Ja nu gaat het weer gelukkig! De eerste keren vodn ik het echt nisk dat ziek zijn.....nu wen ik er langzaam aan. Als het om mijn meiden gaat jeetje..... Ik ben wel eens ziek geweest met buikpijn enz...maar dat is al 7 jaar geleden....laatste keer dat ik ziek ben geweest hahaha alleen ben ik het dan gelijk goed...Ik had mijn darmen ontstoken nou dat deed pijn!
lov, aahhh wat erg...ik ben ook nooit ziek..laatste x dat ik echt goed ziek was, met koorts en spierpijn en snotterig enz is in 2007 geweest!
Ooh lov je blijft het spannend houden! Alweer getest? Wat fijn dat de aanbouw af is. Altijd fijn, knappe klussers! ;P Beterschap met je ukkie!
Nee nietngetest misa..... Kwam even snel spieken tussen de braakessies en poepsessies door.....de jongste slaapt bijna de hele dag....en de oudste durft nuet meer te poepen want het doet zo'n pijn...zielig hè...
zieligggggg!! beterschap!!..billetjes met babyolie smeren gaat het makkelijker eruit...zo sneu sterkte vannacht..
Pff nou met de kindjes gaat het goed maar ik ben gister ziek geweest misselijk....diaree en echt waar het was gewoon water..sorry voor de details.... Hele nacht slecht geslapen en misselijk geweest. Jeetje dat is lang geleden dat ik zoiets heb gehad. Maar het is weer goed nu gelukki... En ook nog niet ongi.....
Gaat goed hoor. Af en toe last van slaaptekort haha. De kriebels zijn daardoor wel verdwenen. Morgen een sollicitatiebrief versturen. ik ben echt toe aan ander werk. Iets uitdagenders. Hoe voel je je verder lov?
Ja wel goed........alleen is dit even niet leuk...denken dat je een posi test had....niks dus grrrr.... Spannend misschien een ieuwe baan! Waarvoor heb je gesolliciteerd dan?
Ik zag het ook en op de tweede toch ook heel licht! Maar meid doe gewoon die kv joh! Ik heb nog nooit met ochtendurine getest! Bij R 2 dgn voor nod posi en nu op nod, beide keren s middags!