2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat zijn compressies eigenlijk?

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0

Hij drinkt heel goed ik hb al alles bedacht of uitgesloten, lijkt gewoon alsof we nu al bijna 2 mnd aan t reglen zijn met paar x 2/3 dan wat beter

4 uur tussen voeding Latem i zon btj z'n max omdat ie dan gewoon diep wilt slapen eienlijk

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Verwacht je misschien niet teveel van hem omdat de oudste het zoooo goed deed!? Bedoel ik niet lullig hè!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff ja meid ik,weet het ook even niet......maar probeer rustig te blijven en kijk het even aan....het zou zo zonde zijn om nu al fv te gaan geven..
    Maar als het echt niet meer gaat is het wat anders he....niet ten koste van natuirlijk!
    Maar het is 2 maanden goe gegaan....was hij tevreden en nu opeens niet meer....dan ligt het toch meer aan je kindje zelf lijkt mij?

Maar ga eerst maar eens naar de ha idd....even bloedprikken!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm mhet kan dus heel goed dat je bv minder goed is door een traag werkende schildklier...zeker laten nakijken dus!
    Misschien moet je eens wat kolven en dat even laten staan....dan kijken wat de vetlaag is bovenop je melk!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja die was eerste mnd heel dik nu weinig idd! Zag t vanmorgen

Sukke, k snap wat j bedoelt maar nee echt niet, want t boeit me echt niet als hij bijv nog tot forever snachts wilt drinken, maar t gaat erom dat ik weet hoe een hongerige baby is en dat gewoon aan hem ze en ook voel aan m'n lichaam, lijkt bijna of ik "op" raak namelijk

Steeds als t goed lijkt te gaan, keldert t ineens weer heel erg

Ok thnx voor meedenken k kijk sowieso aan allemaal ...maar wordt er een btj moe van dat geklooi en geen echt vast ritme omdat t dus dan weer wel en dan weer niet goed gaat

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eerst eens naar de ha miis....en dan verder kijkem....het kan heel goed je schilklier zijn....

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja helemaal true

Borstcompressie is dat j j borst knijpt als t ware om nog laatste stoot melk te geven

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0

Ja haha was ff in de war!

Hij wilt gewoon niet clusteren, als k namelijk na tijdje weer aanbied dan s de aanraking van m'n tepel al alarm gillen Hahaha

Maar ik probeer t vaak zat, vaak hebben we nadat oudste slaapt nog eigen momentje

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke.....dat is het, ken het niet hahahaa
    maar dus hij wilt je borst dan helemaal niet?

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat zulke dingen betreft blijft bv soms lastig en maakt het ook zooo belangrijk om goed voor jezelf te zorgen!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja en echt ti's met een 2e erbij moeilijker!
    Bij de eerste doe j veel meer j best althans ik merk t aan mezelf
    Vandaag mezelf gelukkig gedwongen een appel en mandarijn te eten, multi vit te slikken en m'n florafix netjes genomen, ook paar glazen water
    En opzich wel veel gerust vandaag

Maar k vind t lastig

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov, hij is erg geïrriteerd als hij klaar is met een voeding en vervolgens t steeds met 1 slokje moet doen, hij drinkt heel effectief al vaaf t begin..hij wilt bijv pas weer na een half uur drinken wanneer er wat meer uitkomt maar rechts links rechts links etc dat frustreerd hem, gaat dan onwijs trekken aan m'n tepel en bijtn of afknijpen aha neeeeee sorry maar bedankt hahaha

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oeh klinkt pijnlijk!
    Tweedekindje is ook zwaar hoor.....je moet best even wennen!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    *zucht* en ik maar denken dat dat dan een stuk makkelijker is omdat je al zo "ervaren" bent door de eerste!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja k zal ook echt doorzetten, geen reden om af te bouwen oid helemaal niet

Maar j eigen gezindheid moet wel op peil zijn! Dat merkte ik al aan de 2e zwangerschap, ik verslonsde mezelf toen al

Maar verder is t wel super fijn hoor 2e x bv geven, k voel me ook echt ervaren en weet precies naar wat ik moet kijken of kan doen..
    Maar zit nu gewoon met Ern twijfel hoe lang ik hier nog mee moet gaan sukkelen maar dus k moet hoognodig m'n bloed laten prikken

Hopelijk houd m'n zoontje dat nog vol en ik ook, want ondertussen bn k wel echt dood op... Ik val laatste dgn gewoon in slaap op de bank als k ff met oudste een filmpje kijk oid gewoon eng !

17. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid Saartje!

Knuffel voor jou miis, borstvoeding is zo wel heel hard werken!

@lov23: Spannend! Duimduimduim!

@sukke: Balen dat het werken niet meer lukt! m Ff lekker van elkaar genieten de komende dagen.

@ all: Hier ff ziekenboeg. Dochter met bloedend loopoor, waar ze veel last van heeft. Echt een flinke uitdaging om oordruppels te geven.
    De jongste hoest al drie weken en heeft sinds vrijdag verhoging en koorts. Dat zorgt al voor een week heel weinig slaap.
    Verder gaat het gelukkig wel goed hoor. De kleine man is bijna een half jaar. Volgende week zondag zijn eerste hapje. Ik ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden! Vanaf zes maanden ga ik mijn kolftekort aanvullen met kunstvoeding voor op het kdv, ff wat druk van de pan.

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Moonchild, wat zielig zeg! Beterschap!
    Leuuuhheeeuukk die eerste hapjes!

@hier, nou dames ook echt precies gebeurd wat al een maand geleden was. Pas om 3 uur werd ie hard brullend wakker ( dus vanaf 2030 geslapen, om 20u voor t laatst gevoed)
    Vervolgens bij mij geslapen, heeft heel wat gespuugd en vaak wakker, maar hb hem niet aangelegd...en toen werd ie heeeel hongerig 8u wakker, slaapt in middels ook alweer een kwartier

Deze 2 voedingen waren in tijden(!!!) weer verzadigend....aangezien m'n borsten beide keren vol zaten, 1x 7 uur en 1x 5 uur ertussen

Ik ga nog niet juichen maar m'n fv verhaal is hiermee weer van de baan Hahaha

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedzo miis!! Komt helemaal goed meid....je moet weer even in control komen meid!

Alweerneen half jaar moonchild! Jeetje.......en wat zielig zo'n bloedend loopoor......doet zoveel pijn he aan de oortjes!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sukke is maar even hoor.. Je moet gewoon evenmwennen....

Deel Deze Pagina