2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Thanks meiden! We zijn ook weer helemaal gelukkig met dit goede nieuws!!!

Had trouwens ook mijn bloeddruk nog even laten meten ivm de hoofdpijn. Hij was eerder te laag, gisteren avond 110/60. Advies, Drop! :)

Ik vond de 20 wkn echo nu trouwens spannender als bij R. Bij zo'n eerste ben je toch net iets naiever en nu je een geweldig gezond kindje hebt rond lopen besef je nog meer wat er allemaal mis kan gaan en wat een wonder het is als alles goed is.
    Vond het wel jammer dat de vk erg vlug was, we stond binnen 20 min weer buiten.

Hier drukke dag vandaag. Straks komt mijn broertje, die gaat ons plafond mee witte en als R dan slaapt help ik hem nog mee met de muur. Moet zo dus nog ff de kamer zo leeg mogelijk maken. Dan vanmiddag R naar mijn zus brengen want vanavond hebben we een bruiloft. Eigenlijk zou mijn broertje oppassen maar we zitten nu met de auto en ML heeft de laatste 2 dgn zus der auto te leen maar die moet natuurlijk ook terug. Dus dan vanmiddag maar heen en weer naar het zuiden om R te brengen en ML op te halen!

Fijne dag allemaal!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Herkenbaar sukke dat het de tweede keer enger is zo'n echo! Wij hadden dat ook....

Hier hebben de kids bij opa en oma geslapen...ga ze zo weer ophalen. Gister zijn we even lekker gaan uit eten met zijn tweetjes....heerlijk!

3. misa

misa Niet meer actief

Sukke, geweldig nieuws! Fijn dat alles oke was!
    Die bloeddruk kan heel erg wisselen. Maar drop is geen verkeerd advies. Jamjam! ;)
    Ik had het in het begin ook erg laag en halverwege een stuk hoger!
    Die tweede keer zon echo vond ik ook veel spannender. Brr! Herkenbaar dus!

Lov, heerlijk! Ik ben nog niet toe aan de kids wegbrengen als het niet moet voor werk. Binnenkort een personeelsfeest van mijn mans werk. Dus dan moeten we wel zeg maar. Maar een keertje met zijn tweeën en doorslapen.. Mmmm..! Lijkt me heerlijk haha!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jee Sukke wat een goed nieuws! Ik ben niet zo actief op ZP maar las het toevallig weer even bij hier :)

Ik vond het ook spannender bij V en helemaal omdat we toen goed nieuws met een randje hadden (ik werd doorverwezen voor een GUO ivm een afwijking aan de placenta, die gelukkig onschuldig en tijdelijk bleek). Je staat er idd minder naief in de tweede keer.

5. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hahaha mijn man keek gisteren mij met angst in de ogen aan hahaha ! En zei "spoor jij wel" denk meld hem ook even dat ik vlot weer zwanger wil worden :D

6. misa

misa Niet meer actief

Hier vrijdag met de oudste naar de ha geweest omdat hij al die weken nog steeds verhoging heeft. Keel en oren zagen er prima uit. Hart en longen klonken oke. Dus zij dacht dat het gewoon een lading virussen achter elkaar zijn die hij moet overwinnen. Ik blijf een beetje twijfelen, man vind het voorlopig wel prima zo. Als het over een tijd niet anders is dan wil ik toch graag een bloedonderzoekje ofzoiets.
    De jongste heeft nu ook steeds verhoging. Is einde van de nacht steeds aan het spoken en onrustig zijn. Maar overdag slaapt ze ineens erg goed..!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, haha lekekr uit eten geweest, maar jullie waren toch kort geleden nog geweest :p

misa, hmm hoevee is de verhoging dan steeds en hoelang houdt het aan?
    Ik hoor wel iederene zeuren over ziek zijn en verkouden...jongste is ook nog steeds verkouden, terwijl de oudste al weer helemaal gezond en wel is..

Moet je zoiets nog in de gaten houden eigenlijk? Jongste hoest steeds, en neusje sosm wat verstopt of ineens grote snotjes, heeft zelfs een schore stem ineens
    Zou hij mss op de tocht liggen ofzo? Zijn kamertje is wel wat fris..
    Zelf hebben wij beide niks, hij is nu de enige in huis die zo is hihi

@hier, alles goed, jongste slaapt weer normaler, in elk geval weer 8 uurtjes achter elkaar, verder is hij alweer 4 mnd morgen...
    Begint nu (pas) aanstalten te maken om te willen rollen van rug naar buik...rolt nu standaard wel van buik naar rug als ik hem zo neerleg...

8. misa

misa Niet meer actief

De verhoging is vaak tussen de 37,6 en 38,0 graden. Na het slapen is het vaak weer lager en soms is er een dag(deel) dat hij geen verhoging lijkt te hebben. Ik temp vaak voor het naar bed gaan.
    Die verkoudheid is wel balen joh! De jongste komt weer vaker snachts en is vrij onrustig in bed. Vannacht was ik zo op dat ik haar voor onze rust maarop haa eigen kamertje heb gelegd. Ik lag in bed, helemaal gespannen te luisteren of ik haar hoorde... Haha niet relaxt dus! Maar snel weer opgehaald. ;)
    Maar ik begin nu ook verkouden te worden en een zere keel te krijgen. Man had het al een beetje. En de kids dus ook. Enig! Haha!

Een fris kamertje is heel wat anders dan op de tocht liggen. Hier ook koude kamertjes. Komende maand hopelijk dubbel glas plaatsen boven. :)
    Maar ja ik zou zeker altijd dat soort dingen in de gaten houden, vooral bij die kleintjes. Kijken of een rochel in de keel (niet een volle neus geluid) wel weer weg gaat na een tijdje. En bij koorts na een dag of 3, misschien 4, wel ff naar de ha. Dat is een beetje wat onze ha zegt. En zij heeft liever dat ik te vaak kom met zo'n kleintje dan te weinig of te laat. Fijn dus!

Fijn dat je nachten weer wat beter gaan. Is het dan ook echt in de nacht die 8 uurtjes dat hij slaapt?
    Wat goed dat je jongste al rolt! Snel hoor! Hier heeft de jongste al eens een paar keer omgerold van buik naar zij, maar dat was meer toeval geloof ik. Van de rug naar zij doet ze wel, maar dat komt door het overstrekken. Doordraaien lijkt alsof ze dan ook bijna doet, maar toch niet. Want als ik haar dan een zetje geef, gaat ze niet door. Ach ja, de oudste was helemaal niet snel met die dingen, dus we wachten rustig af!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, ja zoon ligt hier al een paar weekjes op zn eigen kamertje in het ledikant, hij slaapt er prima! heb wel de babyfoon onder mn kussen, reageer ik toch sneller op dan wanneer ik het niet doe..en wil ehct niet dat de oudste wakker wordt ( toen met die kutnachten helemaal niet)

nou gister was de jongste ook weer onrustig, hoesten en snotneusje wat in de weg zat, btj spugen ook enz...rond 00u nog steeds murmen enz, heb ik hem gevoed en hij kwam toen weer om 5...dus tis nog wisselvallig, maar om de 3uur is wel vorbij gelukkig!

En idd zodra hij koorts krijgt hou ik het in de gaten, dat heeft ie niet, soms voelt ie wel iets warmer aan, maar niet schrikbarens

Dat doorrollen doet hij idd steeds beter als je hem helpt zegmaar vanaf de beentjes, dan gooit ie zn hoofd goed mee, maar eerst was hij ook nog slap...gewoon heel vaak oefenen haha

Ik voel me ook wat ziekjes worden, toch wel...ik kon vanmorgen amper opstaan, zo koud had ik het en voel me weer wat slap...en met slikken voelt het al wat gevoeliger

hoe vaak moet je nu naar de manueel th?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat zou ik dan ook doen hoor....even laten nakijken.
    Fijn dat je dochter goed slaapt:)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee miis!? Hahahahaha.....
    Ja alles en iedereen wordt weer ziek he....lees je dan ook overal op fb zo grappig.

Oeehhh meiden morgen gaat de oudste voor het eerst naar school!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, jaa indd op fb iedereen klaaagt hahahaha

Oh morgen al, whaaa zou echt de kriebels krijgen! hoe vind ze het??

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja toch, hij had je toch als verrassing mee uit eten genomen

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh hahahahah dat!
    Jeetje was ik alweer vergeten....komt omdat het overdag was whahahahaha....

Nou lekkere discussie over bv weer hahahahaha....soms snappen mensen je echt niet he...

Ja ze vindt het juist wel,leuk,geloofmik....ze heeft een big smile als we erover praten!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nee echt irritant dat je gelijkd at over je heen krijgt..

alsof die mensen zelf nooit es een andere gedachte hebben over iets wat ze niet uitspreken....zooo overdreven heilig altijd

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze voegen ook niks toe aan mijn topic....alleen gelijk met het vingertje wijzen he...
    Grappig dat iedereen het altijd over de bv mafia heeft...dit ismde tegenhanger hahaha

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja echt hoor

pff kan me zo aan irriteren, maaaaaaaaaaaaaaaaarja

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Over welk topic hebben jullie het????

Vervelend dat ziek zijn. Hier gelukkig allemaal fit!
    Auto's wil nog niet echt opschieten! Allemaal te duur als er weinig km op staan en goedkoop met weinig km!
    Nu morgen toch de garage bellen wat een nieuwe ruilmotor kost!

Spannend Lov, de eerste schooldag! Hoe is het dan nu met mama?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt het leuk sukke hahaha niet verdrietig ofzo hoor....

Topic over mijn vriendin die na 2 dagen bv geven er al geneg van had en ik vond dat jammer....nu ben ik een gek,mens blijkbaar. Maar natuurlijk vat iedereen he heel anders op dan hoe ik het bedoelde...

20. misa

misa Niet meer actief

Spannend lov, hoe was de eerste schooldag? Vond ze het leuk?

Hopen dat je snel een andere auto hebt sukke. Gebruiken jullie het veel?

Hier gaat de jongste volgende week voor het eerst naar het kdv.. Vind het erg spannend, helemaal omdat ze het niet altijd super goed doet. Maar ja, het moet maar! :)

Deel Deze Pagina