Ohhh lovvv spannend!!! Ik heb je ook een verzoekje gestuurd. Ben benieuwd naar je test! Hoe gaat het met de rest? Sukke de tijd vliegt zeker!!!! Voordat je het weet heb je je nieuwe kleintje in je armen! Meiden met ons gaat het goed. Het lijkt of onze kleine meisje al jaren bij ons is. Ik kan me ons gezin nu al niet meer voorstellen zonder haar. Ze is een tevreden baby, maar ook echt een felle tante. Als ze honger heeft horen zekfs de tegenover buren haar volgens mij haha. Grote broer is heel lief en beschermend voor haar. Ik vind het te lief om ze samen te zien, vooral als kleine zus naar hem lacht. Trots dat ik dan ben op mijn gezinnetje! Het is wel druk druk druk geweest de laatste tijd. Ik probeer wel vaak via mijn gsm mee te lezen.
Hahaha goedemorgen.... Nee ..... Ik wacht even af een paar daagjes hoor.... Voel me niet lekker al 2 dagen.....duizelig.....zou het iets te betekenen hebben hahahah... Nee maar wat ik wel positief vindt....de gekke krampen enz.....die voel ik nu weer niet. Maar ja in ronde 1 en 2 had ik ookwel.krampen voor nod hè.... Ach ja.....ikmzie het wel hahaha....
lovvvvvvvvvvvvvvvvvv, wat lee sik nu wat heb ik allemaal gemist..WAAR kan ik die test zien saartje, fijn om te lezen! heerlijkis dat heh zo genieten!!!
whahhaah daar is ze eindelijk! In mijn album....zijn we al vriendjes? Maar is geen positieve hoor...zie nu ook duidelijk hier thuis dat het een grijze streep is...
hmmm, ik zie em direct, maar naar mijn idee te dun en idd niet roze!! jeetje heb jij weer jahaha...maar ken die testen ook niet! spannend nog eventjes afwachten, ooohh zo moeilijk
Heb ze van iemand hier overgekocht op het forum....zijn zktesten...hoe gevoelig ze zijn geen idee.... Ach ik wacht nu even af en zie wel.... Weet wel dat ii me niet l;ekker voel.....duizelig soms heel erg warm.....2 dagen al diarree zonder dat ik ziek ben....duis dat is allemaal vrij hoopvol toch hahahaha
hmm, tja gewoon deze maand nog... maarja...die diarree was bij mij ook beide keren.. echt mn darmen waren direct van streek..maarja goed...wie weet krijg je een buikgriepje..zou ook zomaar es kunnen...om mij heen hebben veel mensen dat.. En tegelijkertijd kan het van alles betekenen...hoooowww ging de tijd maar sneller hahaha
Ja kan idd dat ik ziek wordt....maar het gekke is dat ik nooit ziek ben....en dan denk je ja dat zal wel...maar inheb een keer in de 10 jaar dat ik samen ben met mijn vriend buikgriep gehad.... Maar het kan gewoon......misschiennios hetnweer tijd om ziek te worden hahahaha.... Ik,weet ook wel dat hetnallemaal niks kan zijn....maar ik voelde me beide keren gewoon niet lekker toen ik net zwanger was.... Maar gewoon afwachten nu....
hahah ik herken dat, ik heb precies hetzelfde! nooit ziek! nooit vatbaar als iedereen om me heen het wel is enz.. ik snap je..en ikd ekd at ik ook zo zou denken.. maar wil niet valse hoop doorgeven zo via zp...dat krijg je toch snel...vind ik altijd..(niet jij, maar algemeen) hoe is het nu met verbouwing? @hier, ik voel me steeds beter, en jeeh bv gaat u echt weer goede kant op..savonds voor het slapen gaan nog wel kv..maar overdag kan ik gewoon wee veel aanleggen en komt mn tsr teminste gewoon...dat was steeds het probleem.. Verder heb ik mn echte energie weer terug, oudste wordt laatste tijd vaker snachts wakker...dat ik hem weer even moet toedekken of bij hem moet liggen, vannacht kwam ie bij ons slapen.. Jongste doet het super...ontwikkeling gaat goed! slapen supergoed en bijvoeding doe ik rustig aan...hij eetnog geen maaltijden, maar proeft elke dag wel iets...en krijgt daar gewoon iets kleins van binnen, ene x meer als andere x.. nog even en hij is 6 mnd!
Ik snap je helemaal....... Gelukkig ben ik niet zo hahahahaha...tuurlijk wil ik erg graag zwanger zijn. Maar hou er gewoon steeds rekening mee dat het ook niks kan zijn. Daarbij komt er nu gewoon witte melk uit mijn borsten als ik erop druk....dus dat zijn dingen waarvan ik denk...het zou wel eens raak kunnen zijn. Maar ik wacht rustig af. Verbouwing schiet nu gelukkig weer op....vriend doet echt alles zelf en dan kan het natuurlijk wel eens wat langer duren. Nu is onze slaapkamer bijna af.....begin december krijgen we ons nieuwe bed...aaaaahhhhhhhh kan niet wachten hahahaha.. Morgen komt de metselaar om de garage af te metselen......dan kunnen we weer door met de nieuwe badkamer en wc...kantoor enz...dan de keuken nog een muur weghalen....en dan zijn we voor even klaar. Volgend jaar de tuin...die moet natuurlijk af zijn voor 7 juni. Dus het is nog een hoop hahahahahaha..... Wauw het klinkt allemaal zo super nu bij je miis...heerlijk meid! Hier is er alleen zo weinig intresse van de familie van mijn vriend voor onze bruiloft...zo jammer. We hebben een website voor onze bruiloft en ik iedereen het adres gegeven met wachtwoord....niemand reageert of schrijft in het gastenboek. Echt niet leuk! En dat terwijl wij toen zijn neef in het zk lag...zijn vrouw en kinderen hebben verzorgd.....en nu hoor je niks. En ik weet waarom....omdat we nooit bellen zegt zij.....ze is zo`n zeur.....al;s je belt is het van...oh leven jullie ook nog.... Ppfff zo vermoeiend. En dan ben ik geneigd om het ook stom te gaan spelen. Uitnodigingen stuur ik niet....mensen die intresse hebben weten wel wat de bedoeling is straks....dus ze weten niet dat we thui een feest geven...komen ze mee staan ze voor lul.....en anders weten ze gelijk hoe het zit. Gemeen he hahahahaha oeh dan kan ik ook gemeen zijn hoor!
ohhh zulk soort types....dan speel ik het ook altijd zo terug, ik wete precies wat je bedoelt.. pff gezeik...ik haat dat soort verplichtingen...je bent vrienden of niet kom op zeg..waarom zon gebruiksaanwijzing...of bepaalde tijdslimiet .. leuk zo'n website..hihih je maakt er leuk werk van!!! jammer is het dan idd weer zulke desinteresse...althans, mss heeft ze wel interesse, maar is ze zo prinicipieel bezig...zo van..jullie laten nooit wat horen, dan ga ik prinicipieel niet reageren op jullei site...oid Gaaf joh hoe het zo opschiet met de verbowuing, heerlijk lijkt me dat! Straks helemaal een paleisje voor jullei 5jes! Hoe gaat het met de meiden, heo doet de oudste het op school? en zit de jongste nu al op psz? Ik ga maandag kijken voor de oudste ...vind het wel spannend
Ja ze is echt zo`n zeur.......maar vindt het gewoon jammer dat je wel voro hun klaarstaat en bi dit soort kleine dingetjes krijg ej nisk terug. Nou het zijn gewoon gratis sites hahahah je vult een paar dingen in en klaar hahaha.. Ja gaat super op school....woensdag hebben we het eerste gesprekje op school....ben eens benieuwd! Nee de jongste zit nog niet op de psz....doe het pas vanaf 3 jaar. Oh ja kijken op een school? Ja bij jullie moet dat vroeg he....hier in het zuiden niet zo hahahha....ben ik jan op gesprek geweest en heb haar pas in juni ofzo aangemeld en en sept dus begonnen. Lees wel eens dat je bij jou daar....haha bij jou daar....al 1 jaar van te voren moet beginnen?
psz kun je al vanaf 1 jaar inschrijven en basischolen moeten vaak al vanaf 2....zijn echt wachttijden.. ik woon in een randstad heh dan heb je dat al snel..bijv openbare scholen, die vlakbij een kutbuurt zitten...is al niet fijn..gelukkig woon ik in ene buurt waar het nog erg goed is enz en wijken die onze wijk grenzen zij allemaal super goed...maarja dat zij ook gewilde scholen..en daarbij, al die leerplannen, wil echt even goed in verdiepe enz... hoezo vanaf 3 jaar? ik namelijk een keus, 1 kan hij direct vanaf 2,5 terect en ander rond 3 jaar ( en mss eerder als er een extra groep bij komt) K heb namelijk ehct het idee dat hij er aan toe is...
Oh nee hier kun je gewoon kiezen wat je wilt...vanaf 2 jaar mag het en wanneer je dan je kindje aanmeldt mag ej zelf weten. Ik wacht tot 3 jaar met de psz. Ja randstad is heel anders dan waar ik woon...hier heb je echt dorpen he! hahahaha boeren zijn we hhahahahaha
haha ach ja ben niet anders gewend.....soms wel lastig omdat je vaak met een auto ergens naartoe moet in de stad is alles dichtbij. Maar zo`n gat is het hier ook weer niet hoor hahahaha.. Ik vindt 3 jaar oud genoeg
Tja ziek worden, over het algemeen fiets ik ook overal tussendoor. Maar ik heb nu blijkbaar helemaal geen weerstand meer waardoor ik nu een kuur voor bijholteontsteking heb. Auw auw! Ook kids snotteren erg en de jongste hoest heel naar. Hopelijk allemaal snel voorbij. De jongste doet het de laatste dagen erg goed. Ze komt vaak voor een fles rond 17:30/19:00, dan rond 23:30/2:30 en dan rond 6:00/7:00. Heel netjes voor haar doen dus! En zelfs sinds kort over naar 5 flessen. Ben zo blij! Nog steeds heel moe, maar dat duurt ook wel ff denk ik. Ook slaapt ze sinds een paar daagjes snachts ook op haar eigen kamer. Heeeerlijk! Het wiegje is gisteren al naar de zolder gegaan.. @psz: doen wij niet aan ivm het gebruik van een kdv 1 dag per week.