Heb net koekjes gebakken met R! Hij vond het prachtig! Eerst heel de tijd het rauwe deeg snoepen tijdens het versieren de snoepjes!!! Hij mag steeds meer van ons wat eten betreft merk ik! Haha, en dan mag hij er vanavond als papa thuis is gewoon nog!!!!!
Ahh wat schattig!! Lekker toch sukke! Nou meiden m'n schildklier waarde is extreem laag productie is ook weer gekelderd kolf na 5 uur 90 cc mijn kind heeft ook duidelijk weer echt honger dus toch echt bij gevoed met Fv .. Maar k blijf hem gewoon om de 2 uur aanleggen En dat helpt echt want hij kan gewoon weer ditjes doen en voldaan dlapen en steeds lukte t weer niet Ik kolf ook gewoon steeds dus met bedtijd geef ik 100 cc bv uit flesje plus nog live drinken en daarop slaapt hij klokje rond .. Dn dat wist ik wel dat t daaraan lag, kreeg gewoon niet genoeg voeding steeds Overdag hb k 2 kleine flesjes gegeven plus borst erna en dan pas zot hij echt vol en komt niet ineens pas na 4 uur dus t heeft echt geen effect op mijn productie Moet dinsdag naar de huisarts en internist pfff heh heh hahaha Ik moest eigenlijk zelf na 3 dgn bellen voor de uitslag maar ze belden mij vanmorgen vroeg gelijk zelf al!! Lov, jaaaa foto al j zal wel in de wolken zijn wanneer ga j t vertellen aan iedereen ?
Jeetje miis..............en nu wat gaan ze doen? En hoemkrijg je dat eiegnlijk een lage waarde.... Ja we zijn al 2 dagen iemand aan het bellen om het te vertellen en daar moet ik even opmwachten en dan maak ik het bekend op fb hihihij...ik kan natuurlijk niet wChten hahahah
lov, jaa zou het ook zo moeilijk vinden hahahaha, volgens mij loop je dan heel de dag met kriebels Ja nou het komt vrij vaak voor na bevallingen..kijk het zo zomaar kunnen dat ik het al na een paar weken had heh..en er dus supe rlang mee loop.. ik zelf denkd at het zo rond 2,5 mnd begon een btj...want daarvoor had ik een top productie en zoon was mega tevreden, met een vol buikje na iedere voeding..en toen met 3 mnd begon het regelen, wat niet meer ophield leek wel.. Had geen mega productie maar het lukte net net, en vanaf toen kwam hij 2x per nacht en dat valt op als je kind gewoon ehct met een vol buikje normaal doorslaapt..en nu steeds happerig en hongerig is..maar dat had ik je allemaal al beschreven heh.. Maar de puzzel is nu duidelijk op zn plek gevallen, en vooral ook al ik hem meer bv heb gegeven ( zoals gister 110cc + live dirnken dan slaapt hij direct door minstens 10 uur... Ook is de productie weer zo laag eergister dat hij 1 borst amper 1 min drinkt en de ander mss 2 min..en dat is niet effectief drinken maar t was gewoon op...ook dat ik zo weinig kolf na zoveel uur.. dus mn melk is wel voedzaam alleen tis te weinig per x...gister bijv had ik een flesje gegven met 90 cc kv..en daarna dronk hij nog bij mij..en hij liet zelf los met een lach..nou da is een tevreden kind..en niet zoals normaal dat ik nog de laatste restjes eruit moet persen en hij na de voeding per se zn speentje nog wilt..gister amper zn speentje gewild na de voeidng...dat zijn echt dingne waaraan ik het kan merken.. dinsdag dus huisarts en internist dnek ik ook meteen..dan gaan ze kijken naar de waardes en de medicijnen op afstemmen... dat moet je dan weer een tijd slikken en daarna worden weer naar je waardes gekeken en de medicatie weer op afgestemd...duurt meestal voordat ze een juist dosering hebben gevonden wat de waardes in stand houdt!
Balen Miis! Maar wel fijn dat ja nu weet wat het is. Was je nu maar eerder naar de ha gegaan hè! Gaaf Lov, mooie ring! Maare, hoe heeft hij je eigenlijk gevraagd..... Was het romantisch????
Sukke, ja daar baal ik wel van hoor dan had k mss geen kv hoeven geven ! Maar j bent toch eerst zo bezig met j borstvoeding zo van dat komt goed en j vertrouwt er gewoon op en doet alles om productie goed te houden en j denkt dan Regeldagen en 4 mnd dip en wellicht was dat t ook nog Es' in combi heh En eerst dacht ik nog m'n ijzer want torn ik aan de floradix ging voelde k me gelijk stuk fitter! Dus wie weet speelde dat ook nog mee , hb me ook op laten prikken en dat zat nu gewoon goed Ja Lov hoe is t nou eigenlijk gegaan
hihih jawel...maar geen gekke dingen maar dat vindt ik ook zo dom hahaha.. Ik heb liever dat hij het op zijn manier doet dan zoals "alle" mannen onder de eifeltoren en die zeik hahahahahaha.. Maar hij ging eigenlijk deuren kopen bij de praxis...ik dacht nog. Shit hij is vergeten de kinderstoelen eruit te halen ... vond het nog zielig voor m hahaha.. Komt ie thuis.....zonder deuren....zegt hij..."kom eens bij me schatje" Ik nog niks door....gaat hij op zijn knieën in de woonkamer en vraagt of ik met m wil trouwen...JAAAA!!!! Helemaal emotioneel was ik .... het was zo lief! Op de dag dat we 10 jaar bij elkaar waren... Echt mooi..... Ik wilde het zo graag en vindt het dan lief dat we nu eindelijk gaan trouwen. Wel willen we het zo intiem mogelijk...met niet zoveel mensen. Alleen die we nu ook spreken en zien Heerlijk....!
Perfect toch Zo zou k t ook gewoon willen, gewoon op de manier wat bij hem past.. Ik bn zelf totaal niet romantisch dus in principe heeft de eiffel toren bijv ook echt geen meerwaarde hahaha Hoe dsn ook ti's uit liefde en dat is gewoon al mooi genoeg
Waaaahaaahahahaha! De mijne had dus in eerste instantie het idee om het op of onder de eifeltoren te doen!!!!! Het was er alleen te vond hij en hij liep op krukken dus toen s avonds gedaan toen we uiteten waren! Maar hartstikke leuk zeg! Hoe reageerde de meiden of waren die niet thuis! Snap het hoor Miis! Je weet nu iig wat het is dus kan er naar gehandeld worden! Die kv kan je straks ook weer achterwege laten als het allemaal weer goed gaat!