2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

#1081 misa, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
    Ik zie ook iets, maar wel alleen op die eerdere foto..... Manman wat een lange cylcus op deze manier! ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja niet leuk hoor ....
    Morgenvroeg doe ik de kruidvat denk ik....

3. misa

misa Niet meer actief

Nee zeker niet leuk..! Ben benieuwd wat de test morgen doet. Denk aan je!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ohhh zo niet leuk :(

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

http://i.imgur.com/aBcQw.jpg nou kijk zelf maar. Nu wil ik wel mijn ongi hoor! Ik had gehoopt nu een kortere cyclus te hebben dus laat mijn ongi komen dan.......heb even een baalmomentje. Al voel ik me ook echt niet zwanger...had toch gehoopt op die positieve test.

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè verdorie! Wat irritant dit! Op welke dag zit je nu?
    Snap dat je baalt meid! Mag best!
    *knuffel*

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja echt niet leuk....dag 34.
    Kijk ben ik niet zwanger prima.....komt wel onze tijd. Maar laat em dan wel ongi worden snap je...
    Maar dat bruinverlies wat ik de keren hiervoor had heb ik nu nog niet...ik moet me niet te veel vastklampen aan vorige rondes .. misschien heb ik nu wel gelijk roodverlies.

Ach ja nu is het even niet leuk omdat ik opeens vocht verloor uit mijn borsten. Ben al veels te vroeg begonnen met testen en ermee bezig geweest. A;s ik nu eenmaal ongi ben kan ik deze ronde afsluiten en op naar de volgende ronde.

Ik heb zo`n gevoel dat dat m gaat worden aangezien onze meiden ook in december zijn gemaakt hahahaha

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou sjeeezus, wat kut dit zeg...idd vooral die rare cyclussen...lichaam dan toch blijkbaar een soort ontpil moment ofzo? Hopelijk idd gewoon in 1x rood..anders lijkt t wel alsof t nog lang duurt, aangezien je nog geen bruin hebt pfffff...wat een bummer zeg...:( ehct jammer

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik weet het ook niet wat er met mijn lichaam is hoor....
    Vorige week die krampen....si dan ook niet echt goed?!!!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaa idd wel vreemd!!!! ook dat vocht uit je tepels..maarja hormonen kunnen ook echt veel doen heh..de vreemdste dingen..

stel heh, als je nu terug rekent, heb je dan alsnog kans op bevruchting gehad..nu je cyclus stukje langer is?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die krampen waren vorige week tijdens de voice! Dat weet ik nog.....du we wachten af....
    Maar heb er een hard hoofd in hoor...

Ja mijn lichaam heeft duidelijk last deze keer....maar ja weet je....9 maanden zwanger bv gegeven 1 jaar...gestopt en 2 maanden later zwanger...1 jaar bv en gestopt toen werd ik niet ongi ben maar gewoon begonnen met de pil. Toen ook nog eens overgegaan naar die ***pil diane....waar ik ontzettend veel haarverlies van heb....en nu nog dus misschien is het nog niet uit mijn lijf helemaal.

Dus helemaal vreemd is het niet he....als je het zo optelt.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook geen probleem maar doe onzekerheid en zogenaamde posi testen enz....dat is niet leuk...
    Maar nu weer nuchter worden en realistisch......is beter vor mezelf ipv me zo gek te maken

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh dus je bent nu gestopt met diane pil???

wantd aarvan is toch bekend dat dat nog lag kan duren?

ik dahct dat je minipil nog slikte steeds...

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee joh....minipil ben ik al mee gestopt toen ik stopte met de bv...

Nou bij de oudste ook toen gestopt met de diane en geen probleem mee gehad...
    Ik denk dat het ook gewoon aan mijn lichaam ligt...ik bedoel na het stoppen van de bnv eb minipil werd ik al 3 maanden niet eens ongi...toen begonnen met de microgynon meen ik....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heb eens wat opgezocht over de diane en stoppen...eigenlijk staat er wat overal bij het stoppen van de pil staat...sommige vrouwen hebben er last van dat de cyclus niet op gang komt. Maar zoalsik dat zie ligt dat gewoon aan die vrouw zelf en niet aan de pil....

Op het forum hier zie je ook dat de ene vrouw van een bepaalde pil last heeft van ontpillen en de ander niet....ligt gewoon aan die vrouw zelf.

Maar dat is mijn mening he....mijn lichaam had duidelijk last na het styoppen met de bv voor de tweede keer. Alleen is het nu wel al een tijd geleden ...

16. misa

misa Niet meer actief

Balen lov... ik snap dat je je ff kut voelt. Dat je lichaam je helemaal in de war maakt ken ik heel goed (toen we voor de eerste gingen). Gek werd ik ervan!

Volgende keer misschien toch niet te vroeg gaan testen, daar wordt de maand naar mijn idee nog langer van. :)
    Dukke knuffel!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja het ligt ook aan de vrouw zelf...tis gewoon combi van hormonen van d epil en de hormoonhuishouding van de vrouw..plus mss andere omstadigheden, stress, vermoeidheid , leeftijd etc etc ...en daarom juist gee pijl op te trekken..

maar bij jou komt duidelijk wel iets op gang..

maar kan zomaar zijn dat jij nu "gewoon" langere cyclussen hebt...tis alleen wel zwaar kut :(

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Tja de Diane! Ik ben er op mijn 16e mee begonnen, daarvoor regelmatige cyclus zonder pil. Gestopt in mei 2009 en nooit meer uit mezelf ongi geworden!
    Uiteindelijk zwanger geraakt van R, 9 mnd bv en ineens na 91 dgn ongi. Dus in zekere zin heeft mijn lichaam wel iets hersteld want na het stoppen met de bv bleven er wel cyclussen komen, wel gods gruwelijk lang. Als het dus over de Diane gaat ben ik ook ergens wel een beetje negatief over die pil maar ja. Je weet nooit exact waar het door komt natuurlijk!

Slik je de multi vits"zwanger worden". Toevallig? Ik hoor/ lees daar vaak over dat cyclussen dan regelmatiger worden? Zelf heb ik ze nooit gebruikt dus f het echt werkt weet ik niet maar kun je misschien proberen!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik slik die van kruidvat eigen merk als sinds ik gestopt ben met de pil.

Het is zeker een combi van allemaal.....vrouwenlichaam he meiden...
    We wachten maar af...ongi ben ik nog steeds niet en voel ook niks van krampjes enz op dit moment....

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, super vervelend...toch weer zo onzeker gevoel steeds...

meiden al opgeknapt>?

Deel Deze Pagina