Sukke ja dat hoop ik wel want vind t echt een gedoe hahaha Maar sukke zo lief toch dan past dat bij hem .. Toch erg romantisch bij wen etentje toch
Nee de oudste op school en de jongste bij opa en oma...opzich wel fijn zo is het echt ons momentje geweest...anders worden ze misschien bang hahaah wat gaat papa doen!!!! Ja ik ben niet zo van die gekke dingen....tenminste het is niets voor hem en dan is het niet leuk als hij opeens zo gek gaat doen snap je...
Nee hoor ik snap het helemaal hoor, Lov! Ik moest er wel om lachen dat je precies de eifeltoren noemt! Mijn man is ook helemaal niet romantisch hoor!!! Was ie het maar net ietsje meer!!!!
....hihi Ja ach vooral lekker bij jezelf blijven toch? Er staat nog een verhaal hier op het forum van iemand die op dezelfde dag als mij is gevraagd...superomantisch verhaal.....maar zo niet mijn vriend. En dan zou het bij mij misschien juist een afknapper zijn... We zijn....nou ja ik...al aan het brainstormen hoe we het gaan doen. Nu dacht ik eerst...alleen met paar familieleden en de getuiges trouwen en dan uit eten.... Maar toch denk ik dat ik het zonde ga vinden....en daarbij willen er toch weer mensen bijzijn die anders dus niet die kans krijgen...zou ik dat zelf leuk vinden als ik diegene was...niet dus. Maar een groot feest in eenmzaal houden hoeft voor ons ook niet. We willen het juist intiem...veel contact met de gasten. Dus nu bedacht ik dat een groot feest in de tuin, die dan net vrnieuwd is, met bbq.....dat past zo goed bij ons. En zo zijn we gewoon lekker thuis...kindjes kunnen gewoon naar bed... Je koopt alle drank zelf in...huurt een tap enz....in een feestzaal betaal je voor een hoop service...maar heb je die nodig? Nee dit lijkt mee een superdag....lekker die middenweg....niet te strak gedoe ... Maar toch eenfeest met zijn allen....je trouwt maar een keer. Ja wij wel hoor
Zo zou ik t ook doen Lov Als k een tuin had en de mogelijkheden...super juist Je kan ook mss oppas regelen dn dan dat jullie die avond een hotelletje pakken? Gezellig hoor zo intiem is leuk zat! Ik vind t ook leuker contact met iedereen, hb t gemerkt bij zoons 2e verjaardag echt zo gezellig.. Natuurlijk kun j ook een zaaltje huren een kleintje of mss hb j goede contacten met eigen horeca zaak oid Maar sls j tuin er perfect voor is zou ik dat ook doen Alleen opruimen is vervelend maar mss willen wel buurmeisjes een zakcentje verdienen en kunnen wat bediening doen
Nee maar borden enz zou k wel doen .. En k bedoel niet die goedkoopste ribbeltjes bekertjes j hebt ook wat mooier duurder plastic ...wat vaak op bruiloften gebruikt wordt Maarja en anders laat j idd afwasjes draaien en doen !
NOu mijn aanstaande hahahah...is slager geweest en waar hij heeft gewerkt verzorgen ze ook bbq`s en dan kun je ook borden en bestek erbij nemen die zij dan zelf meer naar jhuis nemen en afwassen...dus die hebben we al gespaard
trouwens Lov, wat voor kleur heb je je haar nu? weer wat donkerder heh? wel heel leuk! Je was toch pas kort geleden weer naar de kapper gegaan? ik ga dnerdag, heb er zo'n zin in!
Wat leuk dat je al zo aan het brainstormen bent lov..! Is ook zo gaaf! En ja, wij trouwen ook maar een keer. Tenminste dat is wel de planning, al zou ik het graag nog eens doen hoor! Maar wel met mijn mannetje! Hihi! Mijn man wilde mij op de dag dat we 5 jaar samen tijdens het uit eten ten huwelijk vragen. Maar hij durfde niet..! Niet omdat ik nee zou kunnen zeggen, want dat wist ie wel dat niet zou gebeuren. Op weg naar huis zei ik: lekker zo op de bank en vroeg naar bed. Terwijl hij iets probeerde duidelijk te maken van... Dat hij nog plannen had. Dus ik dacht: ooh nee, niet nu hoor. Te moe echt ff geen zin in seks. Whaha! Eenmaal thuis deed ik mn joggingbroek aan en de lelijkste lekkere trui die ik heb. Kwam ik beneden en toen gebeurde het. Hij ging echt op zijn knieën en vroeg me. Ik geloofde het amper! Haha! Maar ik zei zeker ja! Wij hebben een superbruiloft gehad. 30 mensen overdag en savonds ongeveer 85. Echt een geweldig feest, velen hebben het er nog vaak over. Miis, wat balen dat het niet helemaal super gaat met je schildklier. Jammer dat je er niet eerder achter was. Hopelijk krijg je snel de juiste medicijnen en is je productie weer snel op peil. Lijkt me een erg gehannes zo. Met de jongste ging het de afgelopen dagen erg goed! Vandaag niet zo.. Hopelijk is het gewoon 1 dagje en verder niet. Sukke, hoe voel je je? Frummel: hoe is het met je kleintje?
misa, oh ik was al zo benieuwd! hmm mss een offday, maa fijn dat het beter gaat!! maar ooohh wat lief...lijkt me ehct iets voor mijn mannetje...die zou ook eerst niet durven en zich dna toch maar dwingne om het op het allerlaatste moment toch te doen hahaha hoe gaat de ontwikkeling bij je dochtertje eigenlijk, jongste hier rolt sinds afgelopen week nu ook van rug naar buik..en om zn eigen as schuift hij ook op zn buik..en duwt zich nu ook meer naat voor ( afzetten dus zegmaar).. Verder doet hij nu vele pogingen zn speentje terug zelf zn mond in te stoppen haha
Misa, voel me op zich wel goed. Deze week wel erg veel laat van mijn rug gehad. Maandag in de Efteling geweest en R toch wat veel gedragen daarnaast ook 2 wkn niet bij de osteopaat geweest dus dat merk ik wel. Verder heb ik wel al regelmatig harde buiken! Op de stomste momenten, als ik bijv zit te plassen of me midden in de nacht omdraai! Dinsdag weer na de Vk dus zal dat is ff bespreken! Fijn dat de laatste dgn goed gingen, hopelijk was vandaag gewoon even een klein dipje! Lov, leuk dat brainstormen! Leuke ideeën ook! Idd ook wel een idee om te vragen of iemand uit de familie of goede vrienden die nacht in jullie huis wil slapen bij de meiden en jullie ergens een mooie bruidssuite kunnen boeken!
leuk verhaal misa! ja miis ik heb ze weer geverfd! Mijn haren groeien verschrikkelijk snel....niet normaal! Dus ik moest weer...naar de kapper gaan heeft ook bijna geen zin voor mij
Lov, wel leuk hoor! maar doe je t nooit zelf dan? of kan iemand t niet gewoon voor je doen Sukke, mss heb je wel ene blaasontsteking? soms voel je daar niks van!
Oh, niet eens aan gedacht! Heb ik ook nog nooit gehad! Maar ik hoef op zich ook niet extreem vaak! Zal het dinsdag is vragen! Kapper, ik ga nooit zo vaak maar zit al de. Lange tijd te bedenken om het korter te doen en mijn plannen worden nu concreter. Ben benieuwd of ik het ook echt ga doen!
Nou zelf doen kan ik wel....maar soms is hetbgewoon leuk ok naar de kapper te gaan. Maar aangezien ik veel haar heb wordt het wel,lastig als ze lang zijn.... Pfffff hiermis de oudste niet lekker en vandaag zijn portretfotos op school.....
Ja k snap t!! Maar bijv j uitgroei tussendoor bijhouden en dan wel om d zoveel tijd naar de kapper ... Zoiets zou j kunnen doen Ahh ja wat sneu net nu d'r eerste schoolfotos, wat lijkt me dat ook een leuk moment dan kijk j later naar due foto en is ze nog zo klein Beterschap hopelijk knapt ze snel op!! En sterkt ze die kleine niet aan @ hier goede nacht gehad, gister om 1830 afgekolfde melk 100cc gegeven + live drinken en hij sliep tot 6 .. Moest wel 2x speentje geven ... Toen nog van 0630 tot 0730 geslapen nu ligt ie in de box .. Leg hem straks nog aan en dan leg ik hem op bed