Heh kut idd afwachten want ongi bn j ook niet toch Misa, Ohh hahaha ja dat zijn pilletjes waar j je productie mee omhoog kan halen ! Uhh ja Nahja dan zou k wel gewoon na de verhuizing wanneer alles lekker soepel loopt weer proberen Maarja we'll see @nou thank god oudste alleen 2130 eventjes wakker voor 3 sec bij hem gaan liggen ( althans k doe alsof gewoon m'n hoofd naast die van hem en hij was direct weer in slap!) 07u was hij wakker helaas d jongste om 0130 0430 en 0730!
Ooh jammer lov... baal je erg? Ik wil je geen valse hoop geven: Maar geen bloed dan houden we moed he! Miis, pff weer zon nacht dus..!
misa, nou moet wel zeggen als het alleen de jongste is dan valt het mee..maar door die oudste duurt het zo lang..met de jongste ben ik hooguit 10 min bezig en dan pit ik weer verder... @hier, oh trouwens ook net te horen gekregen, dat mocht kopen niet lukken, wij het waarschijnlijk ook van hun kunnen huren met vooruitzicht om te kopen...dus fingers crossed girls!
Ja er is nog hoop hahaha..nou ja we zien wel wat het wordt. Idg nog steeds niet ongi....vanmorgen kreeg ik weer krampen en ik dacht...ja hoor ik wordt het....maar weer niks! Hier wordt ik dus ook gek van. Maar goed....we wachten af. Net de boel versierd voor mijn dochter die morgen 2 jaar wordt... Mocht ik het dinsdag nog steeds niet zijn test ik weer... @ miis fingers crossed!
lov, ohh morgen al..was het bijna vergetn sorry!...spannend! ga je weer een taart zelf maken? Heb jij trouwens met zekerheid je ei gevonden? of heb je hem niet opgezocht? @hier, oudste slapat al sinds 1820! ( die wilde om 1730 al naar bed hahaha, omdat ie geen dutje doet natuurlijk..gelukkgi wordt ie totaal niet vervelend, eerder heel lief hangerig haha) Jongste slaapt sinds 1930, ben es beneiuwd hoelaat die zich allemaal gaat melden hihi Mn melk lijkt toch voldoende, ik weet niet hoor hahah mss niet zo voedzaam omdat ik moe ben en lichamelijk ook niet ehct op orde ben...ga maandag gelijk mn ha bellen, hopelijk kan ik dinsdag terecht bloed prikken...en wil toch dat er ff naar de oren van zoon gekeken wordt, hij zit er veel aan, maar zn hoektand groeit ooke hct met de dag, dus ja)
Gefeliciteerd met je dochter lov!! Een hele fijne dag vandaag . Balen van de negatieve test, maar las ik laatst laat je vorige keer laat positief testte? Ik duim voor je! Ff korte reactie meiden, sorry. Gister is mijn dochter 2 geworden. Een hele leuke dag gehad en vandaag feest . Gisteravond hebben we met mijn zus een taart gemaakt van hopla (dat wilde ze heeeel graag haha!)
jij ook gefeliciteerd moonchild! Ja alweer 2 meiden aaaahhhhh.... Vanmorgen dacht ik ik doe een test misschien brengt het geluk...niet dus hahaha.. Nou maar wachten op de ongi of toch een posi test...maar ik geloof er niet echt meer in.. Nou ik ga verder met poetsen...strakjes bezoek!
Gefeliciteerd met de kleine dame Lov! Veel plezier vandaag! Moon, jij ook nog gefeliciteerd dan met je meisje! Ook voor jullie een fijne dag gewenst! OOK: Hoe is het met jou nu?
Lov, gefeliciteerd met je meisje! (ik was gisteren bijna de hele dag op pad). Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoe is het verder? Heb je nog weer getest? Ben je nog ongi geworden?
Dank je! Geen ongi en niet meer getest.... Voelde me vandaag echt niet lekker! Even op stap geweest voor een jas voor de oudste...moest wel vandaag anders hadden we geen tijd meer om samen te gaan.... Ik had maar voor de zeker heid een tampon gebruikt en toen ik thuiskwam zag ik er een heeeeeel klein beetje bruin bloed aanzitten...sorry voor mijn vieze praatjes.... Zou ik dan nu toch nog ongi worden......bah!
De dag was superleuk....!!! Niet veel,bezoek omda we in de verbuwing zitten....ook nogister de afvoer an de keuken verstopt....leuk op de verjaarda! Maar is vandaag weer opgelost gelukkig!
misa, hoe gaat ie nu met jongste? al wat meer structuur/ritme? lov, hoe was de verjaardag? moon, oh was jouw klientje ook jarig, gefeliciteerd!!! hoe was het? sukke, hoe gaat het met je zw? @hier, helemaal goed, oudste slaapt super in dat bed, gewoon van 1830 tot whenever...gister 0945! vandaag 0915u! Sosm wordt ie wel wakker, roept me dan netjes, ga ik er ff heen en bij hem liggen en gaat ie weer verder lpitten, soms doe ik een tukje bij hem tot de jongste weer komt of ik ga gelijk terug! Jongste laat eindelijk weer ietsje langer tussen de voeidngen, nog wel 2x nachtvoeding..maar volgens mij heeft ie een inhaal slag, groeispurt!
lov, oh shit, ja zou kunnen heh aankomende ongi...balen, is dan altijd wle zo fijn als het gewoon ff doorzet!! Oh en is ze verwend, wat hebben jullie zelf gegeven?
Wijhebben een loopfiets...piano...doos blokken....en een woezel en pip puzzel gegeven.... Hier slaapt de jongste trouwens ook zonder zijkantje in haar ledikantje..diemkun je eruit halen zeg maar. Gister wilde ze opeens in het bed v an haar zus hetm middagdutje doen.ik dach laat maar gaan. En jawel hoor ze heeft er een paar uur in geslapen in de middag. Dus ik dacht...maak haar bedje maar tot grote meisjes bed....en ze slaapt er prima in!