2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha...hmmmmmm.....

2. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat erg...! Het liefst nu! Maar ik denk dat ik op nod zou testen. en maximaal 2 dagen ervoor. Succes meid, ik wacht met je mee!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hhahaha....

Maar even serieus he......krijg ik net opeens lichte ongikrampen...nou ja krampen...zeurederig gevoel.....ging het even weg en nu weer een beetje aan het zeuren..

Maar hallo das toch veels te vroeg om nu al ongi te worden.....:$

wat erg ik begin gewoon weer gek te doen dames......ik verontschuldig me alvast voor de komende 9 dagen zeuren:D

Maar zo het misschien een innesteling kunnen zijn?

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ohhhhh Lov! Wat een hel eigenlijk dat zwanger worden!
    Ik zou ook max 2 dgn voor nod doen!

Innesteling, ja dat kan. Je cyclus kan ook eindelijk een normale lengte krijgen en dat het daarom nu al rommelt!
    Als het nu raak zou zijn, hoever zou je dan ong zijn op jullie trouwdag?

Hier idd een hele geruststelling dat alles oké is. Geeft een hoop rust. Ik had niet geweten hoe alles wat er nog moet gebeuren dan gedaan zou zijn zeg maar!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt een hel hahahahah.....
    Uhm geen idee....hoogzwanger toch! Hahahah

Ja precies of zwanger of innesteling.....

Gelukkig he dat alles goedmis.....kunnje nu lekker genietne!

6. misa

misa Niet meer actief

Ja zwanger worden.... Bleg! Haha! Geeft niets lov, je 'zeurt' er mssr lekker op los!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha......ben ook de enige nu he.....

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hoe staat het ervoor Lov?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey sukke.....

Nou ik kreeg alweer eens last van licht zeurderig gevoel.....hield op...gelukkig!
    Alleen nu vaak een licht zeurderig gevoel....maar dan weer anders dan normaal. Een soort van aanhoudende kramp die niet pijnlijk is maar blijft aanhouden. Dus niet die krampjes wat je hebt als je ongi wordt...die komen en gaan. Deze blijft....heeeeel licht en zeurderig meer.

Dus we wachten maar weer af nu........of het is een innesteling....die had ik bij de jongste ook op deze manier.....of ik wordt ongi. Die zo dan wel misschien lekker op tijd zijn....nou ja richting de 28 dagen dan. Want vorige keer had ik 34 dagen. Dus kwa innesteling zou het zomaar kunnen....
    Voor de rest heb ik nergens last van......

Maar we wachten maar weer af. Zelf heb ik meer het idee dat ik ongi ga worden.....vriend zegt al vanmorgen. Wij zijn gewoon september ouders hahahha...want stel je voor het is nu niet raak maar de ronde hierna wel. Dan zou ik weeeeeeeeer in september uitgeteld zijn hahahhaha...misschien moet het wel zo zijn hahahha.....

Maar ik wil liever nu zwanger zijn hoor!!

Hoe is het met jullie? Jij alweer tegen de 30 weken hè?!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahah lov, hoe grappig zou dat zijn!!!

ehct bij jou weer, dat je toch dingen voelt steeds hahaha..maakt het extra spannend !!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb deze keer met zwanger worden echt zoveel gekke dingen.! Hahahaha.....lijk ook wel zo'n wanhopige die je hier somsmop het forum ziet hahaha

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden.....er komt vocht uit mijn tepel als i, erop duw???
    Ik meende vanmiddag iets te voelen...als je bv hebt gegeven voel je dat gewoon....
    Ik onder de dóuche even erop geduwd en er komt dat gelige doorzichtige vocht uit...

Ja hoor heb ik weer..........aaaaaaaaaahhhhhhhh

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Waaaaaaat!!!!!! OMG! Ik zou echt gelijk naar het kruidvat gerend zijn!!!
    Wanneer wil je gaan testen?

Ja hier al weer bijna 28 wkn! Time flyes! 9 dec is R jarig, dat is al bijna! Dan is het nog maar 2 mnd, december vliegt om met de feestdagen en dan is het alweer begin januari! Damn, het is echt al bijna zover!!!!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaat snel hè sukke....

Ja ik moet er wel echt op duwen maar heb het nog nooitgehad....in beide borsten trouwens...
    Heb testen hier....maar ik ben nog veels te vroeg...en ik ben bang voor die neg test......wat dan?

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Verschrikkelijk snel!

Ik herken het ook niet hoor. Heb het nu nog steeds niet maar verdacht vind ik het wel bij je.

Tja, vroeg is het wel maar misschien is dit weer een 28 dgn cyclus. Heb je je ei gevoeld?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee....niks gemerkt ..... Kijk wel even wat ik doe...ja het Isis erg verdacht...

17. misa

misa Niet meer actief

Ooh lov, dat is wel apart. Kan natuurlijk weer een symptoom zijn! Hoe graag ik het ook zou willen weten, ik zou echt nog een dag of 3 wachten met testen. :) Succes meid!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vanmorgen dus toch getest...stout he hahahaha...heb er gewoon te veel in de kast liggen!
    Ik kon ze overkopen van iemand op dit forum....zktesten schijnbaar.

IK zag vanmorgen niet iets...weggegooid en nu zie ik wel opeens iets? Iemadn van een ander topic zegt vanmorgen al iets te zien? Ze staan in mijn album...moeten we even vriendjes worden kunnen jullie de testen zien

19. misa

misa Niet meer actief

Ohoooooo???? Ik voeg je nu toe!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

geaccpeteerd!

Deel Deze Pagina