2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat stom dat ik daarom vroeg, want ik wist dat ook wel. Dat je niet meer werkt. Sorry.. :)

Ik werkte altijd op een kdv (20 uur) en nu op een bso (12 uur). Maar de hoeveelheid uren is niet mij keuze. Maar het was eruit na mijn derde contract of blijven met 12 uur en dan op de bso (buitenschoolse opvang). Al zou ik besteen pasr jaartjes thuisblijfmama willen zijn hoor. Maar ja, dat kunnen wij niet jammer genoeg. :)
    Gelukkig vind ik het werk wel erg leuk, dat maakt voor nu veel goed (als je kijkt naar de rottige uren).

Wanneer is precies je nod?

Miis, hoe gaat het met je ukkies?

Sukke, heb je je man nog weer aan het werk gezet..? ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zondag zou ik ongi moeten worden....toch? Hahahha mijn vorige begon op zondag 19 aug...

En maakt niks .uit hoor..ik wil wel iets gaan doen straks...thuiszitten is geenoptie voor mij...

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, wat blijft er voor jou allemaal over om te doen ivm je rugklachten ed...ik bedoel wat vind je allemaal leuk om te doen ?
    Van hoelange cyclus ga je nu uit dan?

misa, ja balen zeg met die uren, is wel weer gelijk 32 ur in de maand minder!!

@hier, gaat beter, oudste dan weer koorts dan weer niet ( of verhoging, heb niet steeds gemeten, heb geef ik toch geen pcm overdag, maar hij voelde soms heeel heet en soms normaal)
    Jongste was erg chagrijnig, heel zielig...wel momentjes van blijheid gehad, maar toch..verder echt extreem veel geslapen, zelf de voeding rond 15u gewoon slapend gedaan!! en door geslapen tot 17 ofzo...teriwjl hij al 13 in bed lag!
    Hij heeft alleen lichte verhoging gehad, gelukkig geen koorts meer...maar denk wel dat ik hem een zetpil geef voor vannacht, want vannacht wa shij ook erg onrustig...zielig hij voelt zich duidelijk niet lekker

heb het nog nooit meegemaakt zo'n jonge baby ziek ( 3,5 mnd)
    mn oudste was pas ziek met 8 mnd ( alleen heel erg verkouden) en met 1 jaar voor het eerst met koorts...dus ja is dan toch anders!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook vroeg miis..maar ze steken elkaar nu aan...dat is hier ook zo.

Ik ga gewoon van 28 dagen uit....
    Ja wat kan ik nog doen....niet veel maar dat zoek ik wel uit hahahah

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wanneer wil je gaan testen Lov of wacht je gewoon braaf je nod af?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou ik denk zaterdag.....om te beginnen hahahaha

7. misa

misa Niet meer actief

Anders doe je er nu vast een lov, voor ons..! ;) :p
    Had je voorheen ook een cyclus van 28 dagen? Alhoewel, je bent nooit ongi zonder anti conceptie geweest he? Hihi!

Ja miis, het is echt veel minder, de uren. Als het financieel altijd kon.. Heerlijk! ;) maar ik krijg wel aanvullende uitkering. Dus een mega drama is het (nog) niet. Gelukkig maar!

Hoe is de nacht gegaan miis?
    Hier een fles om 21:00 en om 3:30 weer. Ben tevreden! (en moe haha!)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha......idd misa!

9. misa

misa Niet meer actief

Ooh zo lief..! De jongste heeft met de fles leeg en de oudste komt even kijken. Hij ziet dat ze wat kwijlt en bellen blaast. Paakt hij heel lief zijn slabbetje die er nog lag om haar mondje te poetsen... *smelt*

(Moest het ff kwijt! Wat kun je verliefd zijn op kinderen he!)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kun je van genieten he misaa!!!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, whaa nog 2 dgn :p:p

misa, nou hij heeft 2 nachten klokje rond geslapen, aleen gister weer wakker om 23...moest hem ff troosten wiegen, en zei steeds "mama legt je zo weer in je eigen bedje" en hij maakte aanstalte dat ie erin wilde...en ging lief liggen met zn knuffel en was binnen paar sec vertrokken...dus ikd acht yesss

helaas om 02u toch weer wakker..ben met hem in luchtbed gaan slapen, maarja jongste kwam 0230!...zei tegen oudtse dat ie in bed moestblijven en ik jongste speentje zou geven...ben ik op ons eigen bed kleien gaan voeden en het bleef stil...toen jongste terug gelegd en zelf were in mn bed gaan liggen..mar ineens stond oudste er weer..dus met hem weer in dat bed gaan slapen...0630 werd ik wakker voor d ejongste weer...en toen heeft de oudste sowieso tot 0830 geslapen

Ga hem vanavond gewoon in he luchtbed leggen, eens kijken hoe dat gaat...
    Sinds een week slaapt ie vrijwel direct in als ik hem in bed leg...dus ben beneiuwd

Heerlijk verliefd zijn heh! vandaag toevallig hier precies hetzelfde...baby kwijlde met een btj melk..mamaaaa melkkkkk zegt ie..en hup doek pakken en ff schoonmaken..echt te lief!

@hier, ik ben zo blij, oudste lust eindelijk tomaten sinds een week...
    hij bleef dat zegmaar altijd proeven maar trok altijd een vies gezicht...maar ondanks dat telkens als het voor zn neus stond wel proberen..

en ineens een week geleden had ik die roma snoeptomaatjes...en vind ie echt verrukkelijk!! nu zit ie ze ook weer naast me te eten...dat vind ik echt zo handig heh...als tussendoortje en ook als groente gewoon makkelijk altijd voor erbij enz

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha las het miis..hier is de oudste een zeur met eten...

Leuk nieuws...mijn vriendin is bevallen van een meisje vanmiddag! Zo leuk....je wilt dan direct gaan kijken he hahaahaaha...

Verder had ik weer de hele dag dat gekke zeurdderige gevoel...nu is het weer weg. Mijn borsten doen ook steeds meer pijn....en ik heb pokkezin whahahahaha...oeh meiden ik heb nu echt weer goede hoop! Maar ja vanmorgen had ik dat niet...hoezo ik maak mezelf gek hahaaha

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahaha oh wat leeeukkk! zeker al je weer bezig bent zijn newborns zo heerlijk :p
    maaar lov ik wil j niet ontmoedigen hoor..maar kijk je bent al zo lang niet ongi geweest dus dit klintk voor mij zegmaar net zo goed als naderende ongi...hoop het ofcourse niet heh...maar gewoon wil nietd at je megaaaa teleurgesteld bent...:( :)

haha ja is de oudste een zeur hahahaha schattig :p:p...altijd al zo of ineens?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahaa nee niet altijd al zzo geweest...opeens is ze tegen stukjes in het eten en vreemde dingen zeg maar..

Nee lieverd ik snap je...ik weet het. Ik wacht af wat er gaat gebeuren! Ben nuchter he al komt het nu misscchien even niet zo over whahha

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ahhahaha oke oke lov...dan is het goed!!!!

ohh ja zo doet de oudste ineens heel "lastig "met dingne in zn saus..alles wat een sliertje is moet eruit gepulkt worden...of als er toevvallig een btj ui aan zn hapje blijft kleven of dat soort dingen hahaha...ook laatst groentesoep..nou na een paar x moeiijk doen heb ik het door de zeef gegooid hahaha

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja precies dat gefriemel...
    trouwens wordt ik ongi ook goed want dan is mijn cyclus gelijk goed..

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    dat wilde ik trouwens ook zeggen, dat zou wel relax zijn, weet je dat dat al "goed" zit....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

een van de twee wordt het!:D

19. misa

misa Niet meer actief

Haha, één van de twee zal het zijn..!
    Ja het is altijd lastig. Alle symptomen van een zwangerschap kunnen ook op een aankomende ongi duiden en andersom. Dat maakt dat je je kop gek kunt maken he.

Ja dat eten is hier ook al maanden op en af drama. Meestal bij voorbaat al nee zeggen.. Nu negeren we het hele eten. We zetten het voor zijn neus, zeggen eet smakelijk en negeren het. Meestal zegt hij nee en schuift hij het weg. Na een poosje pakt hij het vaak alsnog en dan gaat hij proeven of echt eten! Soms maar een paar happen, soms een heel bord. Ach ja!

Miis wat heb jij een nacht gehad zeg!! Pff! Hopen op een betere nacht nu he.

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, ja doe je niks aan..hier ook echt de ervaring, hoe minder aandacht en gewoon normaal doen over eten, ook niet extreem juichen als ie wel ineens eet..maar sowieso nooit dwingen...dan gaat het echt over...
    nu echter, moet ik wel even aandringen op het feit om te proeven..ik zeg altijd Moet proeven, als je niet wilt oke..maar eeeerst proeven...meestal krijg ik dan een lachje en gaat ie tijdens een hap nemen met zn ogen rollen hahaha

@hier, nouu zoon op het luchtbed laten slapen...denkd at hij binnen 1 minuut sliep!!! dus ben beneiuwd!!...mss wordt ie vannacht wel wakker..maar dna kan iok hem terug sturen..hij odn het helemaal geweldig dat ie daar mocht slapen ..ik noem het "oma bed "....dus wie weet!!

Ohja en ooohh duimen jullei voor ons, wij kunnen heeeel mss het huis van onze vrienden kopen, beneden woning, 4 slaapkamers....heerlijke tuintje op het zuiden....nog even alles doornemen qua lasten plaatje ed uitzoeken..en dan ff om de tafel enz..

Deel Deze Pagina