Ik heb die, omeprazol! Vreemd weer dat je ook nog niet ongesteld bent. Hier alles oké! Wel veel last van mijn rug en merk dat ik al harde buiken krijgen als ik R op til maar verder gaat het prima! Hoe was het bij de huisarts Miss?
sukke, lief dat je het vraagt maar ben weeeeeeeeer niet geweest hahaha weer drukdruk druk geweest deze week..al moet ik zeggen dat sinds de kleine weer doorslaapt mijn echte vermoeidheid weer weg is!! hahaa maar ga na het weekend nu echt! ja ik ben echt een doos ja kijk uit met je harde buiken, k had het ook zo snel! vooral met tillen of te snel bukken of opstaan enz!
*schop onder je kont!* Je man was toch thuis??? Tja dat je nu minder vermoeid bent is logisch als je beter slaapt maar toch even checken hoor! Gaan de voedingen nu ook beter? Harde buiken had ik bij R ook wel regelmatig maar dat kwam pas iets later geloof ik!
Ja ja miis.....wel voor jezelf zorgen lievrd! Maar ik snap het wel hoor....2 kids is gewoon druk. Nee idd nog biet ongi.....tja we wachten maar af. Ga maandag pas weer testen dnek ik...
haha sjeetje Lov jij houdt het steeds erg spannend!! sukke i knoooowwww...ja voedingen gaan helemaal goed..kleine slaapt weer door met 1 nachtvoeidng van 19 tot 08 ongeveer en dna komt ie rond 02/03 soms 04
Lov, wat spannend zeg. Hou je het nog vol? Ik heb nooit medicijnen tegen zuurbranden gehad dus ik kan je er niet mee helpen. Miis, ja ik snap het heel goed. Ik kom ook aan veel dingen helemaal niet meer toe. Ik kan soms met moeite even lezen hier, maar reageren... Pff! Maar het is wel handig om ff naar de ha te gaan meid! Ik heeft steeds meer het idee dat de jongste in een sprong zit. De nachten gaan steeds slechter, ze laat soms amper 3 uur tussen de flessen, slaapt moeilijk, avonden is huilen. Pff we vallen voor mijn gevoel van het ene in het andere. Of het verder beter met haar gaat vind ik hierdoor ook lastig te zeggen. Maar dit moet een lang durende sprong zijn, toch?
Jeetje,misa...jullue krijgen het voor je kiezen he meid.....heb echt medelijden met jullie... Kan verder ook niks logisch tegen je zeggen.....heb echt geen idee. De jongste is nu 2 en het lijkt allemaal alweer zo lang geleden .... Ja het wordt nu minder leuk.....ben heel erg bang dat ik nu opeens met de laatste keer proberen problemen ga krijgen met mij. Cyclus? Het begon al met 30 dagen......en nu dit. Weet dat ik net begon maar ik heb dit natuurlijk nooit meegemaakt....hoop dat ik snel duidelikheid ga krijgen. Ga maandag weer testen als er nog niks gebeurt tussendoor....
Lov, Maarja ontpillen kan toch ? Ga anders voor de Gein tempen of Ov. Testen Misa, jeetje ja ik herken t wel een brj deze sprong schijnt lang te kunnen duren Zoontje hier is bezig met omrollen tot frustratie toe.. Pfff sterkte hoor weet ook niks anders te Eggen .. Babies zijn zo veranderlijk.. Ik denk dat t beste is niet te denken aan Hoelang iets kan duren maar gewoon per dag bekijken en t over j heen laten komen en alles doen zoals j altijd doet....
Ja maar ik geloof niet in ontpillen...tenminste.....het ligt aan het lichaam van de vrouw dan die gek doet en niet aan het gebruik van de pil....anders zou iedere vrouw het hebben. Dus ontpillen in de zin van.....het lichaam van de vrouw weet even niet hoe en wat. Nu heb ik beide keren nergens last van gehad en nu opeens wel? Zou kunnen natuurlijk maar ik hoop het niet hoor.....
Ja precies gewoon even ontregelde hormoon huishouding, dat kan toch? Ja dat is dan raar heh omdat j beide keren zo snel zwanger was Maarja ook weer wat jonger en man ook enz ja j weet t niet heh Nu duurde t ietsje langer voor j weer ging proberen ik weet t ook niet.. Maargoed soms pakt t gewoon ff niet terwijl j wel op juiste momenten sext Nu bezig met huis dus ja wie weet is j msn ook wat meer moe ik weet niet hoor maar soms kunnen zoveel dingen mee spelen zo lastig om aan te wijzen waar aan iets zou liggen Maar sls j cyclussen nu anders lopen zou ik gewoon van dag 12 tot 20 om d dag doen