov, omg, hahahahahah jouw lichaam is gelijk in volle gang joh ... moet je nagaan, ik had nergens last van toen ik geen ac slikte...en ook geen echte kwaaltjes tijdens die pregnyl enz... @hier, oudste wel met zetpil naar bed...aangzien die hoektand en ander etandje nog door moeten...en hij vannacht weer niet sliep! Heb het luchtbe din zn kamer gedaan, hij zei gelijk oma bed...hihi...dus nou goed hij ging gelijk slapen gelukkig..ben benieuwd...maar dit geeft me al een beter gevoel..wat er ook gebeurd vannacht ik kan gewoon door slapen hahaha...wnat gister toen ik naast hem zat op een krukje...was mn rug echt kapot ik viel namelijk in slaap half leunend, echt kut...hij wilde me alleen maar vastouden, met zn handje door de spijlen...dus ernaats liggen nou prima...! @markplaats....toevallig zie ik net een bedje..normaal 100 euro bij ikea..dez emnesen vragen 50 euro...ze zeggend at het bij oma stond en weingi is gebruikt....tis 5 km afstand...dus dat is wel de moeite waard om te kijken vind ik..ik vind 50 euro wel groot verschil...
Misa, ja ik moet nu in de ww ook solliciteren. 4 sollicitaties per maand maar is nog best lastig want er is weinig leuks en wat ik wel leuk vind ben ik te duur voor ivm opleiding of te weinig ervaring, qua jeugdzorg. Volgende week moet ik op gesprek bij het UWV. Ben benieuwd! Miis, hoop dat het luchtbed niet nodig is maar anders is het iig beter als de afgelopen nachten! Lov, je maakt het wel spannend zo! Hier alles oké, vanmiddag bij vriendinnetje geweest is 10 dgn korter zwanger dan ik. Heeft al een kindje van 3. Was gezellig maar moet wel beter voor mezelf zorgen. Zijn was oorspronkelijk mijn fysiotherapeut en de klachten die ik heb vanuit mijn rug moet ik wel goed in ff gaten houden zo moet ik zo min mogelijk tillen!!!! Ga nu lekker slapen, ben bek af! Trusten.
Tja, later geen zetpil geven hoeft geen probleem te zijn. Ergens moet je toch een keer stoppen natuurlijk. Maar misschien kun je gewoon goed kijken naar zijn temp en dat voor zijn..? Hoe is het vannacht met de kleintjes gegaan? Sukke, ja 4 in de maand. Maar ergens je cv op plaatsen of ergens naar toe bellen telt ook al. Anders stuur je desnoods brieven naar plekken wat toch niet wat wirdt. Heb je iig gesolliciteerd! Lov... Spannend meid!! 50 euro minder voor een bed: leuk , doen!!
sukke, ja dat lijkt me ook lastig met die soll. pff..balen is dat! en je moet idd goe dopletten hoor met tillen...t gaat gewoon automatisch..maar ik heb nog steeds snel pijn in mn rug van al dat getil, gwieg etc...vanuit mn zw nog...toen deed oudste smiddags aan het eidn lastig met middagdut..heb ik hem vaak gewiegd omdat ik gewoon ehct graag wild edat hij even ging tukken voor mn eigen rust...maarja 11/12 kg ff dragen met een dikke toeter...is niet evrstandig!! Misa, ja toch mooi prijsje! @hier, nou ik ben ZOOOOOO blij, zoon is gewoon 1830 in slaap gevallen...tot 0730 ik zelf viel 2230 in slaap...23u jongste wakker voeden mn produtcie is toch nog niet wat het hoort te zijn, maar kan natuurlijk ook komen door zn ziekte... helaa sis hij wel wat huilerig geweest snachts, geen koorts, althans hij voelde normaal aan, maar denk dat zn snotneusje af en toe irriteerde...heb hem om 2 en 6 nog moeten voeden...wel balenmaar had zo het idee dat hij buikpijn heeft, veel scheetjes enz dus denkd at er een poepluier aan komt...maarja ik voel me een stuk uitgeruster, werd uit mezelf 6 u wakker!
Ah lekker miis.....ja tandjes krijgen is ook vies.... Nou meiden....ik weet niet waarom maar opeens heb ik hetbgevoel dat het helemaal niet raak is...
lov, oh echt...hoe zo dat ineens...? maaaaaar to be real...zo gek is da natuurlijk niet..STEL dat het niet raak is...ik bedoel..je snapt me toch..dat zou super wonderbaarlijk zijn direct raak...maaar weet je u never know...je hebt nog 5 dgn sowieso... ik heb bij beide het gevoel gehad dat het niet raak was die ronde, en juist toen was t raak...dus ach soms zegt ons gevoel ook niet alles...want ons gevoel wordt zo beinvloed door onze hoop @hier, beide trouwens wakker met lichte verhoging beide 37,6 ...zijn allebei vrolijk gelukkig..
Ja ik weet niet waarom.....misschien omdat ik nergens meer last van heb...maar ja dat was bij mijn jongste ook zo hahahaha...
Ja gevoel zegt natuurlijk niet altijd wat. Tuurlijk kan het net zo goed niet raak zijn, maar het zou toch wel mooi zijn! 3 op een rij! Fijn dat je kids geen koorts meer hebben miis. Ja als je de nachten niet meer gewend bent, dan valt het weer tegen he. Alhoewel, er nog middenin zitten soms ook wel, hihi! Hopen dat je productie weer snel op peil is. Hoe merk je dat dat niet zo is dan? Hier had de jongste gisteren de fles om 18:00 en toen om 1:30. Wel steeds moeite met slapen overdag... Afgelopen nacht kreeg hij de fles om 18:30 en toen om 3:00!! Woehoe!! Misschien gaat ze het ooit helemaal doortrekken, de nacht!
Ja wachten is makkelijker gezegd dan gedaan he! Alles watje voelt of wat je niet voelt ga je over nadenken he. Ik moet zo werken. Maar ik merk nu al dat ik het echt niets vind om pas zo laat te beginnen.. Dan ben je al moe voordat je aan het werk moet. Werk jij ook lov?
Nee niet meer sinds mijn ongeval.... Is ook stom zo laat beginnen...wat voor een werk deed jenog eens? Ja nu voel ik me echt alsof ik ongi wordt....