2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Oohw wat een gek streepje weer ja....! Spannend joh! Toch zou ik er morgen ff een kruidvattestje tegenaan gooien. Voelt toch beter.. ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha nou niet getest hoor.....stom he!
    Weet ook niet wat het is maar ben superrelaxed! Is het zo dan ben ik superblij en wordt in ongi....nou dan is het gewoon zwaar ***..
    Zeker denk ik soms....wil erg graag nu zwanger zijn hahahaha....maar ik zie het wel.

Mijn krampen die ik vorige week had en die nu compleet verdwenen zijn geven me ook goede hoop moet ik zeggen....en de melkproductie die ik heb ook...misschien dat ik daarom zo relaxed ben?

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Je weet het misschien al en daarom ben je relaxed. Met 2v5 kun je ook s middagstesten hoor! Bij R heb ik 2 dgn voor nod s middags, ik geloof rond half 5 positief getest!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien wel sukke......

Nee ga niet in de middag testen.........wacht netjes tot nod en dan s`morgens

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hmmmm...ja ochtend test is dan toch net wat zekerder hihihi...ik wacht in spanning af...idd die melk is wel gek heh..

maar lees ook wel es dat je juist niet moet drukken...

maarja zou het dan ook kunnen komen van de hormonen van het stoppen met pil, nee toch?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja alles kan miis........alles kan een reden hebben. Maar ik weet wel dat ik het nog nooit eerder heb gehad hahahaha

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja nee maar daarom!!! lijkt me zo sterk...hihi

whaaaa zal me niks verbazen als t nu wel raak is heh

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah ach het kan ook zo zijn dat ik gewoon weer een ander kwaaltje heb om toe te veogen die ik heb voor ongi ahahaha

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heb de test van gister nog eens in mijn album gezet...nu dat deze is opgedroogd zie je de tweede streep toch best goed?

10. misa

misa Niet meer actief

Ooh lov wat hou je ons in spannend! Ik vind het nu ook wel duidelijk ja... Doe nou een testje...!! hihi! ;)
    Maar ik zou ook sochtends testen, helemaal als je nog voor nod bent.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hè........jeetje spannend hahahaha..
    Alleen jeb ik nu best lastnvannmijn liezen...dat maakt me weer onzeker....

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Liezen pijn is bij mij typisch ongi .. Bij mij dan heh!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet ik zei je de vorige keer ook.....
    Dus we wachten maar af...........................l.........................:D

14. misa

misa Niet meer actief

hmm... balen... maar je bent ook nog niet ongi?

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    heh shit....maarja zegt nog niks...je zit nog 3 dgn voor

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Grrr! Maar goed, er is nog geen bloed!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee idd.....en vandaag opeens veel last van mijn borsten....alsof ze aan het groeien zijn....

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    trouwens, dat over die liezen...sommige hebben dat weer bij zw...dus het zegt allemaal zo weinig heh...echt spannend joh lov

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zit echt in eenrollercoaster....dan ben ik weer hoopvol en dan weer niet .
    Natuurlijk ook niet echt slim om de banner op de gemiddelde dagen te zetten.....heb ik helemaal niks aan. Zat echt veeeeeels te vroeg te testen. Ik wacht nu weer even een paar dagen af....en zie wel wat er gebeurt.

Deel Deze Pagina