2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey gaat goed zeg misa! Oh wat fijn voor jullie!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, ohh goed nieuws!! gelukkig maar, j vermoeidheid gewoon in de gaten houden..als het maar niet erger wordt ;)Hopelijk kun je toch steeds meer rust pakken ..
    Beterschap voor jullie!
    Logisch als je kdv hebt hoef je niet nog es psz te doen..dubbelop dan!

@hier, ritme hier is eigenlijk onveranderd, tussen 6 en 8 komt de jongste, dan op verzoek drinken ( vaak om de 3 uur gewoon)
    Tussen 1830 en 1930 laatste voeidng ...en dan slaapt ie door..
    Maar wilt wel es voorkomen dat ie toch ineens om 4uur wilt drinken...of 0530 ofzo..
    Soms lit t eraan hoe de dag is verlopen, doordat mn borstvoeidng nog niet helemaal top top is..
    Maargoed wie weet hou ik het zo aan, op deze manier..

3. misa

misa Niet meer actief

Als het af en toe is, is het nog te doen he, die nachten. Fijn dat je je weer beter voelt. :) Goed om te horen!

Hier de beste nacht ooit gehad! Fles om 18:15 en om 6:40..! Wel twee keer wakker maar een speentje was voldoende. Zo blij!

Lov, hoe is het vandaag met je?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goed! Soms wat krampjes l... Dus het blijft spannend......

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat fijn misa! Hopelijk houdt ze het vol!

Miss, goed om te horen dat het bij jou ook allemaal weer wat beter loopt.

Lov, wanneer ga je testen? Komt er nog steeds melk uit je borsten?

Saartje, wat fijn dat het allemaal goed gaat? Ben je zelf ook weer helemaal hersteld?

Hier alles oké! Zat gisteren met R in bad. Zo schattig hij zat heel de tijd naar mijn buik te kijken, af en toe even aaien en toen zei hij, "mama bad, Wassie (zo noemt ie zichzelf) bad, baby ook bad!" *smelt* Later ging hij met zijn beker op mijn buik en zijn oor erop luisteren, de baby zei iets tegen hem! Aaaah!!!

Hebben jullie al iets aan Sinterklaas gedaan!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaahhhh wat lief sukke!
    Geen idee....wil wel even mijn nod afwachten denk ik...
    Ja als ik erop duw wel...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee Sinterklaas doen wij niks mee......maar op school dus wel en de oudste is bang voor Sinterklaas.....de arme meid...

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oh nee, waarom niet als ik vragen mag? Wat sneu dat ze bang is. Ik had verwacht dat R het ook niks zou vinden maar hij vond het prachtig, zijn gisteren naar de intocht geweest!

Spannend hoor! Nog 3 dgn geduld dan!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Omdat ikniet van sprookjes vertellen hou hahahaha...en omdat het weer eens het zoveelste ding is waarbij je kado's moet kopen...wij houden er gewoon niet zo van.....

Stom hè hahahahaha....ja nog even geduld...

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, haha echt super spannend...

sukke, ah wat lief zeg echt schattig met dat bekertje zo luisteren! zo bewust was mijn zoontje helemaal niet

sinterklaas, ik ben naar de intocht gegaan, voor de kennismaking voor hem...hij was erg onder de indruk, en zat ook al paar weken van tv steeds erover te praten
    Die avond mocht hij zn schoen zetten...ik wil hem gewoon kennis laten maken met het idee ...volgende ochtend klein cadeautje en paar kruidnootjes...verder heeft ie het er niet meer over..
    Schoen zetten is hij totaal niet mee bezig, maar wild ehet doen omdat het die dag duidelijk was dat de sint er was zegmaar..

Ik hou zelf namelijk helemaal niet van sinterklaas, maargoed hoe wij het gaan doen is gewoon sinterklaas schoentje zetten...
    verder het verhaal aanhoude dat sinterklaas cadeautjes brengt voor elk kind...over stout of lief zijn praten we niet, vind dat toch zoiets stoms...
    Maar een echte sinterklaas avond vieren doen we sowieso niet, hij kan gewoon zn schoen zetten.. ( wannee rhij heel bewust is, kan dat elke dag zijn, maar hij krijgt soms iets erin soms niet...op zo'n manier zegmaar)
    Ook vertellen wij gewoon dat de zwarte pieten zwarte verf op hun gezichten doen...dus dat hele verhaal over ene schoorsteen oid doen wij niet, ik bedoel we wonen 3 hoog met balkon, dus heb gezegd dat sint of piet gewoon via het balkon kan komen..

vin het leuk voor hem, zolang hij het leuk vind zegmaar

Heel toevallig ga ik wel smiddags op 5 dec naar mn nichtje die het wilde vierne met haar kids, onze kids izjn even oud..dus ga dan wel...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#1011 Lov23, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2012
    mieden in mijn album staat een testje van vanmorgen...deze testen geven dus gewoon standaard streepjes? Want hij is niet duidelijker dan zaterag...
    Kon het niet eerder plaasten want kon niet eerrder op de comp...
    Wel meen ik dat de streep breder is?
    Maak die testen nu gewoon op want ze zijn hierna niet meer goed...vanaf nod test ik met kruidvat

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vaag Lov! Je zou denken dat zkh testen juist erg gevoelig en goed zijn! Dat je daar niet nerveus van wordt nu.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah....ja gek hè ben de rust zelve!
    Iemand anders vond m zelfs duidelijker geworden? Moet wel zeggen dat ik gelijk al iets meende te zien vanmorgen....en hij lijkt even breed...dus geen dun lijntje.

Ze schijnen van 25 ... Nog iets te meten....

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wat bedoel je met die 25? Die snap ik niet?

Strange! Haha ik zou morgen om 8 uur bij het kruidvat voor de deur staan! Haha!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

25 mIU is de gevoeligheid van de test....

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik zie nu wel duidelijker een evenredig streepje..dus breder ja..

nog wel errrug licht...lijkt er zegmaar op dat je nog wel 4 dg voor nod zit oid ...snap je wat ik bedoel..zo licht is het nog...

je bedoelt met 25 zeker de hcg?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies miis.....
    Ja ik,wacht nu even af hoor.....zijn gekke testen hoor.....dalijk is het gewoon helemaal niks....

Kruidvat heb ik in huis.....maar zie wel wanneer ik die gebruik...

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik snap het!

maar tis geen omo witte test..maar ik blijf een btj sceptisch omdat ik ook die testjes niet ken, en die ene streep zo vaag was...
    als dit op een kruidvat test was, dee dik alvast een dansje..

maar vaak lee sik ook over dit soort lichte testen dat ze dan toch ongi worden...een soort bijna zwnager moment ofzo...

zelf heb ik ze nog nooit zo licht gezien bij mezelf...

hoe was dat bij jou?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ben altijd heel,licht begonnen dat wel....maar ken deze testen ook niet dus denkt nog niks...

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh nou das wel btj erg spannend dan :):):) ik ben echt ontzettend benieuwd en nieuewsgierig hahaha hoe zal jij je wel niet voelen

Deel Deze Pagina