Ik vond het makkelijker dat je niet meer onzeker was.....maar toch wel heftiger omdat je nu eenmaal 2 kids had om voor te zorgen...
Ja dat kan ik me voorstellen. In het begin voelde dat ook voor mij zo. Maar toen het met de jongste zoeken werd, vond ik het rete zwaar en werd ik wel onzeker. Nu we het probleem gevonden lijken te hebben en we langzaam verbetering zien is mijn zekere gevoel wat betreft de kids weer terug. Zo'n 'zie je wel' gevoel! Ik vind het vooral een heel gedoe om mee twee kleintjes de deur uit te gaan. Maar daar wordt je vanzelf handiger in en over een jaar is het allemaal al anders he. Dat heb je dus met dsnel na elkaar he.
Ja in het begin kwam ik wel eens te laat haha...maar hetbwent allemaal he? Maar jouw'n situatie is ook wel anders he...gelukkig is het nu allemaal beter!
Ja dat is zo! Vergeet je vast snel. Maar volgens mij zijn er genoeg mensen die geen vlekkeloos begin hebben met hun kindjes, hoe sneu dat ook is. Of denk je dat dat een vertekend beeld is door alle minder vrolijke verhalen op internet? Ach ja, het is heerlijk om die twee samen te zien. De oudste is zo lief met haar... Lief!
son, haha zo das zeker snel nou eerst ff wennen dan maar nog gefeliciteerd! lov, ja precie sgewoon in je gedachten houden mocht het weer btj langer duren oid.. Misa, nee ben mega allergisch! mis mn hondje wel heel erg!!! ja idd, wat je zegt, thuiswinkels geven al een regristratie, maargoed ff kijken wat er allemaal in staat! @van 2 aar 3 toevallig mn vriendin heeft dat, en had het er gister met haar over... De jongste mankeert al vanf het begin van alles, huilt dus heel veel...middelste is 2, oudste 4 ( net naar de basis) En wat zij wel heel lastig vind is als de baby wakker is om dus 3 kids tegelijk aandahct te geven NU ziet ze de oudste natuurlijk heel weinig op een dag, dus na school wil je die aandacht geven, en die peuter van 2 dwarrelt ook rond natuurlijk met de nodige fases en dan de baby nog die niet veel slaapt enz.. Dus ja dat lijkt me er wel pittig aan, als ze kort op elkaar zitten...maarja ik geloof wel dat je er heel snel in zit hoe je verder alles doet qua huishouden of planning ... en dat aandacht verdelen blijft lastig volgens mij...
Had gister een topic geopend in de lounge over onze auto! Garage belde net en heb daarna heel hard zitten janken!!!!! Minstens 1500 euro maar waarschijnlijk ruim 3000!!! Weet ie pas zeker als ze de motor op schroeven maar dan is er ook geen weg meer terug! Deze auto heeft ons aan extra stukken in 2 jr tijd al 2600 gekost! De laatste 4 jr. Hebben we 3(!) auto's moeten kopen!!!! Ik word er gewoon helemaal verdrietig en woest van!
sukke, oh spannendddd johh maar heh wat kut dan, hoe kan dat...ik bedoel toevallig steeds pech met auto's?? echt erg is dat.. wij kopen inmiddels onze auto's bij een garage, altijd heelmaal top in orde ( laatste 2) daarvoor hebben we 3x van mp een auto gekocht, 1 x echt zo'n super auto, nooit wat mis mee en super onderhouden...alleen toen maakte man een ongeluk total loss pff.. tis wat rotdingen...
Wij hadden alle auto's bij een garage vandaan! We rijden wel heel veel 750 km per week sowieso met 1 auto. Dus zo'n 35000 per jaar en dat is alleen dan woon werkverkeer! Maar Ggoed dat kost je niet 3 auto's zou je denken! Hoop ook iets te vinde met weinig km we zien wel, Nu d echo!!!!!!!!!! Spannend!
Meiden, jullie hebben pb! Alles op de echo zag er perfect uit! Dit heeft mijn dag weer helemaal goed gemaakt!
Misa.... thanks meis. Doe ik ook. Geniet met volle teugen. Alleen ik weet nu al dat zo snel mogelijk weer een baby wil. Eerst Ff bij komen. Maarrrr Als ik nu op een knopje kon drukken en zwanger ploep zwanger zou zijn drukte ik het kei hard in. Helaas bestaan dergelijke knopjes niet. Ahahhahaah
Haha son1980 zo grappig dat je alweer de kriebels naar een derde hebt. En jij ook al miss haha straks blijft het ook hier kriebelen. Oeps! Dan openen we gewoon de volgende topic. 2mnd geleden bevallen, nu al graag een.derde!! Haha sukke he balen van jullie auto. Ik snap dat je daar behoorlijk chagerijnig om kan worden. Maar gelukkig leuk nieuws gehad bij de echo!!! Je hebt een pb terug van mij! Hoe gaat het met de rest??
Oh ff een berichtje typen, zodat ik weer een abonnement heb in dit topic. Met de telefoon druk ik zo vaak op abonnement opheffen pffff.