2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahaha.....

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha! En dat gevoel blijft? Ik vraag me af hoe het gaat zijn als ik zeker weet dat er geen volgende gaat komen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou bij mij is het wel echt goed geweest hierna....dan is het druk genoeg hahahaha dus gelukkig ben ik straks tevreden...lees erg vaak dat er vrouwen zijn die de kriebels houden....vreselijk lijkt me dat

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh ik denk dat ik wel weet wie je bent :D

Haai!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ;) ja je wete wel..f ...

hoe was je bevalling????

6. misa

misa Niet meer actief

Hoihoi! Ja hier ook een draagster en soms in het draagforum..!
    Nu alweer de kriebels dus? Ik heb na deze keer nog helemaaaal geen kriebels.. Maar het idee nooit meer zwanger te zijn... Hmmm niet leuk! Wij vinden dat het nu klaar is. Mijn man wil zich zelfs al laten steriliseren. Dat mag hij de eerste jaren van mij echt nog niet..!! Je weet maar nooit! We zien wel. ;)

Hoe gaat het met je kindjes? Doet de jongste het goed?

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja precies, f... :D

De bevalling was kort, krachtig, oer, heftig, pijnlijk, mooi. 5 uurtjes, waarvan 1 uur een hapering omdat ze alsnog ging sterrenkijken (R lag de eerste 19 uur sterren te kijken en keerde juist het laatste uur ;)). De laatste cm ontsluiting was dus echt een hel. En geen persweeen. Heel apart. Maar zelf gedaan. Omdat ik niet verdoofd was, en niet uitgeput, was het best te doen, 15 minuutjes en maar 1 mini hechting. Ik zat met V meteen op een roze wolk en nogsteeds. Omdat ik R ben blijven voeden liep de colostrum al uit mijn borsten toen V op mijn borst gelegd werd. De bv loopt als een trein, heb er twee aan de borst nu! Dus dubbeltrots :D

V is op zich 'feller' (als ze boos is gilt ze zo hard dat mijn oren pijn doen). Gelukkig is ze makkelijk te troosten (borst of doek), slaapt ze veel en doet ze 's nachts mooie lange tukken. Ik vind het nu zo veel makkelijker dan met R in het begin. Ik geniet heel erg van de meisjes!

Ik heb de kriebel voor de volgende zwangerschap een stuk minder erg, maar het is er wel. En het gemis van de baby in de buik... je vergeet zo snel dat je je ongemakkelijk voelde en dat het op dat moment best spannend kan zijn of je kindje gezond is of niet. Wij zijn nog niet uitgekinderd, gelukkig :p Maar eerst ga ik deze lekker dragen en voeden, zeg maar. Ik vind ongeveer 2, 2,5 jaar ertussen een heel goed leeftijdsverschil, maar het ligt ook een beetje aan hoe V gaat zijn en hoe we met onze banen zitten etc.

Sorry, ik bemoei me gewoon met een bestaand groepje of niet? De titel sprak me nogal aan en toen herkende ik opeens allemaal namen van andere topics :D

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Nee leuk toch join!

Maar wat gaaf zeg dat het tandemen zo goed gaat van een paar hier lees ik dat de oudste zelf stopten de zwangerschap al !
    En idd heavy bevalling ! Vind j nu ook alles zo dubbel bijzonder!? Ik vind het ineens zooo bijzonder allemaal had ik bij de eerste niet zoooo sterk zegmaar

Ik dacht ook dat de jongste feller was maar hij is eigenlijk netals z'n broer, heel lief zacht en meegaand makkelijk geeft alles heel goed aan, slaapt ook echt suuuuper relax en bv is ook gelijk probleemloos gegaan! Ti's echt zo genieten, m'n oudste heeft nog op geen enkel moment z'n broertje vervelend, in de weg of als last gezien. Tijdens t voeden neemt hij t er ook van zegmaar zon kroel momentje, boekje lezen oid even broertje kussen..so sweet! Ik vind deze leeftijd wel ideaal 20 mnd, natuurlijk einde vd zwangerschap was t ff zwaar maar daarna is t prima te doen!

Ik 'draag' ook soort van, eerste 3 wkn thuis maar ti's niet meer nodig, verder wel vaak buiten zo makkelijk en heerlijk, nooit gedacht hoe heerlijk intiem dat is, vond t altijd iets voor 'alternatievelingen' hahahaha

Lov, en weet n al welke vits je gaat nemen?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Eventar respect hoor 2 kids aan de borst! Ik heb beide meiden 1jaar bv gegeven. Vindt het zobijzonder heb er ook weer zin in om het nog eens voor de laatste keer te mogen doen!
    En idd gewoon lekker meekletsen hoor....hoe meer zielen hoe meer vreugd he!

@Miis denk gewoon kruidvat eigen merk? Maar weet niet of ik nu alleen folium wil of gelijk aan de goede vit ga...wat zouden jullie doen?!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden.....

Trouwens...van Sukke horen we niks meer he?

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov, idd hoe zal t met haar gaan??

En ja of nu eerst alleen folium en vanaf positieve test multi tja k hb gewoon gelijk multi gedaan

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Tadaaaaa!

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oeps, ben ik o lang niet meer geweest????

Hier alles goed hoor.

Lov, dus jullie zijn begonnen. Ik zou gewoon alleen foliumzuur doen, is een stuk goedkoper en als je gewoon gezond en gevarieerd eet is een multivit niet perse nodig. Kun je altijd nog nemen als het straks aak is.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

prachtige echo sukke!!!!!! Mooi om te zien he.

Ja ik ga ook alleen folium pakken nu denk ik...maar even kijken in de kruidvat!

15. misa

misa Niet meer actief

Ja, klets gezellig mee evenstar! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat! Dus nu al de kriebels..? Hihi! Ik vind het idee dat het voor ons ws nooit meer zal gebeuren heel naar soms.. Maar soms ook wel goed. Twee vinden we goed. Maar ik sluit lekker nog niets uit..! ;) Wij hebben er precies 1,5 jaar tussen zitten. Erg leuk vind ik! En als er een derde zou komen, zou ik dat graag weer willen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. :)

Lov, ik heb altijd gravitamon genomen. Lijkt erg duur, maar vele zwangerschapsvitaminen zitten er minder in en moet je twee van op een dag slikken. Gravitamon zitten er 90 of 100 in en hoeft maar 1x per dag.

Mooie echo sukke! Super! Hoe voel je je?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar kruidvat eigen merk is toch ook prima? Die kost de helft denk ik...ben niet zo van het te veel geld uitgeven aan zo`n dingen als het niet nodig is. Maar ach ik ga eens kijken en zie het wel hahahahaha...

Hier is mijn vriend met de auto naar de keuring ben eens benieuwd! Vorig jaar nog de hele schakelbak moeten vervangen dat koste een geld grrrrrrrr

17. misa

misa Niet meer actief

Nee ik hou ook niet van onnodig veel geld uitgeven hoor! En tuurlijk zijn alle merken prima. :) Maar wat ik bedoelde is dat als kruidvat goedkoper is, maar je moet er 2 per dag nemen, dan is het uiteindelijk niets goedkoper. :)
    Ik vond het ook wel fijn maar 1x per dag te slikken, want de 2e keer vergat ik vaak. :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja natuurlijk dar heb je gelijk in.....ga eens kijken op internet idd ....!
    Nee 2x per dag is te veel hhahahahaha

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

auto goedgekeurd jeeeehhh...altijd zo`n gedoe he hahahahaha

20. misa

misa Niet meer actief

fijn! Ja dat is zeker een gedoe. Wij moeten ook weer volgende maand.. :(

Deel Deze Pagina