2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ahhh jaaa zo'n knulletje met donkerblonde krullen aaaaggossieee

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah ja dat zou leuk zijn!!
    Ben eens benieuwd wat ik voel als ik zwanger ben....had bij de meiden best al een voorgevoel dat ik meiden kreeg....

Ik zie mezelf toch vrij vaak met een jongen hahaha

3. misa

misa Niet meer actief

Rapley, ik vond het zeker ook we eens eng. Maar alser echtiets niet goed zou gaan, zou ik er ook mee stoppen hoor! Ik vond soms debange reacties van anderen wel eens irri.. ;)
    Maar ik denk wel dat ik het dit keer minder doe. Gewoon geprakt en een stukje erbij voor het idee.
    Miis, heb jij je zoon gewoon rapley laten eten tot hij zelf op een goede hoeveelheid kwam? Of ook wel geprakt bij gegeven?

Jouw meiden hebben dus krullen lov? Gaaf zeg!! Hier heeft ons zoontje hoogblond en best wel dik haar. Bij de geboorte donker haar! Hij had voor zijn eerste jaar al een bos. In het begin met een slag/krul erin, maar dat is jammer genoeg weg. Dochter heeft veel minder haar, maar nu ook blond. Bij de geboorte ook donker, maar wel minder haar dan zoonlief. Ik ben ook heel benieuwd wat dat gaat worden bij haar. Ik ben 'bang' dat ze mijn dunne haar heeft. Ik heb een kort kapsel, puur doordat het te dun is voor lang haar. Is geen gezicht.

Dus je wilt wel graag een jochie nu? Ben zo benieuwd! Als lijkt me alle kids van hetzelfde geslacht ook gaaf!
    Miis, zou jij voor een eventuele derde graag een meisje willen? Of maakt het niet uit?

4. misa

misa Niet meer actief

Meiden, onze dochter heeft gisteravond een fles om 19:30 gehad en toen pas weer om 3:50 uur. Geweldig!!! Ben zo blij! We lagen er zelf ook in om 21:00 uur omdat we kapot waren door de rotnachten en het klaarwakker zijn om 5 uur tot de volgende fles 3 uur later.....
    Dus we hebben hoop!!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa jeeeh goed enacht dus! wie wete vanaf de bijvoeidng gaat het stukken beter heh! dat hoor j ook vaak
    Ja mn zoontje zat al op max flesvoeding, dus gaf grof geprakt erbij, maar dat was alleen eerste maandje, want daarna had hij het rapleyen zo onder de knie ..dus was niet nodig om nog te gaan prakken oid, heb nooit iets gepureerd gegeven trouwens. Had wel echt een vreetzakkie direct vanaf de bijvoeding...at echt vanaf 8 mnd al volledig mee met de pot zegmaar
    Pap gaf ik an 6 tot 8 mnd in de fles daarna uit een bordje of soms nog es half half

maar lees ook vaak genoeg dat ze pas veel later iets binnen krijgen, maar dat is vaker met bv in combi...

Ik ga nu ook ff aankijken wat oor kind dit is...als hij ook direct zo hongerig is, maar het happen, kauwen, slikken nog niet direct onder de knie heeft, ga ik ook gewoon btj combineren met prakken...maar sowieso wat ie eet krijgt ik ook in zn hand...

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    @derde kindje, we hebben besloten toch maar geen 3e te willen...
    We vinden het toch wel goed zo, en dit bied financieel gezien ook de mogelijkheid om gewoon zo relaxed mgelijk te kunnen leven..
    Sowieso zitten wij komende jaren nog vast aan dit huis en hier is geen plek voor een derde...

Ik dahct dat mn drang voor een derde groot was, maar ik moet zeggen dat ik degene ben, die het heb aangegven aan man...en hij was het met me eens...
    Ik weet niet, maar heb ineens op zo'n moment zo'n compleet gevoel gevoeld...was er zelf nogal verbaasd over!!

7. misa

misa Niet meer actief

Oh wat fijn dat je je compleet voelt! Ja je moet er wel zeker van zijn he. Mijn man is er ook heel zeker van dat we klaar zijn. Eigenlijk ik ook, ben zelfs als de dood zwanger te raken..! Haha! Ben gewoon aan de pil hoor. :)

Ooh de oudste kreeg 'al' flessen toen je aan bijvoeding begon? Heb je een plan hoelang je dit keer bv wilt geven?
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat met deze hummel. Hopelijk wordt het allemaal snel beter! Ze krijgt sinds gisteravond ook grotere flessen en laat er dus langere tijd tussen zitten! Maar dat had ik eerder ook al eens geprobeerd: zonder resultaat. Hopelijk zitten we weer in de goede richting.

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou ik gaf vanaf 5,5 mnd al wat kv...in de hoop dat ik ongesteld werd...
    Met 7,5 mnd wa sik volledig afgebouwd...

Deze x hoop ik wel bv te kunnen geven tot 1 jaar....als het gecombineerd moet, dan maar gecombineerd, maar wil echt niet afbouwen...

maar omdat het zo op en af gaat door die schildklier , doe ik wel extra mn best het opgekrikt te houden..

Jaa maar soms moet je dingen weer opniuew proberen...want alles veranderd steeds..
    Zo probeer ik zoon op zn rug te laten slapen, maar t werkt nu juist niet, omdat ie zn voeten steeds pakt en dan wilt rollen haha...en altijd sort van klaarwakker wordt van rugligging...

Behalve snhacts na een nachtvoeding lukt t wel es...maarja ach ik blijf het gewon zo af en toe proberen...
    Want ik merk dat ie dus in de wagen iet z snel slaapt...gelukkig wordt ie er niet onrustig van, maar gaat pas slapen als ie echt doodmoe is haha..gekkie

9. misa

misa Niet meer actief

Ja is ook zo hoor. Maar we hadden het met die verhoogde hoeveelheid voeding al 2 of 3x geprobeerd. Ik zag het niet zitten weer te doen... ;) wie weet lukt het nu!

Wil je nu graag een jaar blijven doen, omdat het de laatste keer is? Als je je goed genoeg blijft voelen kan dat toch ook prima!

Waarom wil je je zoon op de rug laten slapen dan?

Ik doe het overdag hier ook wel eens, omdat de buik ook niet altijd meer goed ging. Overdag slaapt ze ineens wel op de rug. Voorheen helemaal niet..!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik weet niet eigenlijk hahaha...soms heeft ie zich vol gedronken maar wilt echt slapen en dan vraag ik em altijd af of dan wel lekker ligt met zo'n vol buikje haha..

Oh nou hopelijk werkt t dus nu wel !

Nee idd zodra de medicatie aanslaat zal dat effect hebben op de bv dus ik hoop daarop..en zolag er maar productie is...daar gaat het mij nu vooral om...

11. misa

misa Niet meer actief

Ja dat gevoel van met een volle buik op de buik slapen, ken ik! Maar misschien is dat wel meer ons gevoel..? ;)
    Zoon slaapt nog steeds op de buik!

Zow ik ga slapen. De jongste heeft om 19:30 de fles gehad. Ben heel benieuwd wat ze nu gaat doen!!! Trusten meiden.

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik ga nog snel douchen en dan ok gelijk naar bed! truste!!! duim voor nog een fijne nacht!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misa ja 3 meiden is ook super! Ben ik ook al zo gewend meiden hahahaha....
    Hey wat super!!!!! Lekker even bijkomen ook al was je al wakker....psychisch kon je eens even bijkomen toch?

Miis wat lees ik nu? Geen derde? Huh hoe komt dat opeens...geloof het bijna niet hahahaha..

Dat huis wat jullie wilde kopen ging dat dan niet door....weet het even niet meer.

Hier is de wens voor de derde niet zo sterk als voor de eerste en tweede,...maar wel gewoon sterk! Hierna is het wel goed hoor.....wil ook niet meer zwanger zijn en bevallen denk ik dan. Maar nu nog een keer....daar heb ik zo`n zin in....bv geven enz....

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja gek heh!!!! nou dat huis ging sowieso niet door en omdat mn vroeger niet zo'n lieverdje was en dus nog bkr gerigstreerd staat zullen wij de komende jaren nog geen huis kunnen kopen uberhaupt...
    En een derde zou ik sowieso alleen willen in een ander huis...kids samen op kamer geen prpbleem, maar dit huis is gewoon niet geschikt vr 5 mensen!

Anyway, ik kreeg op ee dag zo'n gevoel van...compleet fzo...ik keek naar mn kids...en dacht...nee dit is genoeg... voldoende, z kunnen we financieel altijd relaxed leven, leven is al duur zat...en wij zijn als ouders ongeschoold...op deze manier is het perfect...ik heb ook totaaal geen zin in een zwangerschap meer....wie weet komt die kriebel nog hor...maar eigenlijk denk ik niet...ik ben er wel over uit...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja fijn hoor als je de beslissing kunt maken...maar ik denk stiekem dat het komt omdat je je neerlegt nu bij de situatie....want als je wel dat huis had kunnen kopen had je dan ook niet meer gewilt?

En ach kijk wat de toekomst brengt.....als het niet past nu in hjullie huisje dan houdt het idd op. Wel goed dat ej voro je kids kiest en niet voor je eigen.....doen al zoveel ouders....puur egoïstisch zijn en kinderen krijgen terwijl de situatie niet goed is...

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja denk dat dat mee weegt en als ik kijk naar wat de toekomst financieel gaat betekenen volgens regeerakkoord ed...vind ik het gewon zielig als ik een derde zu willen ...want dan ben ik genodzaakt fulltime te werken...en wil graag ook bij dat kindje thuis zijn eerste 2 jaar zeker..
    Maar dat kan dan natuurlijk niet, aangezien dan de oudsten 2 al meer kosten etc etc...ja ik weet niet... ( plus alle andere practische dingen, grotere auto, niuewe baby uitzet, uitjes enz)
    Ik vind het leven echt een hoop geld kosten, dagje dierentuin bijv...nou leuk...

En wat je zegt, kijk dit huis is echt niks voor 3 kleine kinderen, gewoon echt niet...
    Dat andere huis, in principe wel...maar hoe ik het daar als ideaal zag, was dat de jngens ieder hun kamertje hadden en een speelkamer...toen was ik dus ook al onbewust bezig met alleen toekomst voor hun 2 te zien,...

Maar ik vind het ook gek hoor, lijkt wel alsof echt helemaal ben omgeslagen...! en ik zou t ook niet leuk vinden om een derde pas over heel wat jaren te krijgen, zo grot verschil is echt niet leuk....plus...ik denkd at ik het dan wel gehad heb met de luiers enz :p:p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het kan gewoon dat je geen derde wilt natuurlijk...had alleen altijd de indruk dat je dat echtngraagbwilde hahahah

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ik ook!!! maar wie weet waren dat gewoon mn zwangerschapshormonen ofzo...maar natuurlijk de omstandigheden zijn zo snel veranderd, dat t mss daarom ook snel weer bekeken was...haha

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha ja net na de bevalling ben je gevoeliger he...dat heb ik ook altijd.....

20. misa

misa Niet meer actief

Ja die hormonen kunnen je echt anders maken, of andere keuzes doen maken he.

Lov, ja we konden zeker even bijtanken. Meer psychisch dan lichamelijk. Want die moeheid is echt niet zomaar weg na een paar daagjes goed slapen. :) Maar het geeft alleen al hoop op betere tijden.. hihi!

Deel Deze Pagina