Lov, ja moet wel zeggen dt hij blijkbaar mss rond 6(?) weer kwam, maar dus niet hb toegegeven, soms denk k ook doordat hij naast me slaapt dan sneller weer wilt. Maar t feit da hij toch genoegen nam met speen na aantal x, geeft toch aan dat de honger niet zo hoog zat ... Hb in tijden niet zo vast gelapen, hb d babyphone onder m'n kussen en hoorde hem pas toen hij al aan t huilen was! Ook vanmorgen 8u werd ik echt met dichte ogen wakker haha
Fijn voor je meid....ach weet je ... Soms wordt je gewoon even onzeker, tenminste dat heb ik vooral als ze ziek zijn...dan weet ik wel dat het goedkomt maar ik kan er dan zo slecht tegen dat ik niet logisch na blijf denken ofzo... Maar waarom ligt hij niet op een eigen kamertje ?
Jawel hij slaapt daar altijd maar door die 2 of 3 nachtvoedingen laat ik hem bij de eerste x naast me liggen Dus stel k slaap 23u en dan komt hij om 00u dan naast neven pakt ie 3 en 6 ook Ik bn en was zo vermoeid echt geen fut om naar z'n kamer te brengen en dan mss nog speentje te moeten geven een x ofzo Hij was al met 3,5 uit onze kamer naar ledikant gegaan.. Wiegje werd te krap!
Ja maar ik had echt geen energie daarvoor Maar nu hb k t ook gedaan en is gelukt en daarvoor was hij echt te hongerig
Tis een ander vermoeidheid wat ik voel Ik kan normaal gesproken Herl goed tegen gebroken nachten bn Herl fit wakker.. Maar nu krijg k m'n ogen amper open en duizelig bij snel opstaan enz En die kleine haalde soms ook flink in, dit was toen productie echt Herl laag was.. Echt balen is dat vooral dat t zo lang duurt maar goed nu lijkt t veel beter ineens vandaag 08 gevoed..gedlapen vanaf 9 En 1130 werd hij wakker! Ligt nu ook weer in bed Ben heel benieuwd hoe t gaat lopen .., alleen toch wel bang want zo gaat t steeds .. Paar dgn helemaal goed en dan ineeeens weer kut Haha Maar Lov snap wat jij bedoeltaar als ik zou weten dat hij t echt uit gewenning zou doen en m'n productie niet zo sukkelde had k t doorgezet en netjes na elke voeding op bed gelegd
Kan het met flesvoeding ook zijn dat ze (eerder) snachts komen, of vaker doordat ze op je kamer liggen? Hier slaapt de jongste nog bij ons naast ivm de nachtvoedingen en speentjes geven enzo. Overdag slaapt/ligt ze wel op haar kamer in het ledikant.
Miis, wat rot dat de bv niet zo lekker loopt.. Ik heb er werkelijk geen verstand van.. Maar als je graag bv wilt blijven geven, zou ik ook ff naar de ha gaan en bloedprikken. Succes meid! @lov, terugkomen op je vraag hoe het hier gaat: eigenlijk niet veel beter. Lang verhaal in het kort: van hot naar her en nu bij een nieuwe osteopaat. Zij, de manueel en de fysio liggen los van elkaar op 1 lijn over de jongste. De osteopaat en fysio gaan haar nu 'samen' behandelen en hebben hierover contact gehad. Grote spanning op het borstbeen en een nekwervel zit niet goed. Daardoor alle bijkomende klachten. Dus we hopen dat hetsnel beter gaat!
Misa, thnx meis maar wat kut dat t toch niet iets beter gaat ? Ik denk wel na meerdere behandelingen ...ze heeft er pas 1 gehad toch? Mag j deze week weer? Nou jongste ligt tevreden in de box te spelen, jengelt nog niet van honger oid ( toch al 3 uur geleden!) dus gaat voorlopig goed!
Ach miis...heb echt met je te doen als ik het zo lees....morgen ha bellen hoor! Misschien is het zo opgelost en voel je je weer beter! Even nu voor jezelf zorgen en dan zal het met de bv vanzelf goedgaan.... @misa! Nou dan hoop ik dat dit de oplossing gaat zijn.....de arme meid. Ze zal zich echt niet fijnvoelen dan he.... Geen idee of het met fv ook zo werkt....maar misschien voelen kindjes dat ze bij je liggen en willen ze dan bij jou zijn. Ik merkte dat al als ze pas geboren zijn....huile huilen...en liggen ze bij jou zijn ze natuurlijk stil....ze voelen dat misschien dat ze bij je liggem?
Ja k ga dinsdag dan is man vrij, gewoon naar inloop bloedprikken bij ZH Maar k bn heel blij vandaag hoe de voedingen en slaapjes lopen en stuk uitgeruster door vannacht Ook spuugt zoon weer Es' wat, dat geeft altijd aan dat ie in elk geval genoeg melk Herft Vanmiddag dronk hij ook en liet zelf los, dat is ook allang geleden haha
Fijn dat het beter gaat....dan heb je ook je bevestiging toch! Je bv is niet de ene week minder dan de andere week....als hij het nu wel goedvindt was hetnhiervoor zeker goed! Misschien komt er al een tandje!?
Nee Lov, het is hier ineens per dag verschillend Ook zijn tevredenheid Toen ik bv afbouwde en langzaam opdroogde voelde t precies t zelfde Nee geen tandjes, was echt honger en m'n productie zit gewoon kut, hb bij d oudste ook 4 mnd dip gehad ... Maar dit was tikkeltje erger
Oh ja is er een 4 maanden dip....bij mij liep het altijd als een tiet dus ik weet dat echt niet hahahahaha
Hahahaha Maar bij oudste was t niet echt een probleem hij kwam veel aan steeds, m'n melk was gewoon toen voedzamer dat gevoel hb ik echt dat t nu gewoon niet optimaal is ... Wel gewoon goed maar niet echt denderend En jongste is al hongerig geboren heh, eerste nacht al steeds huilen omdat t nog niet op gang kwam! Normaal babies zijn doodmoe van d bevalling haha deze nee hoor gewoon klaarwakker
Ja sls k Fv had gegeven dronk hij opzeker voor hongerige babies Hihi Hij drinkt ook al grotere flesjes bv als oudste deed Anyway ik hb hem 1915 in badje gedaan en 1930 voor t laatst gevoed dus bn benieuwd of hij zo nog komt of pas veel later
Haha nee joh gekkie! Maar geef wel flesjes om niet af te leren / aan te wennen Vind k prettig, mocht er iets zijn dat ik weg moet of met oudste ineens iets of wat dan ook... Dan kan hij in elk geval uit een fles drinken En vind t zelf wel fijn op den duur...hb natuurlijk oudste gecombineerd maar zo vroeg zou k t nu niet meer doen maar mss stel .. Ik vond t eerlijk gezegd op Ern gegeven moment fijn dat die middag voeding niet meer afhankelijk was van mij Dus natuurlijk afgekolfde melk kon, maar dus als j dan die voeding weg was was j toch weer genoodzaakt te kolven bij thuiskomst etc etc En sowieso middag voeden vond k minder bijzonder als die ochtend en avond, die hoop ik lang te kunnen geven! Maarja ik hb niks in de planning ...Bn nog al van de voorbereiding
Hahaha.....maar pas op he met het zo vroeg al doen die flesjes. Drinken uit een flesje gaat makkelijker en straks wilt hij alleen maar flesjes.... Nou heb nog niet getest dames....deze keer wil ik me niet te gek laten maken whahahahaha...vorige keer liet ik me teveel meeslepen door het forum...nu wacht ik af. Wel gek hoor heb echt zo' n rust over m heen....nog altijd totaal geen klachtjes! Hoop wel niet dat mijn cyclus nog langer gaat duren dan ronde 1 als ik niet zwanger zou zijn...zul,je zien dat je bij je derde wondertje opeens lang bezig bent... Meen wel last van mijn tepels te hebben....dat maakt het wel spannend!