Hey sukke sorry helemaal niet gereageerd masr mooie echo! Wat heerlijk om dat weer zo te zien! Hoe gaan jullie t nou dien thuis? Jullie naar zolder? Bn j al wezen shoppen? Dag van ontzwangeren en bv wist ik niet!
Ja het eten probeer ik wel op te letten, moet ook wel met de oudste. Fruit vergeet ik vaak, terwijl ik dat altijd heel netjes deed..! Ontbijten doe ik, maar niet uigebreidt. Heb ook minder eetlust soms, maar dat had ik na de eerste bevalling net zo. Dat komt steeds meer terug hoor..! Bv geef ik niet, dus daar verlies ik geen energie mee zeg maar. Slaapjes smiddags doe ik heel soms nog, hoe zonde ik het ook vind. Maar elke avond om half 10 naar bed is ook niet gezellig voor mijn man. Dus dat wissel ik wat af. Ja als ik bloed laat testen zal ik de ha ook vragen of ik ff meer kan laten prikken. Ik zal eerst eens wat meer ijzer nemen en desnoods weer magnesiumtabletten slikken. Daar heb ik eerder eens baat bij gehad. Soms als ik me ff depri voel, dan denk ik wel eens: ik ben toch niet depressief he..? Helemaal als ik er anderen over hoor (lees). Maar eigenlijk weet ik wel dat het gewoon door de vermoeidheid komt. Miis, dan slaapt je kleintje al heel mooi door zeg..!
@Miis heerlijk hoor je verhalen hahahahaha...en oeh die vermoeidheid dat sloopt je he! @Misa ik was bij de eerste volgens mij gelijk na het iets minder worden met het bloeden weer ongi...ook lekker! Floradix is erg fijn als je te weinig ijzer in je lichaam hebt! @Sukke wat was dat nu bij jullie wat je toen vertelde...iemand zijn baan kwijt jij toch he? Hoe is het nu ?
Hier maakt de jongste nu een spelletje van het poepen en plassen op de wc...leg je haar op bed..."mama poepen" haal ik haar er weer uit want tja als ze echt moet he.....nee hoor helemaal niks! Maar nu heeft mama het door hahahahahaha...dei kindjes ook he! @Misa soms moet je niet te veel lezen op internet want dan heeft iedereen een depressie hahahaha...of pnd en weet ik het wel wat niet allemaal... Maar zeker even je bloed laten testen hoor! Vaak heeft je lichaam toch erg veel last gehad van de zwchap ...is toch wel wat zo`n zwschap bevalling enz...
Misa, geef j zelf Zelf even de tijd meid, j bent net bevallen en ineens mama van 2 en de jongste baart j ook soms zorgen en dan nog herstellen...als t nou over een aantal mnd nog steeds niks veranderd of t steeds slechter gaat dan kun j er nov Es' even goed over nadenken! Gewoon rustig aan doen! Ja kleintje slaapt echt lekker door, en mijn msn is natuurlijk 4 avonden niet thuis dus ik kan wel vroeg erin en dan zijn nachtvoedingen goed vol te houden, merk er dan amper wat van. Jongste is nu ook weet sinds 1930 in slaap dus die gaat vast d nacht al in! Oudste net op bed maar die ligt nog t kletsen en blèren haha die had ook ff 3(!!!)! Uur geslapen vanmiddag! Lov, hahaha wat een kind heeeeerlijk van die streken heeft echt iets schattigs, slaapt zij nog in een ledikant ?
Geeft niet hoor Miss. Ik weet nog niet hoe we het gaan doen. Sowieso het eerste half jaar bij ons op de kamer, als dat iig goed te doen id natuurlijk. Dan zitten er alweer volgend jaar deze tijd en hoop ik stiekem dat het verkocht is. Zo niet dan zien er het dan wel. Lov, ik zit nu idd in de ww. Ga nu mijn tweede maand in. Niet ideaal maar opzich ook wel lekker dat ik nu niets hoef, behalve solliciteren! 😉 ik wilde net vragen hoe het bij jullie ging qua plassen ed. Hier gast het ook goed. Kwam net uit de douche mrt hem en zei hij ook "passs" en ja hoor idd een paar druppels, ben helemaal trots op mijn kleine mannetje. En streken, hier ook genoeg en de blikken die hij dan ooktrekt. Hij weet dan gewoon dat hij iets uithaald. Vanmorgen moest hij ergens om huilen en ik kon hem maar niet troosten, krijgt ook kiesjes denk ik. Hij vroeg om zijn speen maar die krijgt hij alleen als hij gaat slapen, dus dat zei ik ook. Huilt ie weer verder en zegt een minuutje later "bed". Toen ik vroeg of hij naar bed wilde zei hij Ja! De slimmerik, hij dacht natuurlijk " dan krijg ik mijn speen tenminste". Pff, misa jammer dat je je zo voelt. Misschien toch dan ook wat meer mee slapen overdag dan merk je snel genoeg of het alleen vermoeidheid is.
Dankjewel voor jullie lieve woorden. Die helpen al..! Ja ik moet ook niet te veel lezen op internet. Meestal kan ik dat heel goed naast me neerleggen, maar ik denk dat mijn hormoontjes een beetje een loopje met me nemen soms. Foradix kan ik ook nog ff over nadenken ja. Ach het zit ook wel goed hoor (qua depressie). Dat weet ik gewoon wel. Maar ik ken deze soms wat onzekerheid niet van mijzelf als het om deze dingen of de kids gaat. Sukke, wat balen van je werk. Snap dat het enerzijds ook wat rust geeft qua moeten. Als ke met de ww rondkomt is het tijdelijk even niet zo erg he. Maar ja, ook dat houdt op en dan wordt het minder prettig. Ik ben ook achteruit gegaan in uren. Ik had een tijdelijk contract voor 20 uur. En vanaf mei was het de keuze: eruit of 12 uur vast. Dus ik heb alles uitgezocht en heb voor die 12 uur gekozen en nu kan ik aanvullende uitkering krijgen voor die 8 uur. Maar omdat ik de laatste maanden 20 uur had gewerkt, heb ik in mijn verlof recht op 20 uur uitbetaald te krijgen. Best oke dus..! Maar verder wel solliciteren dus. Welke sector zit jij? @streken: geweldig die kleine draakjes..! Mijn zoontje kan me tegenwoordig ook echt aan het lachen maken. Dan zeg ik ergens nee op, dan kijkt hij me aan (heeeeel lang en een beetje schuin) en dan schiet ik in de lach..! Natuurlijk doet hij het dan helemaal... Oeps! Opvoeden is best lastig soms, hihi..! Of dan pakt hij toch even de afstandsbediening als ik even niet kijk (mag niet). Ik hoef hem maar aan te kijken en hij weet het, maar dan toch zo snel mogelijk even wat knopjes indrukken.. Geweldig..!
Werkte in de verslavingszorg. Ben nu een beetje in heel de zorg aan het kijken behalve ouderen en gehandicapten. Ww kunnen we mee rondkomen, het is alleen wel minder natuurlijk maar ja. Ik heb recht op 10 mnd ww maar daarin krijg ik ook zw verlof dus die 16 wkn verlof kOmen er op het eind van mijn ww ook bij. Daarnaast is mijn uitkering in verlof tijd hoger omdat ik dan mijn dagloon krijg. Nu krijg ik maar 75% van mijn dagloon. Snap je het nog? In principe heb ik dus tot 1 sept 2013.
Ja ik denk dat ik het wel snap..! Min of meer net zoiets als ik heb. Ik herinner me het ook weer: je had al eens gezegd over je werk in de verslavingszorg. Ik heb spw gedaan, en heb ook gewerkt in de zorg. Nu op de kdv en na mijn verlof op een bso. Maar ik denk dat ik weer terug naar de zorg moet als de kinderopvang zo slecht blijft gaan.
@Miis ja ze slaapt nog in de ledikant.....en ook nog wel een tijdje hoor @Sukke maar in ze zorg is gelukkig wel genoeg werk he? Ach even lekker rustig aan doen he hahahaa...maar zolang krijg je ook geen ww meer tegenwoordig he? Het plassen gaat er goed geen ongelukjes meer! @Misa jazeker die hormoontjes hoor.....zoals ik al zei had ik altijd veel last van ontzwangeren. En daarbij als je ouder wordt ben je toch al een heel ander mens wat betreft emoties niet? Ik wel...ik huil om elke schijt nu hahahaha
Ooh ja, dat huilen om elk pietluttig dingetje... Helemaal sinds de zwangerschappen hoor! Zo ben ik ook lid geworden van cordaid memisa toen er bij babyboom een actie op tv was. Ik heb het telefoonnummer toen bijna huilend gebeld... Hihi!
Ja dat vond ik erg naar om te zien. Helemaal als je zelf zwanger of net bevallen bent van een gezond kindje in een gezonde omgeving. Maar nu ben ik dus nog lid en durf het niet op te zeggen.. Hihi!!
ooohh ik kan ook om alles janken, maar echt...sjonge zeg...ik voel echt het verdriet van een ouder zo intens...heftig hoor hihi dat bevallen..
Hey meiden....ik wil even met jullie delen dat we na deze strip ervoor gaan!!!! Jeeeehhhhh heb er zin in hahahaha...nog 10pilletjes ongeveer en dan ongi worden en ook dan gaan we eindelijk voor ons derde wondertje!
hih leuk he Ja ik vroeg vanmiddag eens wanneer hij in gedachte had om te stoppen met de pil.... Ja nu zegt hij die mannen ook he hahhahaha.... Nou ja ik wilde toch al kijken wat ik ging doen omdat deze pil die ik nu heb rotzooi is. Wat ik per dag aan haar verlies is bijna eng En ik denk dat als we gaan wachten op die perfecte tijd.....die komt nooit....want die is er niet. Maar dat stoppen met de pil is altijd zo`n momentje he