2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Frummel, haha welkom! K zou idd j lichaam wel de tijd geven! Maar ken j gekriebel al te goed :)

Lov, Hmm maar dat zou oud bloed moeten zijn toch???? Stel heh ... Zou dat dsn oud bloed kunnen van Ern eventuele innesteling?
    En anders is t nog restje van vorige x????? Nee toch hahaha nou ik hb er echt geen verstand van denk gewoon afwachten ...

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zeiden we dat vorige maand ook niet Lov? Innesteling? Had je toen ook niet de eerste dag(en) oud bloed?

Irritant je als je lichaam niet werkt zoals je wenst!

Frummelk, welkom hier! Balen dat je moet wachten terwijl je al zo graag wilt! Waarom moet je eigenlijk 9 mnd wachten? Puur de keizersnede?

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Jeps.. grr ;)

4. misa

misa Niet meer actief

Ja, ik denk wel dat je oud bloedverlies kunt hebben en zwanger kunt zijn. Je hoort toch alles, genoeg mensen die eens iets minder stadaards meemaakt toch? Knap dat je zo kunt wachten met testen. Ik zou knettergek worden!

Frummel, wat leuk dat je weer snel wilt. Wel balen dat het door de ks niet verstandig is nu al voor te gaan. Maar ja, veiligheid is ook belangrijk!
    Tuurlijk mag je hier meekletsen! Hele wisselende wensen hier: twee, ooit wens voor derde, twee is genoeg, net de tweede zwangerschap of bevalling of 'klussen' voor een derde. Iedereen met een andere situatie, dus klets lekker mee!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Van mij wel:D
    Balen he dat je moet wachten na zo'n kzsnede:(

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vorige keer ook wat bruin bloed dus we zien wel......
    Vindt het wel lang duren voordat het doorbreekt zeg maar......en de krampen zijn beduidend minder erg dan normaal....lbeetje gek. En dan ook nog last van mijn liezen. Maar wil,mezelf proberen niet te gek te maken.

Ga afwachten nu wat mijn lichaam doet....zou het bruinverlies nu stoppen dan test ik dinsdag .... Gaat het door dan wil ik afwachten want dan zal het wel gewoon overgaan op rood.

Maar gek is het wel dit allemaal......heb ik weer hahahahaha

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Maar pijn in liezen is voor mij duidelijk teken van ongi trouwens :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ben ik ongi.......pfff he he....jeetje
    Maar vanaf wanneer reken je nu ... pas vanaf vandaag of toch al vanaf het bruinverlies? Is in principe toch ook al bloed alleen weining?

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    je moet rekenen vanaf de dag dat je rood bloed hebt. Ik had dit ook altijd en heb dat destijds nagevraagd bij mijn gyn.
    Ik had het trouwens óók bij mijn zwangerschap ;)

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja rood bloed Lov
    Heh wel jammer zeg, Maargoed nu Henk wel wat duidelijkere tekens van ongi...tenminste ti's btj als vorige x gegaan toch wel shit zeg

11. misa

misa Niet meer actief

Balen lov.. Stiekem hoop je dan toch nog he.
    Op naar de volgende ronde!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je niet ongi wordt dan kan je zwanger zijn en dan dat bruinverlies....dus ja een beetje hoop had ik wel. Maar ook wist ik dat ik. Iet zwanger was. Dat gevoel van dat je het gewoon weet had ik niet.

Op naar ronde 3......idd vanaf vandaag tellen dan he.....pff lange cyclus man!

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hey meiden, even melden dat ik 2 oktober bevallen ben van Luuk! Het is een heerlijk tevreden makkelijk mannetje. Bevalling ging super snel, 3 uurtjes en 2 minuten persen, toen vloog hij er uit haha.
    Het gaat heel goed met ons.

Met mijn moeder gaat het ook goed, haar halve long is er af en de kanker is helemaal weg, hoeft zelfs geen chemo. De kans dat het terug komt is wel groot maar tot nu toe gaat het goed.

Zal een foto toevoegen van Luuk

Bijgevoegde bestanden:

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aahh wat een plaatje vio!! Gefeliciteerd.....en wat een goed nieuws van je moeder...heerlijk voor je meid!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Aaaah, Vio wat een scheetje! Fijn dat alles goed is gegaan en ook goed gaat!
    Wat een super nieuws ook van je moeder! Is ze nu wel bij jullie in huis?
    Hoe vindt Mart zijn broertje?

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh vio wat een schatje! En wat goed nieuws! Ga je toch nog een fijne kraamtijd tegemoet!! Genietse!

Lov, ja wel lang maar vond toch deze x snel gaan, maar voor jou is t anders natuurlijk en e praat er elke dag over da maakt dat t ook niet echt sneller gaat!

17. misa

misa Niet meer actief

Wat een goed nieuws vio! Mooi mannetje zeg, gefeliciteerd! Nu maar eens lekker genieten he. :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja voor jou is dat heeeeeeel anders natuurlijk:D
    Cyclus was langer dus;)
    Maar ach ik vindt het helemaal niet zo erg eigenlijk......
    Hoe gaat het nu met jou en de bv?
    Beslist nog niet naar de ha geweest:D

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov, jaaa maar k leef echt met n mee hahaha denk er super vaak aan so funny

Maar ja bv gaat eindelijk weer goed maar toch binnen dag weer wat gekelderd ik kolf nu wel elke avond dus geef dat bij bij de laatste voeding want vaak wilt hij geen dutje meer doen vanaf de 1 na laatste voeding dus dan volgt de laatste voeding er vrij kort op maar dan hb k natuurlijk nog niet veel melk maar hij wilt dat wel anyway slapen gaat weer goed! Nee huisarts nog niet nee voel me ook weer heel fit hahahaha

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    violet, wat een droppie! Gefeliciteerd! En goed nieuws over je moeder Wat fijn. Lekker genieten van deze bijzondere tijd!

Deel Deze Pagina