2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar het is nu eenmaal zo dat je tegenwoordig moet inenten...soms denk ik ook dat de moeders het gewoon doen om te protesteren ofzo.....moeilijk doen!

Jammer dan het nog niet echt lukt bij jullie....had je niet verwacht bij een tweede he...ga je er toch vanuit dat het makkelijk is.

2. misa

misa Niet meer actief

Tja echt moeten is het natuurlijk niet. En erover nadenken is altijd goed vind ik, maar of het altijd verstandig is om zelf ermee te gaan klooien... Ik weet het niet hoor!

Nee, het is zeker niet zoals verwacht. Het is zwaar en heel sneu. En soms kan ik de tijd wel verder kijken! Maar anderzijds probeer ik mijzelf ook een halt toe te roepen en even met beide benen op de grond te staan. Wij hebben twee kinderen mogen krijgen, ook al gaat het met de jongste nog niet super, gezond is ze wel. Er zin geen ernstige medische dingen en ze is geen ook geen huilbaby de hele dag door. Ach ja..! We komen er wel. Af en toe eens boos of verdrietig worden en dan weer door. :)

Hoe gaat het met jouw meiden?
    En is de ergste zooi in huis alweer weg? Of zit je er nog in?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja tenzij je het risico wilt lopen dat ze iets krijgen moet het natuurlijk niet...net zoals die mexicaanse griep toen....ik heb dit dus echt wel gedaan. Ga niet het risico lopen dat mijn kind doodgaat....terwijl er inentingen voor waren. Dart is met de rest ook vindt ik....vroeger gingen mensen eraan dood...nu zijn er medicijnen ontwikkelt om dit tegen te gaan end an gaan ouders twijfelen of ze het wel willen....ik snap dat niet zo.
    Ja en dan hebben e argumenten dat je niet zeker weet wat je in het lichaam laat spuiten enz....ja wanneer heb ej wel zekerheid...als je kind oorontstekling heeft geef je het ook antibioticum toch?

Het gaat goed hier!! Even wat stressig nu met al die zooi....maar ach er zijn ergere dingen hahaha...
    Soms is het wel druk met die twee.....ze steuken elkaar op...de jongste is soms lastiger dan de oudste...en dan ndek ik...oeh wil ik nogh eentje hahaha

Dus we zitten nog in de zooi...onze slaapkamer is nog niet af. vriend kreeg veel opdrachten opeens dus het klussen was even iets minder.

Maar we gaan door! Volgende week zaterdag komt de metselaar....dan is boven alweer een stuk verder en als dat af is gaan we doro naar onder....

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, gaat echt op en af heh sterkte echt zwaar :(

@inenten, ja k hb altijd zo iets van waarom zoveel erachter zoeken ... In nl kan t dus ja en ik bedoel zijn er nou zoveel ingeënte gevallen waarbij t vreselijk mis ging?

5. misa

misa Niet meer actief

Is ook zo meiden. Maar het is weer iets waar je over na kunt denken dus dan ga ik gelijk denken en uitzoeken of ik wel de goede keuze heb gemaakt. Maar net als jullie vind ik het een veilig idee!

Ja is zwaar miis, maar ja. Nu ligt ze weer heerlijk te spelen op de mat en af en toe een lach of gilletje naar mij toe. Zoontje ligt ook in bed dus wat een rust op die manier..!!! Hahaha!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Haha ja positief blijven

Maarja ze is natuurlijk nu wat ouder dus dan verwacht j wel verbetering
    Hoe gaat t bij de osteopaat ?

7. misa

misa Niet meer actief

De osteopaat dacht dat het niet meer nodig zou zijn en da zij klaar was... :( Dus ik dacht: weer een quitter... Maar ik mocht altijd weer bellen, dus van de week ga ik dat ook doen. De fysio vond het ook wel erg snel en abrupt en zei ook: bel maar gewoon weer.
    Zij is dan ook nog druk bezig met haar om de juiste bewegingen aan te leren. En wij krijgen dan ook oefeningen mee. De eerste keer dat ze er was en veel met rollen oefende (dochter deed dat nig niet maar poogde het op een hele vreemde en omhandige manier). Twee dagen later rolde ze! Haha!
    Keer erop was ze veel bezig met armen en benen naar elkaar en nu pakt ze steeds meer haar benen vast. Grappig joh!

En misschien dat als we straks met bijvoeding beginnen, dat het haar wat meer rust geeft ofzo. Dat hoor je ook wel eens. Dus we zullen zien!

In gedachten al druk bezig met de verjaardag van ons zoontje. Leukeuk!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vaccineren, ik sta er eigenlijk ook niet echt bij stil. Iig niet de standaard. Waar ik wel zo af en toe aan denk zijn die vaccinaties tegen baarmoederhalskanker. Is nu sinds een paar jaar dat dat kan natuurlijk maar daar heb ik wel zoveel tegenstrijdigheden over gehoord. Maar goed, dat is hier niet aan de orde! :)

Lov, ja de naam zijn we uit. Dat wordt hem zoals jullie hem weten! :)

Miis, fijn dat het allemaal aanslaat! Lekker je energie terug!

Misa, hier ook al druk bezig met de verjaardag, bij ons de 9e! Ga de 30ste samen met mijn zus een Bumba taart maken, uitnodigingen zijn gisteren binnen gekomen, cadeau hebben we ook al dus nu nog wat kleine dingen en natuurlijk een outfit voor meneer!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Leuk meiden die verjaardagen

Ik vond de 2e wel extra bijzonder vooral omdat hij er erg bewust van was...
    Ik kan nu nog herinneringen met hem ophalen van z'n verjaardag! Super leuk!

10. misa

misa Niet meer actief

Miis, ja super dat je je weer fitter voelt! Ik gebruik trouwens nu die supradyn, maar ik merk eigenlijk geen verschil. Ik ben niet meer te redden denk ik! Hihi

Sukke, wat gaaf een bumbataart! Hier ookeen groot fan van die dikke clown. ;) Wij geven hem een keukentje (van ikea) voor zijn verjaardag en misschien iets van een muziekinstrumentje. Hij is hier heel erg mee bezig en speelt veel op zijn mondharmonica. Heel leuk!
    Verder hebben we gevraagd: een houten trein met rails van hema, muziekinstrumenten, memorie, loopfiets, klei, paraplu, duplodieren, leesboekjes, enz.
    Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden die dag! Lijkt me ook heel bijzonder ja, lov! Gewoon omdat hij er meer van beseft.

Leuk dat je uit de naam bent sukke!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja, die stomme clown! Haha, ben benieuwd hoe die lukt!

Hij krijgt van ons de toet toet garage met nog wat autootjes erbij! Keukentje vindt hij geweldig maar heb ik helaas echt geen plek voor!
    Van mijn ouders, zus + vriend en broertje krijgt hij de luxe duplo trein, gaat hij ook helemaal geweldig vinden. Verder duplo gevraagd idd, klei, teken/ knutselspul e.d. Vind het ook niet erg om praktisch spul te krijgen eigenlijk, dekbed overtrek of stoere onderbroekjes oid maar dat vindt manlief stom!??????

Ben ook benieuwd ja, sinds een tijdje pakt ie ook echt zelf cadeaus uit ik denk dat hij helemaal hyper zal zijn!

12. misa

misa Niet meer actief

Ja leuk joh! Ik begin ook steeds meer kado's te bedenken waar ik merk dat hij aan toe is. Leuk joh!
    Die duplotrein, gaaf zeg!

Ooh nee praktisch spul heb ik ook zeker geen moeite mee! Mijn man ggelukkig ook niet. Kregen wij vroeger met verjaardagen en sint ook: altijd iets van een pyjama of badjas of t-shirt. ;)

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier vanmiddag om 3 uur naar het zkh!!! Ben toch wel heel erg benieuwd en ook een beetje nerveus nu....

Duimen jullie voor me? :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ohhhhh zeker sukke!!! Succes meid!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Alles was goed, niks verkort dus hoef gelukkig niet plat! Wel rustig aan doen wat betreft de harde buiken eb over 2 wkn nog een groeiecho. Buikje zat nu op 25wkn 5dgn en ben 27,1. Was niet heel erg en nog binnen de gemiddeldes maar over 2 wkn dus nog ff checken.

Op de menstruatiepijn ging ze eigenlijk niet echt in. Zo nog even mijn Vk bellen dan zal ik dat haar nog is voor leggen!
    Voor mijn gevoel heeft de Vk van het zkh vrijdag dus een beetje te overhaast gereageerd maar goed beter dat dan wanneer er wel wat aan de hand zou zijn!
    Bmh was overigens 3,2. Ze noemde hem nog lang en vond geen aanwijzingen voor vroeggeboorte!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou goed nieuws sukke!
    Ja beter te overhaast...maar toch jij zat natuurlijk in spanning!
    Maar het ismgoed nieuws...dus nu maakt het niet veel uit...

17. misa

misa Niet meer actief

Fijn dat alles oke is sukke! Hele geruststelling!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Super Sukke! Toch goed nieuws!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou meiden....het wachten is inmiddels alweer begonnen en ik heb nu al geen geduld hahahahaa...

Wanneer zal ik gaan testen.....roep eens wat hahahah

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hahaha 2 dgn voor nod ?

Deel Deze Pagina