2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar ik heb nooit dezelfde kleur hihi.....maar ikmkan het gewoon zelf hoor...alleen is het makkelijker om te laten doen.

Ja ze is naar school......ze wilde perse. Dus ik heb haar gebracht....de juf belt als het niet goed gaat....

Fijn dat het beter gaat nu......

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha wat een schatje, ben benieuwd naar haar schoolfoto hihi

ja is toch ook lekker, kappertje...ik ga altijd bij mn vriendin thuis, maar das natuurlijk zonder wassen en lekker verzorgen...dus daaorm heb ik echt zin in donderdag...ff lekker 2 uur minstens relaxen haha

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh aj dat is ook leuk dan!
    Ja soms ius het gewoon fijn he....wat ga je doen ?

Moet de hele tijd aan haar denken de arme schat....het liefst heb je ze bij je he...maar je moet nu de juffen vertrouwen en soms is dat even moeilijk...

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ahhh ja dat lijkt mij ook zo moeilijk, omdat je wete als ze zich dan even niet goed voelen het liefst bij mama zijn, maaaar ik vondbijv vroeger mijn juffen uit groep 1 en 2 echt zo lief, daar vond ik het ook fijn om bij uit te huilen of troost te zoeken, dus idd wat dat betreft is het een kwestie van vertrouwen..en je kleine meid geeft het zelf al aan te willen gaan...stoere chica zeggen we maar :D:D

JA gewoon lekker knippen en kleuren, ff zin in wat anders, mn haar wel weer in lagen, maar de kortste lagen ga ik een stuk korter doen..en qua kleur wil ik ombre hair dus lekker van donker naar licht naar beneden..maar alleen de gedachte al dat mn haar lekker wordt gewassen enz...lekker ontspannen :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja is mooi dat ombre hair! Ik heb ze daar te kort voor maar is supermooi......zoals die Khoe Kardashian!
    Ja ze zijn ook superlief daar....en ik heb nog niks gehoord dus het zal wel goed zijn........mijn meisje....

6. misa

misa Niet meer actief

Sukke, die harde buiken zijn niet goed nee. Maar een blaasontsteking kan het ook zeker zijn! Misschien even laten testen. Het kan in een zwangerschap hele andere symptomen hebben.

Miis, wanneer krijg je medicijnen voor je schildklier?

Lov, ja dat loslaten.. Brrr ik ben er niet zo goed in!
    Vandaag vertelde mijn collega smiddags hoe het met de kids gegaan was. Ik werk smiddsgs op een bso. Zij werkt op het kdv en smiddags ook op die bso. Dus ik hoor altijd hoe de ochtend gegaan was. Maar het was dus helemaal niet lekker gegaan. Vroeg voor een fles, veel huilen, niet slapen, niets was goed.. :( Pff misschien wou ik dat toch niet weten, want ik kon me echt even moeilijk concentreren. Ik berichte mn man hoe het ging en hij kon zich ook niet meer concentreren. Oeps..! Dus hij belde het kdv even om te vragen hoe het nu met haar ging. De lieverd!
    Maar goed, ze hebben veel met haar moeten lopen.. :( bah ik baal dan zo van alle oppas enzo.

Afgelopen vrijdag bij mijn ouders (ivm werk) en blijven slapen. Konden wij even een nachtje bijslapen. Zaterdagmiddag opgehaald. Vandaag weer kdv, morgen weer minn ouders... Bahbahbah! Ik wil het zelf doen! Gewoon lekker thuis. Maar ja is niet anders. Meestal is alleen maandag en dinsdag en de rest van de week doen man en ik het zelf.

Is de schoolfoto leuk geworden lov?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@sukke idd een blassontsteking voeltmschijnbaar heel anders al je zwanger bent.....

@misa heb nog geen foto's gezien...zijn,pas gister gemaakt. Ja is moeilijk om het over te geven he aan iemand anders. Maarnhet is een proces ... Straks moeten ze alleen naar school aaaahhhhh dat vindt ik helmaal niks!

Hier gaat het ergngoed met de oudste...dagke school heeft haar goed gedaan...gister was zemalweer onduegend dus hahaha

8. misa

misa Niet meer actief

Hey, hoe is het hier? Alles goed met jullie?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey....goed he! Druk aan de klus hahahahaha

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier gaat alles ook goed meiden!

Misa hoe is het nu met jullie meisje?

11. misa

misa Niet meer actief

Lov, goed zo!!! ;)

Saartje, fijn dat het goed gaat! Hoe doet de jongste het?

Hier was het vorige week geweldig! Maar vanaf zondag weer slechter.. Vandaag gaat best heel goed eigenlijk (afkloppen!!). Al slaapt ze wel steeds heel kort. Dus het is soms rekken tot aan de volgende fles.

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hier heel druk en best moe, denk aan jullie

Sex ze lov hihi

Misa, op en af heh sterkte meis, is niet niks waar j doorheen gaat al die mnd!

Rest zwaaiiiiiiii

13. misa

misa Niet meer actief

Jij ook een dikke knuf miis! Leuk maar zwaar soms he, zwangerschap, bevallen, kids..! ;)

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja echt m'n schildklier echt is mijn boosdoener
    Moet nu voor altijd medicijnen slikken pff
    Medicatie is verhoogd dus hopen op snel resultaat

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oei miss voor altijd? jeetje...

Ja dat sexen komt wel goed hahahahaha....

Misa hoe is het met jou .....

16. misa

misa Niet meer actief

Miis, voor altijd ja? Dat is niet zo mooi... :(

Lov, hier gaat het best redelijk. Al slaapt de jongste nog steeds erg kort, komt daardoor weer snel voor een voeding en haalt moeilijk de 3 uur ertussen. En snachts is ze de laatste dagen klaarwakker na de voeding van ongeveer 5 uur. Ze gaat dan niet eerder weer slapen dan na de volgende voeding.. Verschrikkelijk vind ik dat!
    Ik zit soms echt te denken om eens rijstebloem te proberen, al wil ik ook graag wachten met bijvoeden tot 6 maand.
    Maaaaar ze is overdag best wel tevreden, ook al is ze moe na wakker worden, ze lacht ook echt en rolt alle kanten op nu. Erg leuk! Ik merk ook wel wat meer rust in haar lichaampje: minder strekken als ze bij ons op de arm zit. Ze kan nu zelfs echt gaan liggen bij ons.. Voor het eerst..! Heerlijk!

17. misa

misa Niet meer actief

Lov, al bezig met de trouwvoorbereidingen?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misa misschien even afwahten nu omdat het toch al iets beter gaat niet? En anders zou ik stiekem al beginnen met 5,5 maand met de rijstebloem niet...

Ja nu hebben we de datum...dus ga morgen eens bellen naar de gemeente heo dat dit zit...en voor de rest kan ik nog niet zoveel...jurk is moeilijk want ik hoop zwanger te zijn natuurlijk tegen die tijd. En feest doen we thuis dus ja,,,,

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, ach nieuwe advies is toch vervroegd dus btj ertussen in zitten is vast niet erg! Kijk gewoon hoe ze t er op doet anders stop j weer

Js gelukkig is t een lichaams eigen stof in feite wat ik dsn elke dag moet slikken

Ik maak dat hormoon zegmaar zelf niet genoeg aan ...
    Maar ti's wel kut m'n bv gaat dus echt op en af ... Geef tussen de 60 en 120 cc per dag aan kv bij, opzich valt t dus mee en t altijd als aanvulling op een voeding dus niet in plaats van

Merk hier direct verschil als zoon niet genoeg in totaal heeft gehad komt ie snachts weer
    En heeft ie veel melk gedronken slaapt ie gelijk 12 uur achter elkaar .. Echt heel duidelijk Maarja we zien wel

Lov, oh leuk datum!! Zo spannend allemaal voor j ... Hoe snel ga j dir x testen :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

que???? wat vraag je nu hahahaha hoe snel ik ga testen of?

Deel Deze Pagina