Hahaha ja k bedoelde trouw plannen spannend!! En hoe snel ga j dit x testen of wachten? Dan kan k mee aftellen wuhaha
Hihi ja wat os je testdatum? Haha! We worden graag op de hoogte gehouden.. Leuk dat jullie een trouwdatum hebben! Ja misschien begin ik wel stiekem met 5,5 maand.. Hoe vroeg zijn jullie begonnen met bijvoeding? Ja het gaat enerzijds beter met haar: meer tevreden. Maar het slapen.. Man man..! Ik ben zo gesloopt, daar werkt supradyn ook niet tegen. Miis, ik kan me voorstellen dat je erg baalt hoe het loopt door je schildklier en alle gevolgen met de bv. Soms denk ik ook wel eens dat ik eens bloed moet gaan testen, zo moe ben ik. Maar anderzijds: ik heb altijd veel slaap nodig en dat lukt de laatste maanden niet. Dus daar za het wel aan liggen.
Hahahaha net gebeld naar gemeente om de datum vast te zetten...7 juni wordt de dag aaaahhhhhhhh!! Was wel nog even spannend aangezien mij. Aanstaande niet innnderland is geboren en er is geen akte aanwezig was blijkbaar...maar schoonmams heeft het thuis...zegt ze. Testen uhhhhh heb niet eens mijn ei gehad hahahaha
Lov, ohhhh k dacht dat ei al was!!!! Maar Duh j cyclus is langer, kon t niet lezen op mob Gaaaaaf date staat vast!! Super spannend allemaal!!!! Bij oudste was ik met 6 mnd begonnen nu zal ik ook eerder beginnen met laten proeven! Mss deze week al wat laten likken aan peer of banaan oid
7 juni..! Dan ben je misschien wel hoog zwanger! Haha! Ooh je hebt je ei nog niet gehad..! Haha! Ik dacht wel ivm het drukke klussen! Ivm de vele allergieen van mijn man wilden we met 6 maand beginnen. Maar goed, dat zal ook niet op een paar dagen komen. Ook zijn we met de oudste met deels rapley begonnen. Niet helemaal, maar als we daarop moesten wachten met volledige maaltijd, dat gaat niet met fv. Ik twijfel nog wat we deze keer gaan doen. Ik denk de eerste keren wel min of meer rapley om er bekend mee te worden en dan daarna prakken en ook altijd een stuk in de hand geven ofzo. We beginnen wel met groente, ook ivm kans op het aanwakkeren van allergieen. Ik denk dat als ze het krijgen: het zit in je genen of niet. Kun je niet veel aan doen. Maar ik denk wel da je het kan triggeren zeg maar. Ach we zullen zien!
Ja joh ik heb lange cyclussen grrrrr....ja ik wil mij. Ei niet missen hahahahahaa.. Hier ook eczeem....maar het komt idd niet aan op een paar dagen. Het zijn dat toch maar hapjes he. Rapley vindt ik zo eng....de oudste is wel eens vaker gaan kokhalzen en dandurf ik niet meer hahaha... Wij moeten zo naar de tandarts....ben zo'n schijterd voor de tandarts he hahahaha
Ja ik heb geleerd dat kokhalzen echt heel iets anders is dan verslikken of zelfs stikken. Kokhalzen hoort echt bij rapley. Maar ook ik vond het wel eens eng of spannend hoor! Ja die cyclus van 32 dagen kende ik ook zonder de pil. Voelt zo lang! Tandarts.. hmm eng vind ik het niet, maar leuk ook echt niet! Succes meid!
ja als ze kokhalzen dan zijn ze niet aan het stikken of verslikken..ik ben er echt heel relax mee..ok dor de ervaring hoe ik het met de oudste heb gedaan, zie ik gelijk wanneer het geowon kokhalzen is ..wat 3 sec duurt fzo...of daadwerkelijk iets dat te snel naar achter schiet.. anyway, hier ga ik ook gewon vor rapley en eventueel wat grof geprakt ..maar dat de ik als ik merk dat hij wel echt wilt eten.. Ik heb mn laptop weer jeeh...dus ben er wel wat actiever nu
lov, kan ik me goed voor stellen hoor!!! maar at jouw dochter dan altijd al rapley? en wat bleef hangen? want op den duur zag ik aan mn zoontje dat hij er zelf steeds beter in werd dingen op te hoesten en dat dat kokhals reflex steeds sneller naar achter verschoof... hier noit ehct iets blijven hangen, wel een periode gehad dat hij geen zin had in kauwen of proppen...maar gelukkgi leerde hij er wel van hahahaha
Ja was in het begin.....gelijk moest ik haar op de rug slaan om het stukje eruit te krijgen.....ik heb me toen zo verschrokken dat ik net nooit meer heb gedurfd.... Nu nog met appel ben ik bang bij de jongste.....
appel is echt verschrikkelijk haha, dat gaf ik alleen geraspt en vanaf 13/14 mnd at hij em zelf rondom...en u in alle vormen en stukjes ...maar t blijft gevaarlijk ..zelfs voor ons! anywaaay, die krullen van die meiden zijn ehct zo mooi heh! hebben ze zeker ehct van hun vaders kant heh?
Ja ook van mama een beetje...ik had vroeger pijpenlokken! Maar onmiddels helemaal eruit gegroeid... Ze zijn idd mooi...alleen wat zielig als ik,ze moet kammen....
ik heb ook pijpenkrullen gehad, heel erg...tot mn 3e/4e jaar, toen heb ik n eigen haar afgeknipt e kwam het nooit meer terug ahahah Gebruik je conditioner voor ze?
Jazeker moet ik wel anders is het helemaal erg..... Ja mijn haren werden te lang en te zwaar...gek,he dat het dan nooit meer terug komt!
ja jammer is dat haha...maar als ik mijn haar laat drogen, krijg ik wel zo'n gekke slag op sommige plekken, dus wel btj gewillig haar zegmaar.. Ik fohn het dan ook altijd droog..anders zit het gek hihih en man heeft ook juist hele pijpenkrullen als het langer wordt, niet zoals vee marokkanen die kleine krulletjes ...en zontjes hebben beide van die grove krul, slag in hun haar...
Leuk als je zo'n slag in je haar bhebt als jongen...voorla als je ze wat langer laatngroeien... Ik heb ook geen steil haar.....