2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ja over een paar dagen gewoon weer testen lov23..... En dat er nog geen bloed is, betekent dat er nog altijd een kans is!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt saartje.....hoe is het met jou?

3. misa

misa Niet meer actief

Ja ik snap het.. Je lichaam laat zveel signalen zien. Maar het ladtige is altijd dat het bij menstruatie en bij zwangerschap kunnen horen.. Wie heeft dat dan ook bedacht??!! ;)

Heb je nog hoop dan?

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Je lijf maakt je wel echt helemaal gek idd op deze manier zeg!

Hier even beetje down. Beste vriend van man belde net. Vorige week kregen we te horen dat ze 12 wkn zwanger zijn.
    Ze hebben al een kindje van 13 mnd. Toen ik zwanger was van R liepen zij 6 wkn voor. Echter is hun kindje bij 39,6 in de buik al overleden. Daarvoor hadden ze al een MA gehad!
    Nu belde hij net dus met slecht nieuws, nekplooi van 5,7! Bloeduitslageb moeten nog komen dus een werkelijke berekening is er nog niet maar die 5,7 is al veels te hoog!
    Echt zo kut! Al zo veel ellende gehad en dan nu weer dit! Hoe oneerlijk kan het soms zijn!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, wow dat klinkt wel erg heftig allmaal zeg!!! erg is dat om zo dichtbij me te maken, hopelijk kun je nog enige steun bieden...een kaartje is altijd fijn :) sterkte!

@hier, bv gaat echt super goed, vandaag geen kv hoeven geven! be benieuwd of ie vannacht komt!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee Sukke......dat is erg! Soms is het verschrikkelijk oneerlijk.......

Miis....super meid!

Hier nog geen tekenen van ongi.....soms voel ik eens iets maar niets bijzonders....pfff.....

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, haha tis wat met jou hoor :p ik wacht nog steeds rustig mee :)

@hier, helemaal doorgeslapen tot 0630...op mijn bv...dus ik weet het zeker dat het dara allemaal aan lag!

trouwens, ik heb ook gehoord dat tijdens die schildklier problemen, extra aanlegge de bv dus niet helpt op te krikken...en het schijnt dat het nogal bijzonder was dat ik het zo lang heb kunnen volhouden...

(toevallig iemand van het forum van een lk gehoord, tijdens een bijeenkomst en het hebben over schildklier problemen..)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja miis je had eerder naar je HA moeten gaan meissie! Maar dat is achteraf geklets hè......

Ja het is wat hahaha....ach ja...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik voel mijn ongi aankomen meiden...is denk ik game over hier. Ach ja....
    Volgende ronde wil ik wel ovutesten gaan gebruiken....wil nu wel iets meer weten wat er gebeurt bij mij...

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mmmm wel heel jammer zeg...toch nog even afwachten

maar ja ov testen..of gewoon tempen? voor met wat langere cyclussen is het wel handig! maarja ik vodn het ook een te gedoe hoor...
    Ik weet wel dat de kruidvat ov testen niet betrouwbaar zijn! volgens mij gebruikte ik zw&kds

11. misa

misa Niet meer actief

Och jee sukke.. Afschuwelijk! Wat moeten sommige mensen allemaal meemaken he.. :( sterkte!

Lov... Balen dat je het voelt aankomen. Ik heb ovu testen van sensitest gehad. Heel goedkoop en via internet te bestellen. Ook eens eentje van clearblue gehad met zo'n gezichtje. Was over van een vriendin. Heel handig maar veel te duur!!
    Succes! Tempen zou ook kunnen ja.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nee tempen heb ik geen zin in hahahaha...

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik ha trouwens ook matcare bij de oudste

nee tempen zag ik mezelf ook niet doen...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou nog geen ongi...we wachten af hahahahaha..

Ik had net wel wat steekjes .... maar er is nog geen bloed zelfs geen bruinverlies....maar moet zeggen dat het de rondes hiervoor begon met krampen en daarna pas het bloedverlies begon...
    Ja even kijken welke ik pak. Nee dat tempen is misschien iets asls ik te lang bezig ben...maar voor nu vindt ik het nog niet nodig

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nee idd

ohja vorige x had je eerst wat roze of bruin toch? het gemene van dit alles is dat het altijd op dezelfde momenten begint als die gekke gevoelentjes

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het begint altijd met bruinverlies mijn ongi...

Wat ik wel in mijn achterhoofd houd is dat ik vorige week krampen had met een avond echt een zuchtmomentje alsof ik een wee had...

Dus ik hoopte dat dit een innesteling was! Maar dan moet ik nu niet ongi worden hihihi.....

Ach ja we wachten af...ik hou jullie wel bezig he hahahahaha

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja dat was wel gek heh!! zou toch wel heel cool zijn als je alles daadwerkelijk hebt gevoeld

ik ging er namelijk deze x op letten en voelde echt niks ofzo...en wederom toen ik dahct dat het "vast niet "zo was ..was het wel zo..en weeer door mans aandringen, echt grappig..

@hier, jeeeh jongste steunt ieens telkens op z knieeen!! oudste ging vanaf 7 mnd buikschuiven als een zeehondje en schoof zn knieen eronder pas met 8 mnd dat ie normaal ging kruipen

jongste zit dus nu al te wiebelen, ehct zo leuk weer die ontwikkeling!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja de tweede zijn toch wat sneller! Merk ik hier ook...ze willen meedoen met de eerste he hahahaha..

Nou bij de eerste van alles gevoeld en de tweede alleen krampen een week voor nod....eerste voelde ik wel een eispring en bij de tweede ook weer niet...

dus ja .. het kan iedere keer weer zo anders zijn!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw hier is vandaag eindelijk de aanbouw af! Nou ja de ruwbouw dan he hahahaha...touwens leuke jongen die metselt rhahahaha.. ja ch moet kunnen he hahaha...

Slaapkamer loopt een beetej achter aangezien mijn vriedn hem even assisteert....grrr... ach ja!

En de oudste is ziekjes...gister bij oma gespuugd...diarree...vannacht paar keer kunnen opstaan. En dan voel ik me niet fijn omdat we nu onder op de bank slapen...dan lig ik niet naast ze dat vindt ik minder he. Onze bank kun je trouwens veranderren in een slaapbank!

Maar goed het einde komt in zicht! Nieuwe bes komt over 2 weekjes...aaah heaven! Dus ik mag nu nieuwe gordijnen gaan uitzoeken en een kleding kast./.....zo leuk!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, klinkt heeerlijk...ondanks dat het niet heeelemaal sel loopt, het loopt wel!
    Ja zielig de oudste, diarree en overgeven, das echt ziek zijn..heb het zelf nooit zo gehad..lijtk me vreselijk..althans tis bij mijzelf dan alleen darmen...maar spugen hoe fik nooit, ook toen ik klein was niet!

lijkt me echt zielig joh als ze zo jong zijn..heb het bij mn oudste ook nog nooit meegemaakt! zo sneu! :( beterschap!

Deel Deze Pagina